NUMER 09/2021
NUMER 09/2021
Temat numeru:
Kolej 2021
szukaj
Śledź nas:

Zapaliła się lokomotywa w TLK Wrocławianin

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 09.09.2015 304

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-09 16:34:15 Autor: mietek
---.dynamic.gprs.plus.pl
tak to jest jak się jeździ zabytkami
2015-09-09 16:36:18 Autor: Zlosliwiec
---.opera-mini.net
Zenada - pozar obnazyl prawdziwe potoki pasazerskie w PKP Intercity... 20 osob w pociagu TLK, nie wiadomo czy sie smiac czy plakac... Do tego 3 godziny opoznienia, ciekawe co podali zglodnialym, soczek i mini ciasteczko? Taka rzesze podroznych spokojnie mogliby podjac dobrym obiadem. Moze to i lepiej ze tak malo ich jezdzi. Dotacja jest w niezmienionej wielkosci a kazdy dodatkowy pasazer tylko by wyjadal darmowy poczestunek.
2015-09-09 16:59:29 Autor: KOLEJARZYKOW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A maszynista po wyjściu ze szpitala ciekawe co dostanie?
Na pewno - wyjaśnienie, po procentach itp.
O maszynistę to się nikt nie martwi najważniejszy jest podróżny zawsze wiecznie niezadowolony....
2015-09-09 17:07:32 Autor: G-o-r-a-l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zakładając, że targał 4 wagony (w tym 1 klasy 1), to frekwencję w samej tylko 2 klasie miał na poziomie ok. 6%, uwzględniając również klasę 1 - ok. 5%. Mam rozumieć, że właśnie tak wygląda ten wielki sukces segmentu ekonomicznego w wydaniu Piknego Leo?
2015-09-09 17:09:16 Autor: Zlosliwiec
---.opera-mini.net
Martwie sie o maszyniste. Ja sam zawodowo zwiazany jestem z branza kolejowa.
2015-09-09 17:19:44 Autor: ~
---.39.193.87
Milicz - i wszystko jasne. Tak się kończy (mizerna frekwencja, pożar elektrowozu) jazda po krzakach ze ślimaczą prędkością, zamiast normalnej komunikacji zastępczej na pewnym odcinku.
2015-09-09 17:31:16 Autor: gosc
---.dynamic.gprs.plus.pl
Te 20 osób to efekt idiotycznego objazdu przez Krotoszyn. Na odcinku Ostrów-Wrocław frekwencja zamarła.
2015-09-09 17:54:55 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
20 osób to te słynne potoki nadnerskie na KDP.
2015-09-09 17:56:49 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
Przed samym Krotoszynem rozpędza się już do 60kmh i już się dobrze jedzie. Jedzie pomału, bo szlak jest z w złym stanie stąd 30kmh. Od Krotoszyna do Ostrowa już jedzie ładnie. Na oko z 80kmh. Szkoda elektrowozu i maszynisty.
A waszą autobusową komunikację zastępczą sobie wsadźcie. Objazd jest, bo są widocznie roboty na odcinku Grabowno Wlk - Ostrów.
I dobrze, że zabytkami, przynajmniej prawdziwy pociąg, a nie te spalinowe zespoły trakcyjne, te szynobusy, co to gorsze od tramwaju.
2015-09-09 17:57:07 Autor: strunobetonowiec
---.dynamic.chello.pl
Przed samym Krotoszynem rozpędza się już do 60kmh i już się dobrze jedzie. Jedzie pomału, bo szlak jest z w złym stanie stąd 30kmh. Od Krotoszyna do Ostrowa już jedzie ładnie. Na oko z 80kmh. Szkoda elektrowozu i maszynisty.
A waszą autobusową komunikację zastępczą sobie wsadźcie. Objazd jest, bo są widocznie roboty na odcinku Grabowno Wlk - Ostrów.
I dobrze, że zabytkami, przynajmniej prawdziwy pociąg, a nie te spalinowe zespoły trakcyjne, te szynobusy, co to gorsze od tramwaju.
2015-09-09 18:21:36 Autor: normalny
---.185.158.123
A jak ktoś kiedyś napisał, że do Wrocławia nie ma frekwencji, to został wyzwany przez wrocławsiaków z kompleksami. A tu kolejny dowód. Tylu ludzi to można busem przewieźć - nie potrzeba do tego drogiego pociągu z kilkoma wagonami. Zresztą Polski Bus chyba cieszy się dużym zainteresowaniem wśród wrocławsiaków, sądząc po kolejnych liniach jakie uruchamia. Zlikwidowano już ze względu na niską frekwencję pociągi z Wrocławia do drezna, Berlina, IR "Bolko", "Piast", "Mamry'... - może czas na kolejne?
2015-09-09 18:21:51 Autor: normalny
---.185.158.123
A jak ktoś kiedyś napisał, że do Wrocławia nie ma frekwencji, to został wyzwany przez wrocławsiaków z kompleksami. A tu kolejny dowód. Tylu ludzi to można busem przewieźć - nie potrzeba do tego drogiego pociągu z kilkoma wagonami. Zresztą Polski Bus chyba cieszy się dużym zainteresowaniem wśród wrocławsiaków, sądząc po kolejnych liniach jakie uruchamia. Zlikwidowano już ze względu na niską frekwencję pociągi z Wrocławia do drezna, Berlina, IR "Bolko", "Piast", "Mamry'... - może czas na kolejne?
2015-09-09 18:36:31 Autor: Sfinks
---.jmdi.pl
Co do usterek, to były są i będą, na takie ewentualności nas się szkoli. Są procedury, które określają sposób działania na wypadek pożaru lokomotywy.
Czy zabytek ? Pewnie tak, ale z drugiej strony jak się zestawi niezawodność EU/EP-07 z nowoczesnym "rodzimym" taborem made in Pesa, to ci drudzy wypadają blado. Znam kolegów którzy chętnie zamieniliby skład złożony z dwóch ED74 na jeden porządny wagonowy, ciągnięty przez starą poczciwą i niezawodną w gruncie rzeczy EU07.
2015-09-09 19:11:23 Autor: szczepan
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W sumie nie dziwię się takiej frekwencji. Podróż 7 godzin za 65 zł, a pendolinio można zapłacić 59 zł za 3 godziny jazdy kupując nawet kilka dni naprzód
2015-09-09 19:53:42 Autor: ja_ja
---.tktelekom.pl
A PB 31 zyla za 4,5 godziny jazdy:)
2015-09-09 19:56:23 Autor: wch
---.tktelekom.pl
pasażerowie kontynuują podróż w wagonach podczepionych do kolejnej lokomotywy. Piękny tekst w podobno branżowym czasopiśmie:)
2015-09-09 20:24:57 Autor: stan.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wczoraj pod Krotoszynem tez Kormoran opóźniony ( wypadek na przejezdzie kat D ) moze jednak tlk bus z Wroclawia do Ostrowa przez Krotoszyn sprawdziłby sie.
2015-09-09 20:30:44 Autor: G-o-r-a-l-e-k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ strunobetonowiec

Gorsze od tramwaju? Odkąd to np. SA137, 138, 136, czy 139 są gorsze od tramwaju? Komfort jazdy wg mnie (fotele, klima, standard WC, niska podłoga w sporej części pojazdu) przebija niejedne starsze wagony wciąż powszechne w składach pociągów TLK. Owszem, w rejonie Krotoszyna i Ostrowa KW jeżdżą na strasznych trupach, ale generalnie nowe SZT oferują naprawdę niezły standard, a to tylko KW zlewa tamtejszych mieszkańców na całej linii.
2015-09-09 21:45:10 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"20 osób to te słynne potoki nadnerskie na KDP."
W TLK do Krynicy również pustki. Z tego samego powodu co tutaj - długi czas przejazdu w stosunku do oferowanego przez konkurencje na drogach. Krynica-Kraków powinno się jeździć pociągiem TLK góra 2,5-3 godziny, a nie 5:22 tak jak teraz. Łódź-Wrocław również 2 h (klasykiem) lub 1h (KDP), a nie 5:14 jak TLK Wrocławianin. Nienawiść do Łodzi przesłania ci zdroworozsądkowe myślenie.
2015-09-09 22:23:28 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Sfinks
Ja też na linii "łódzkiej" z radością zmieniłem ED74 na porządny skład wagonowy. I potwierdzam, rzadko się zdarza, by EU07 trzeba było podmienić z powodu defektu. A w trasie nie zepsuła mi się jeszcze nigdy!
2015-09-09 23:01:32 Autor: rio
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jeżeli ktoś szuka podróżnych IC z tej linii - oni już są w Regio Wrocław-Łódź. Czasami naprawdę wariant znany z Małkinii jest lepszy. Chyba że chodzi o efekt Darta - skok po wyzerowaniu zainteresowania na tej linii.

