Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Zrewitalizować linię 207 Toruń – Chełmża można szybciej, ale nie tanio. Oferty przekraczają kosztorys

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
16-05-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Zrewitalizować linię 207 Toruń – Chełmża można szybciej, ale nie tanio. Oferty przekraczają kosztorys
Fot. PKP PLK
Wykonawcy proponują PKP PLK znaczne skrócenie czasu rewitalizacji linii 207, zaplanowanej na aż trzy lata. Problemem pozostaje kosztorys inwestycji, do którego żadna z firm nawet się nie zbliżyła.

Przed dwoma miesiącami PKP PLK ogłosiła przetarg na rewitalizację 18-kilometrowej linii kolejowej z Torunia do Chełmży. Na inwestora spadła krytyka, bo na poprawę parametrów przeznaczono aż trzy lata, w tym 20 miesięcy na prace torowe. Oznacza to wymianę torów na odcinku mniej niż trzydziestu metrów dziennie. Szeroko pisaliśmy o tym tutaj.

Dzisiaj (16 maja) PKP PLK otworzyła oferty w postępowaniu. Wpłynęło ich siedem, ale dwie prawdopodobnie nie będą brane pod uwagę: Copasa oraz PPM-T (spółka córka PKP PLK) złożyły formularze, ale nie załączyły plików z ofertą. Nie znamy zatem ich propozycji. Pozostałe propozycje wykonawców zawierają dobrą wiadomość, czyli skrócenie czasu realizacji inwestycji oraz złą: nie mieszczą się w kosztorysie.

PKP PLK zaplanowała zrealizowanie prac za 132,5 mln zł brutto. Najbliżej tego budżetu są NDI (177 mln zl) oraz konsorcjum Transkol i Infra Silesia (182 mln zł). Zaproponowały one realizację prac w ciągu odpowiednio 24 i 28 miesięcy. Drożsi wykonawcy proponują wykonać prace jeszcze szybciej: to Colas Rail (w 21 miesięcy za 197 mln zł), Porr (21 miesięcy za 208 mln zł) oraz Strabag (24 miesięcy za 257 mln złotych).
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Nie będzie otwarcia linii Kwidzyn – Grudziądz w czerwcu 2023

Infrastruktura

Nie będzie otwarcia linii Kwidzyn – Grudziądz w czerwcu 2023

Michał Szymajda 23 marca 2023

Będzie remont mostu w Grudziądzu. Flisak na kolejnym objeździe

Infrastruktura

Pociągi Malbork – Grudziądz opóźnione o 4,5 roku

Infrastruktura

Linia 207. Jest umowa na naprawę nasypu i podmytego torowiska

Infrastruktura

Będzie naprawa nasypu pod Kwidzynem, który osunął się w 2020 roku

Infrastruktura

Zobacz również:

Nie będzie otwarcia linii Kwidzyn – Grudziądz w czerwcu 2023

Infrastruktura

Nie będzie otwarcia linii Kwidzyn – Grudziądz w czerwcu 2023

Michał Szymajda 23 marca 2023

Będzie remont mostu w Grudziądzu. Flisak na kolejnym objeździe

Infrastruktura

Pociągi Malbork – Grudziądz opóźnione o 4,5 roku

Infrastruktura

Linia 207. Jest umowa na naprawę nasypu i podmytego torowiska

Infrastruktura

Będzie naprawa nasypu pod Kwidzynem, który osunął się w 2020 roku

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5