NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Zastrzyk 11,9 mld euro wzmocni kolejową sieć transportową Europy

| Rynek Kolejowy 11.09.2014 115

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-09-11 15:49:51 Autor: Zdzir
---.compute-1.amazonaws.com
U nas postawia na przystankach w lesie ekrany LCD I megafony za kilka mld.
2014-09-11 17:23:47 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@Zdzir
u nas jest takie podejście, że LCD w lesie to inwestycja w przyszłość a drugi tor na Rail Baltica Białystok-Ełk to niepotrzebna rozrzutność
2014-09-11 17:33:49 Autor: blondi królowa śniegu
---.dynamic.gprs.plus.pl
A są już może jakieś szacunki ile set milionów euro przepadnie w grudniu 2015?
2014-09-11 18:49:40 Autor: mimi
---.dynamic.chello.pl
a może by tak dodatkowe tory dedykowane wzdłóż korytarzy towarowych - tak żeby później nikt nie mówił że pociąg w relacji Koł0 - Inowrocław, albo Koło - Zduńska Wola sie " nie zmieści"...?
2014-09-11 19:22:37 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A co jest takiego w tym Kole , że potrzeba na odc. Koło - Barłogi 2 par torów ? Już lepiej jako CE zmodernizować linię nr 14 i 273 i tam jeździć towarowymi od granicy - tak jak kiedyś w "erze przedbankomatowej" fachowcy proponowali.
2014-09-11 19:57:17 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale przez 272 chyba tez mozna do i z Ostrowa.
2014-09-11 20:16:25 Autor: Pracownik Kolei
---.robnet.pl
U nas i tak nic specjalnego nie będą robić z koleją - to nie po drodze naszemu rządowi - Po prostu się Im nie opłaca - z Kolei nie ma takiej kasy jak z akcyzy za paliwo do samochodów - RZĄD NIE LICZY SIĘ Z LUDŹMI, TYLKO Z KASĄ - niestety to Polska, a nie UE, gdzie nasi sąsiedzi mają Koleje Wielkich Prędkości, a u nas Uwielbiany przez wszystkich Tusk to odrzucił...
2014-09-11 20:49:07 Autor: art1
---.205.118.131.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pozwolenie (lub aprobata) na usunięcie z głównej sieci TEN-T korytarza Katowice-Kraków-Rzeszów-Medyka a wpisanie równoległego po stronie Słowackiej (który ma być budowany od podstaw nie wiadomo po co) to jedno z największych świństw jakie wykonała obecna jeszcze banda rządowa przeciw polskim regionom. Szlak ten jest głównym szlakiem transportowym od ponad 1000 lat w tym regionie i teraz nagle został usunięty z głównej sieci europejskiej. Zobaczcie na mapę TEN-T. Aż trudno uwierzyć, że to prawda a nie błąd w druku.
2014-09-11 21:12:05 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post stan:
"Ale przez 272 chyba tez mozna do i z Ostrowa."
Można. Ale od Poznania do Rzepina jest 160 km i nadal blokujemy 003
2014-09-11 21:49:12 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kiedys pisales, ze tak zle nie jest na zachód od Poznania - gorzej na wschod od Poznania na E 20- tez bym chcial aby doprowadzono do normalnosci "odrzanke " ale sila wyższa ,ze korytarz zrobili do Czech z/do portów Hamburg i Rostok przez Drezno i port Szczecin olali .
2014-09-11 21:56:19 Autor: dertuf
---.mt.pl
Po prostu Słowacja lepiej umie się ustawić, a my nawet nie potrafimy w dobrym tempie zmodernizować odcinka Katowice-Rzeszów, bo za Rzeszowem tylko rewitalizacja jest. Szkoda, że ten odcinek odejdzie w odstawkę. Zresztą widać, że wschód Polski będzie pustynią kolejową (nie ma Niemiec, z których wszystko pcha się do Polski, będącej praktycznie kolonią niemiecką). Ewidentnie Niemcy w tym maczały swoje palce... Nie po to tak "lubią" Polskę, żeby marnować pieniądze na wschód naszego kraju, który pewnie chętnie rzuciliby Rosji.
2014-09-11 22:50:17 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
A ja czekam na zastrzyk adrenaliny dla PLK do 15.11.2015, kiedy to magistrala E20 będzie miała priorytet towarowy :D.

Na razie, po uwaleniu durnej "Protezy Łowickiej" a nie ma budowy dodatkowych torów na zachód od W-awy, ani budowy KDP "Y". Od tylko dodatkowe SW na przedłużenie "Y" do granic z Czechami i Niemcami. I tyle, kolejny dokument na półkę. Bynajmniej nie za darmo :D.
2014-09-12 09:35:57 Autor: stan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moze troche niesprawiedliwie napisalem o porcie Szczecin bo jednak mala furte zostawili ( 59 i e 30 )
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5