Partnerzy serwisu:
Przetargi

ZNTK Mińsk Mazowiecki z tańszą ofertą na modernizację trójmiejskich EN57

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-02-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
ZNTK Mińsk Mazowiecki z tańszą ofertą na modernizację trójmiejskich EN57
Fot. Michał SzymajdaSKM Trójmiasto ponownie modernizuje EN57
Prawdopodobnie to ZNTK Mińsk Mazowiecki wykona prace modernizacyjne i naprawę poziomu P4 czterech EN57AKM. Po remoncie elektryczne zespoły trakcyjne będą w pełni współpracować z EN57, które ten sam ZNTK zmodernizował dla trójmiejskiej SKM-ki w 2014 roku.

Jak można się było spodziewać, w przetargu wystartowały dwie firmy, którym modernizacja EN57 nie jest obca: ZNTK Mińsk Mazowiecki i nowosądecki Newag. Pierwszy producent zaoferował za przebudowę i remont czterech EN57 14 735 400 zł brutto, drugi 22 238 400 zł brutto. Kryterium wyboru oferty stanowi w 80% cena, a w 20% termin wykonania. Należy się więc spodziewać wyboru oferty mińskiego zakładu.

Oprócz wymiany zużytych podzespołów, takich jak zestawy kołowe, wykonawca zdemontuje elektryczne silniki z rozruchem impulsowym i zamontuje w ich miejsce silniki asynchroniczne, wymianie będą podlegać także przekładnie. Wymienione zostaną sprzęgi, przebudowany zostanie układ hamulcowy. Także wnętrze, w którym znajdzie się automat biletowy, będzie podobne do zmodernizowanych pociągów, które SKM otrzymała od ZNTK Mińsk Mazowiecki dwa lata temu.

Więcej informacji na temat zakresu prac przy czterech trójmiejskich EN57 znajdziesz TUTAJ.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Tabor i technika

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Jakub Rösler 11 września 2022

Kolejne EN57 Kolei Mazowieckich idą do kasacji. Ile ich jeszcze zostało?

Tabor i technika

EN57: „Kult Jednostki”, czyli opowieść o radykalnej pasji

Pasażer

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Tabor i technika

Na co wydać 159 tys. złotych? Na 52-letni pociąg

Jakub Rösler 11 września 2022

Kolejne EN57 Kolei Mazowieckich idą do kasacji. Ile ich jeszcze zostało?

Tabor i technika

EN57: „Kult Jednostki”, czyli opowieść o radykalnej pasji

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5