Skoro objazd Wrocław-Kraków może wieść przez Częstochowę, to i łódzko wrocławskie TLK można było trasować np. przez Kluczbork.
2015-09-09 23:01:40 Autor: marudero
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale sukces tych rzekomo świetlanych ostatnich 26 lat.... Za mało banksterów pracuje na kolei... A na przeglądach zawsze można zaoszczędzić..
2015-09-09 23:23:35 Autor: tydyt
---.free.aero2.net.pl
Po 25 października zapalą się też tyłki prezesów i zbędnych dyrektorów w PKP.
2015-09-10 00:05:54 Autor: G-o-r-a-l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ tydyt

Naprawdę wierzysz w to, że zmieni się cokolwiek w liczbie prezesów, członków rad nadzorczych i dyrektorów/kierowników? Zmieni się tylko zestaw ludzi z około-PO-PSL na około-PiS-owski i to wszystko. Dalej będzie klepanko tej samej beznadziei i marazmu, no może tylko nieco zmienią podejście do pasażera z prowincji, choć pytanie skąd wytrzasną nowy tabor na ewentualne nowe puciongi... ;)
2015-09-10 07:11:10 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Malopolanin:
"W TLK do Krynicy również pustki. Z tego samego powodu co tutaj - długi czas przejazdu w stosunku do oferowanego przez konkurencje na drogach. Krynica-Kraków powinno się jeździć pociągiem TLK góra 2,5-3 godziny, a nie 5:22 tak jak teraz. Łódź-Wrocław również 2 h (klasykiem) lub 1h (KDP), a nie 5:14 jak TLK Wrocławianin. Nienawiść do Łodzi przesłania ci zdroworozsądkowe myślenie."
20 osób pod Tarnowem (do tego można porównać Łódź przed Ostrowem) nigdy nie ma bo zawsze jest minimum 2x tyle. Do tego Krynica jest troszkę mniejsza jednak od Wrocławia.

Także nie szukaj usprawiedliwień których nie ma.
2015-09-10 09:09:56 Autor: ELEKTROWOZ
---.tktelekom.pl
Ten "zbytek" to Pana przeżyje.
2015-09-10 09:47:28 Autor: griffin
---.84.246.233
Już czas wymianiać EU/EP07 na nowe Griffiny z Newagu. To jest następca tej lokomotywy.
EU/EP07 - 120 - 160 km/h (tych na 160 km/h jest 3 sztuki)
Griffin - 160 - 200 km/h i postęp technologiczny.
2015-09-10 11:04:58 Autor: TW
---.mixelectronics.pl
"20 osób to te słynne potoki nadnerskie na KDP."

Małopolanin dobrze napisał. Znana jest Twoja fobia do Łodzi. Ironię i pokpiwanki czuć na kilometr.

No i oczywiście w temacie związanym z czymś innym i w innym rejonie. Norma. Jak się chce psa uderzyć to kij zawsze się znajdzie.
2015-09-10 13:25:34 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"20 osób to te słynne potoki nadnerskie na KDP."
A Ciebie co znów ugryzło w rzyć, że Ty znów z tymi swoimi fobiami?
2015-09-10 13:26:01 Autor: A7x
---.199.198.19
Frekwencja OsW-Wrocław i odwrotnie jest mała, bo za znacznie mniejszą kwotę, można dojechać połączeniem autobusowym, których jest o wiele więcej i w dogodniejszych godzinach.
Pociągu TLK są dosyć drogie, a czas podróży nie jest jakoś szalenie krótki, więc co tu się dziwić.
2015-09-10 13:29:25 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Co do tych 20 osób, to tyle najprawdopodobniej znajdowało się w pociągu po incydencie.
2015-09-10 13:45:36 Autor: torreador
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Co do tych 20 osób, to tyle najprawdopodobniej znajdowało się w pociągu po incydencie."
A przed incydentem więcej? Ludzie wyskakiwali z pociągu, jak poczuli smród palącej się lokomotywy?
2015-09-10 13:58:41 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post torreador:
"A przed incydentem więcej? Ludzie wyskakiwali z pociągu, jak poczuli smród palącej się lokomotywy?"
Myślisz, że wszyscy pasażerowie grzecznie czekali aż pociąg ruszy, zamiast coś zrobić? (np, zamówić TAXI a kosztami obciążyć PIC?)
2015-09-10 14:15:26 Autor: TW
---.mixelectronics.pl
Jaka oferta taka frekwencja. Zamiast pomyśleć nad poprawą zdziwienie... no ale zawsze można powiedzieć, że "nie ma potencjału" i wmawiać, że niepotrzebne. Niepotrzebne. W takiej formie niepotrzebne. Będzie chociażby dobry czas przejazdu - pasażerowie się pojawią.
2015-09-10 15:21:50 Autor: marus
---.free.aero2.net.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Myślisz, że wszyscy pasażerowie grzecznie czekali aż pociąg ruszy, zamiast coś zrobić? (np, zamówić TAXI a kosztami obciążyć PIC?)"
Tia, TAXI. W środku lasu.

W artykule nie jest napisane, że są to niedobitki pozostałe po jakimś tam czasie oczekiwania pociągu. W związku z tym można przyjąć, że taka jest regularnie frekwencja w tych pociągach.
2015-09-10 16:10:22 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post marus:
"Tia, TAXI. W środku lasu.

W artykule nie jest napisane, że są to niedobitki pozostałe po jakimś tam czasie oczekiwania pociągu. W związku z tym można przyjąć, że taka jest regularnie frekwencja w tych pociągach."
Nawet jeżeli weźmiemy, że to regularna frekwencja to każdy wie dlaczego. Objazdy. Nikt nie będzie się tłuk ponad 5h z Łodzi do Wrocławia, kiedy można PolskiBusem w 3h za przyzwoitą cenę (z fajną częstotliwości połączeń ~ 2 godzinną), albo bezkonkurencyjny samochód, najkrótszą trasą w 2h.
2015-09-10 16:34:35 Autor: AveJa
---.242.138.101
Kryniczanin plunął jadem, bo wychodzi jakie są naprawdę potoki na "sieci osadniczej" ;)
2015-09-10 17:14:40 Autor: kalisz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Bozia:

Nie przesadzaj z tymi objazdami. 5 h to jest normalny czas jazdy pociągów TLK z Wrocławia do Warszawy. Skoro frekwencja jest niska, a wrocławianie wolą busy, to lepiej zlikwidować w ogóle pociągi i nie wywalać pieniędzy na puste muchowozy.
2015-09-10 17:52:35 Autor: G++o++r++a++l++e++k
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ kalisz

Puste muchowozy muszą jeździć, bo uzasadniają istnienie Wielkiej Dotacji. Wielkiej Dotacji, dzięki której ta poroniona pomyłka ewolucji pod mylącą nazwą PKP Intercity w ogóle może się jeszcze trzymać przy życiu i uruchamiać tanią Pędoszmatę dla każdego jako kiełbasę wyborczą przed 25 października.

Gierka jest bardzo prosta, Pędyzmu wprost dofinansować się nie da, więc jest Wielka Dotacja do tzw. segmentu ekonomicznego, który finansuje po cichu Pędo. Dlatego PIC tnie koszty pociągów pospiesznych do żywego skracając składy do 2-3-4 wagonów i wyprzedając wszystko, co (teoretycznie) niepotrzebne, żeby max cashu móc przeznaczyć na finansowanie biletów po 49 zeta na Pędoszmatę, które - co przecież zrozumiałe - nie są w stanie pokryć kosztów uruchomienia tego wielkiego kłamstwa.
2015-09-10 17:58:18 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post AveJa:
"Kryniczanin plunął jadem, bo wychodzi jakie są naprawdę potoki na "sieci osadniczej" ;)"
Potok na sieć osadniczej, ma obecnie wzdłużony czas przejazdu o ponad 1,5 h, ze względu na zwiedzanie Krotoszyna... Na dziś więc, potok sieć osadniczej wybiera alternatywne i szybsze ośrodki transportu. Od grudnia będzie 3:30 Łódź - Wrocław i 4:50 Wawa - Łódź - Wrocław, więc powinno być już tylko lepiej (chyba, że znów coś się wysypie na 355, czego nie można wykluczyć), do tego stopniowo będzie wchodził nowy tabor, a po 2017 będzie zrewitalizowana Łódź - Zduńska Wola, co pozwoli zrobić Wawa - Łódź - Wrocław w ~ 4:10-4:20.
2015-09-10 18:05:42 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post kalisz:
"@ Bozia:

Nie przesadzaj z tymi objazdami. 5 h to jest normalny czas jazdy pociągów TLK z Wrocławia do Warszawy. Skoro frekwencja jest niska, a wrocławianie wolą busy, to lepiej zlikwidować w ogóle pociągi i nie wywalać pieniędzy na puste muchowozy."
Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Dziś ponad 5h trwa podróż z Wrocławia do... Łodzi! Normalnie jeździ się 3:40-4:00, a od grudnia powinno być 3:30 (co i tak jest dużo za długo w stosunku do Polskiego Busa i samochodu po S8), więc nic dziwnego, że w pociągu może się znajdować 20 osób, kiedy relacja Łódź - Wrocław jest jedną z najbardziej zgnojonych czasowo, razem z Warszawa - Radom i Katowice - Kraków.

Tak ja pisałem, perspektyw na przyszłość są. Już od grudnia pęknie mniej, niż 5h w relacji Warszawa - Łódź - Wrocław, z perspektywami dalszego skracania.
2015-09-10 19:09:29 Autor: zibi.11
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Bozia:
"Przeczytaj jeszcze raz, co napisałem. Dziś ponad 5h trwa podróż z Wrocławia do... Łodzi! Normalnie jeździ się 3:40-4:00, a od grudnia powinno być 3:30 (co i tak jest dużo za długo w stosunku do Polskiego Busa i samochodu po S8), więc nic dziwnego, że w pociągu może się znajdować 20 osób, kiedy relacja Łódź - Wrocław jest jedną z najbardziej zgnojonych czasowo, razem z Warszawa - Radom i Katowice - Kraków.

Tak ja pisałem, perspektyw na przyszłość są. Już od grudnia pęknie mniej, niż 5h w relacji Warszawa - Łódź - Wrocław, z perspektywami dalszego skracania."
W grudniu po południu to nawet w 2 godziny się zajedzie. Skoro czas jazdy jest nieatrakcyjny to zlikwidować pociągi zamiast pchać muchowozy. Proste i oczywiste. Jesli wrocławianie tak lubią busy, to dać im busa na trasie do Warszawy - niech jeżdżą. Wilk syty i owca cała - pasażerowie zadowoleni, koszt mniejszy, a do busa 20 osób wejdzie. Jak ktoś będzie chciał siusiu to zatrzymać się w jakimś MOP-ie albo na skraju lasu i po problemie. A wagony dać do bardziej cywilizowanych regionów niż Dziki Zachód.
2015-09-10 19:19:50 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zibi.11:
"W grudniu po południu to nawet w 2 godziny się zajedzie. Skoro czas jazdy jest nieatrakcyjny to zlikwidować pociągi zamiast pchać muchowozy. Proste i oczywiste. Jesli wrocławianie tak lubią busy, to dać im busa na trasie do Warszawy - niech jeżdżą. Wilk syty i owca cała - pasażerowie zadowoleni, koszt mniejszy, a do busa 20 osób wejdzie. Jak ktoś będzie chciał siusiu to zatrzymać się w jakimś MOP-ie albo na skraju lasu i po problemie. A wagony dać do bardziej cywilizowanych regionów niż Dziki Zachód."
Takim myśleniem, trzeba by ograniczyć 70% obecnej oferty połączeń TLK w kraju. Co do trasy Łódź - Wrocław, to trzeba czekać na Darty i koniec rewitalizacji Łódź Kaliska - Zduńska Wola. (razem w punktowymi pracami na reszcie trasy Zduńska Wola - Wrocław) Tak jak mówiłem, od grudnia Łódź - Wrocław 3:30 (Wawa - Wrocław 4:50), rok później Łódź - Wrocław w 3h (Wawa - Wrocław 4:10-4:20), potok powinien sukcesywnie wracać.
2015-09-10 21:11:21 Autor: szachmat
---.185.134.40
@ Bozia:

Przesadzasz. Nie we wszystkich pociągach TLK są takie pustki jak do Wrocławia. 20 osób to na starcie jest w Szklarskiej Porębie, Kudowie itd. - a miasteczka te mają po kilka tysięcy mieszkańców, a nie 650 tys.

Darty nie poprawią sytuacji, bo:
1) są przeznaczone na trasę Warszawa/Białystok/Lublin - Jelenia Góra, a więc nie dla mieszkańców Wrocławia.
2) wśród mieszkańców Wrocławia w związku z tym nie będą cieszyć się zainteresowaniem jako pociągi przelotowe.
3) Będą to 2-3 składy do Jeleniej Góry, więc na pewno częstotliwość będzie mała.
4) rozkłady jazdy będzie dopasowany pod mieszkańców Jeleniej Góry, Wałbrzycha itd., a nie Wrocławia.

To tak jakbyś uzasadniał, że "Karkonosze" poprawiają frekwencję na trasie Wrocław - Warszawa. Poprawiają, ale nie jeżdżą tym pociągiem wrocławianie.
2015-09-11 00:35:11 Autor: TW
---.toya.net.pl
"20 osób to na starcie jest w Szklarskiej Porębie, Kudowie itd. - a miasteczka te mają po kilka tysięcy mieszkańców, a nie 650 tys."

Czyli kompromitacja biorąc pod uwagę, że nie mają wypasionej alternatywy w postaci dróg klasy A i S a są miejscowościami turystycznymi.
2015-09-11 01:28:12 Autor: arako
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Czyli kompromitacja biorąc pod uwagę, że nie mają wypasionej alternatywy w postaci dróg klasy A
i S a są miejscowościami turystycznymi."

Kompromitacja to jest we Wrocławiu, do którego jeździ mniej ludzi pociągami niż do malutkiej Kudowy, do której pociągi TLK jeżdżą tylko sezonowo i pierwszy rok. Jeśli Wrocław porównuje się z Kudową, to jest to pełna żenada.
2015-09-11 16:11:42 Autor: To smutne
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Biedna lokomotywa... Wolała spłonąć niż dojechać do Wawsiawy, nie dziwię się jej. Zginęła jak męczennik, niech Pan ją przyjmie do lokomotywowni Ojca.
2015-09-11 18:34:01 Autor: Milf
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ To smutne:

No toś się popisał - chyba głupotą. Nie dojechała, bo wrocławsiaki ją podpaliły - hołota zza Buga.
2015-09-11 22:40:44 Autor: taka prawda
---.free.aero2.net.pl
Spłonęła ze wstydu... Że tylu słoików wiezie do stolicy.
2015-09-12 17:04:16 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Ooooo jaki wylew nadnerskich ataków po napisaniu prawdy.

Nie potraficie w tej swojej potężnej Łodzi zapełnić trzech przedziałów jednego wagonu.

Wrocław jeździ sobie przez Opole i Częstochowę.

Jasno i wyraźnie widać jaki potencjał ma Łódź.

2,5 przedziału 2 klasy.
2015-09-12 17:31:22 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Ooooo jaki wylew nadnerskich ataków po napisaniu prawdy.

Nie potraficie w tej swojej potężnej Łodzi zapełnić trzech przedziałów jednego wagonu.

Wrocław jeździ sobie przez Opole i Częstochowę.

Jasno i wyraźnie widać jaki potencjał ma Łódź.

2,5 przedziału 2 klasy."
Reszta potencjału Łodzi jest w samochodach po S8 i PolskimBusie. Kto będzie si tłuk obsraną TLKą ponad 5h, kiedy można szybką drogą dojechać w 2h, albo szkicom autobusem w 3 h. Z kogo Ty chcesz tutaj zrobić frajerów?

Takim tokiem myślenia, to swego czasu puste pociągi Kraków - GOP - Wrocław, był efektem braku potencjał tych miasta, a nie autostrady, czy fatalnej infrastruktury kolej.
2015-09-12 20:17:18 Autor: zig
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Wrocław jeździ sobie przez Opole i Częstochowę."

Tia... Chyba Polskim Busem.

Nie masz bladego pojęcia chłopaczku o czym piszesz.
2015-09-13 12:36:28 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
Jest robota dla Kryniczanina, może się skusi.
PKP Intercity S.A Stanowisko ds. Planowania i Zarządzania Ofertą Przewozową
http://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=2280641&cfg=4e06ddc9de494e2584181c6587259d37
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2021
NUMER 09/2021
Oddajemy w Państwa ręce specjalny, dedykowany TRAKO numer miesięcznika "Rynek Kolejowy"! Będzie on dostępny na targach w Gdańsku. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stoisku nr 38 w hali B. To jedna z niewielu okazji, by spotkać się z naszymi ekspertami oraz zespołem redakcyjnym i sprzedażowo-konferencyjnym!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5