NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Co z osłonami warszawskich Swingów?

| lp/jm, Rynek Kolejowy, 14 lipca 2011 14.07.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-07-14 10:29:27 Autor: zlosliwy
---.icpnet.pl
Jak miło, że nie zostawiają najlepszego swojego tramwajowego klienta na lodzie. Gdyby nie warszawskie zamówienie największym producentem tramwajów byłby Solarais. ;)
2011-07-14 10:38:05 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przy wdrażaniu każdego nowego produktu występują problemy i nie są one jednoznacznie winą jednej i drugiej strony. Po to przy realizacji każdego kontraktu zamawiający powinien zapewnić robie rezerwę finansową na rozwiązanie takich problemów.
Trudno, aby producent dopasowywał każdą dostawę np. do skrajni pługów stosowanych w danym mieście, raczej skrajnia opisana w normach powinna być wyznacznikiem dla obu produktów - tramwaju i pługu. A jeżeli z pewnych przyczym nie da się tego zrobić szybko, trzeba opracować rozwiązanie alternatywne. To są skutki chęci szybkiego wprowadzania taboru do obsługi.
Poznań podszedł do tego inaczej, Solaris wydłużył próby prototypu, aby wyłapać takie problemy przed produkcją seryjną, to jest tańsze dla obu stron, ale trzeba dać czas producentowi na takie testy. Ustalając bardzo napięty harmonogram dostaw wyklucza się praktycznie takie rozwiązanie.
2011-07-14 11:00:59 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
jeżdże swingami z przyjemnością i uważam ich zakup za sukces komunikacji publicznej w warszawie, ale niestety budowa podłogi/podwozia tego tramwaju to porażka. osłony wózków sporo wystają zza linii podłogi niestety powoduje to ich urywanie i co wg mnie gorsze sporą szparę między peronami przystanków a tramwajem. podłoga powinna być szersza i całość pudła powinna być w jednej linii na dole.
tak jest:
http://wmiasto.files.wordpress.com/2010/06/2010-06-01-19-42-17.jpg
tak powinno być:
http://de.bombardier.com/press-release/photos/BT-PR-20091218-Heidelberg_Tram_Germany-HR.jpg
2011-07-14 11:06:44 Autor:
---.199.222.130
\"wzmocnił system mocowania wózków tak, aby nie odpadały one w czasie jazdy\" - panie redaktorze co to jest nie system mocowanie wózków by nie odpadały ale system mocowania osłon wozków TO CHYBA RÓŻNICA
2011-07-14 12:04:05 Autor: Pogromca Baranów
---.204.1.252.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Łodzi jest ten sam problem tyle tylko że produkt Pesy ucierpiał zimą niewiele ponieważ jeźdzące na tej samej traci Cityrunnery są nieco niższe i to one w miały urwaną ponad połowę osłon wózków. Główną przyczyną jest oczywiście zalegający snieg i lód na torowiskach, ale tak za bardzo nie ma go jak usunąć chyba że się oderwie razem z przymarźniętą trawą i humusem na tych kretyńskich rzekomo ekologicznych torowiskach wypchanych sianem aż po same główki szyn, a Pesa niech od razu produkuje im te Swingi z pługami wirnikowymi.
2011-07-14 14:05:02 Autor: skmkowiec
---.199.222.130
no teraz jest ok Panie redaktorze pozdrawiam
2011-07-14 14:22:55 Autor: efekt motyla
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
~zlosliwy - takich ciołów jak Ty powinno się do godziny 16 w przedszkolu trzymać a potem za rączkę prowadzić do domu, kaszka i spać a nie przed komputerem sadzać.

15 - 120n Warszawa
10 - 122n Łódź
6 - 121n Elbląg
2 - 122n Bydgoszcz
6 - 120NaS Szczecin
35 - 120NaG Gdańsk
zamówienia w trakcie realizacji:
9 - Seged Węgry
7 - Czestochowa
14 - Bydgoszcz
w sumie 104 tramy ... jeśli się nie walnąłem
oczywiście nie licząc Swingów dla Warszawy

a co do Solarisa. Fajne pojazdy robicie. Ale jak się czyta tych dekli internetowych na forach to szkoda Was.
2011-07-14 14:57:19 Autor: DarekP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@wdr
Ale co poradzic, jak klient chce mieć doły ścięte? Wynika to z kontrukcji wagonów 105.
Jedynie Poznań sobie zażyczył bez podcięć i różnicę widać:
prototyp ścięty - http://phototrans.eu/14,406720,0,Solaris_Tramino_.html
model seryjny - http://phototrans.eu/14,492889,0,Solaris_Tramino_S105P_515.html
2011-07-14 15:36:52 Autor: Karol K
---.warszawa.vectranet.pl
Nowe wzmocnione osłony wyglądają fatalnie. Są z jednolitego, a nie pofałdowanego plastiku i są krótsze, nie do końca przykrywając wózki. Straszne badziewie!
2011-07-14 15:54:01 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Karol K - to niech Warszawa robi torowiska zgodnie z normami, wtedy nie będzie trzeba kombinować z przerabianiem nowych tramwajów które jak by nie patrzeć mają wszystko wykonane zgodnie z przepisami.
2011-07-14 18:44:03 Autor: G. Madrjas
---.204.36.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@KarolK: Nieprawda. Nowe osłony wyglądają tak:

http://www.phototrans.eu/14,490135,0,Pesa_120Na_3164.html

A czy swingi osłony gubiły tylko w czasie śniegów? Mam swoje obserwacje.
2011-07-15 07:48:08 Autor: Eurotram
---.dynamic.gprs.plus.pl
Cie choroba,a w gdańskich Swingach jakoś osłony się trzymają (ostatniego bez osłon widziałem jeszcze w zimie).
2011-07-15 09:24:38 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@G. Madrjas - po 50 egzemplarzu czyli od numeru 3166 ! Pierwszy Swing ma nr 3116 . Nauczcie się liczyć.
2011-07-19 23:06:45 Autor: G. Madrjas
---.180.41.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@anonim:

Fajnie pisać bez nazwiska. Można sobie pisać, co się chce.

Od 50 wagonu to może mocowanie jest wzmocnione. Osłony zączęto zmieniać wcześniej, co zresztą samemu można sobie zobaczyć:

http://www.phototrans.eu/14,498733,0,Pesa_120Na_3172.html - tutaj wagon 3172 (zdecydowanie późniejszy, niż 51!) a osłony identyczne, jak w podlinkowanym przeze mnie 3164. Widać także, że nie są ani istotnie (nie wiem, czy w ogóle) krótsze, ani nie odsłaniają wózków.

Dla porównania wagon 3139 z osłonami oryginalnymi:
http://www.phototrans.eu/14,474769,0,Pesa_120Na_3139.html

Brakuje mi stanowiska TW w tym artykule...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS