NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wykolejenie w Rybniku

| A. Palla/askola, 5 luty 2011 06.02.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-02-06 10:02:03 Autor: fastcracker
---.xdsl.centertel.pl

fastcracker
dziwne malowanie lokomotywy . napędu zwrotnicowy to chyba EBISWITCH 700 . na niektórych szynach widać drobne rdzawe plamki
2011-02-06 10:53:53 Autor: emeryt
---.abp.pl
Spójrzcie na pierwszą węglarkę jak się dobrze przyjrzeć jazda dwutorowa jeden wózek stoi na szynach jednym wózkiem.Albo wina zestawów lokomotywy albo nie zaryglowany rozjazd.Dawno dawno temu uzupełniano mi pociąg węglarkami wtedy musiało być 150 osi żeby był szybki spływ węglarek na Śląsk.Manewrował Ty2 w trakcie dojazdu pan dyżurny przełożył rozjazd pod 5 węglarką od końca .Kierujący manewrami polecił mi podciągnąć skład do semafora wyjazdowego efekt? Wykolejona węglarka wyrwana z obsadą tarcza zaporowa.Wina dyżurnego bezsporna.Mój pociąg sformowano próba i wyjazd.Naczelnik stacji objął obowiązki dyżurnego.Jak się pózniej dowiedziałem po godzinie wagon stał na torach.Ruch pociągów odbywał się normalnie bez opóznień dyżurny dostał karę pieniężną niezbyt dużą żeby nie stracił chęci do pracy.Dziś co najmniej 3 godziny paraliżu umysłów władz decyzyjnych z 5 godzin pracy pociągu ratunkowego.I multum pociągów opóżnionych.Ruch pociągów był o wiele większy niż teraz
2011-02-06 11:58:19 Autor: bisu
---.ds2.agh.edu.pl
Ale Orlen ma pecha
2011-02-06 12:10:17 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
Widocznie Rybnik jest przejściem granicznym na lini Racibórz - Ĺťory. Przejście między Rzeczypospolitą Polską a Rzeczypospolitą Krakowską ( dawna autonomia w Cesarstwie Austrii ). Tak jak Sosnowiec Maczki, czy peron 5 w Katowicach. III Rzeczpospolita Polska ( Republic of Poland ) to co innego. Rzeczypospolitą Polska i Rzeczypospolitą Krakowska to kraje szaleckie w granicach znacznie większych niż III RP. Rzeczypospolita Polska powstała w 1918 roku z połączenia Rzeczypospolitej Poznańskiej ( dawna autonomia w Święym Cesarstwie Narodu Niemieckiego i Kraju NadwiślaNskiego ). Kraj Nadwiślański to inaczej Cesarskie albo Carewiczowskie Kongresowe Królestwo Polski w skład którego wchodzi m innymi Białoruś, Litwa, Łotwa, Estonia i Autonomia Federacji Rosyjskiej. Rzeczypospolita Krakowska ma w swoich granicach Ukrainę , Czechy i Słowację. Rzeczypospolita Polska to The Commonwealth of Poland a Rzeczypospolita Krakowska to The Commonwealth of Krakow. W pisowni w j. polskim jest drobna różnica i łatwo o pomyłkę.
2011-02-06 12:19:49 Autor: Heniek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kroliczek
A oprócz tego, to wszyscy zdrowi???
2011-02-06 13:48:50 Autor: lolo
---.internetia.net.pl
dziwie sie ze w rybniku towarowym jeszcze nic się nie wykoleiło,tam wszystko ledwie sie kupy trzyma
2011-02-06 13:55:55 Autor: m0ke
---.internetia.net.pl
Hmmm a od kiedy to Orlen prowadzi pociągi węglowe na Śląsku ?

Przed napisaniem newsa, warto by było upewnić się jaki to przewoźnik, a nie oczerniać firmę, która nie brała w tym wykolejeniu udziału. TEM2-024 jest w delegacji w CTL Express, i jest to pociąg tej spółki. Naprawdę nie wiele trzeba, aby sprawdzić taką informację
2011-02-06 13:59:45 Autor: zorientowany
---.adsl.inetia.pl
@emeryt
...\" Albo wina zestawów lokomotywy albo nie zaryglowany rozjazd...\"

Nie żebym sięczepiał. Ale przy nastawianiu elektrycznym - jeden napęd EEA4 ( zdjęcie nr 1 ) a drugi EBISWITCH 700 ( zdjęcie nr 2 ) gdzie tam są rygle ?

A na przyczynę trzeba będzie trochę poczekać. Komisja sprawę wyjaśni.
2011-02-06 14:25:46 Autor: rybniczanin
---.darnet.pl
@kroliczek
Jak można wypisywać takie bzdety. Wyskoczył Pan jak z kapelusza. Od 1740 do 1922 roku Rybnik należał do Prus/Niemiec. W miejscu opisywanego zdarzenie nigdy nie przebiegała żadna z granic, o której Pan piszesz. Austria to lata 1526-1740, kiedy to kolei żelaznej w tych okolicach nie było.
2011-02-06 15:08:22 Autor: bisu -> m0ke
---.ds2.agh.edu.pl
Maszyna jest własnością Orlenu, co można stwierdzić po dużej nalepce kabinie. Kto wie czy Orlen nie prowadzi węglarek i np. Lotos prowadzi też kontenery prócz cystern.
2011-02-06 15:58:01 Autor: Patryk
---.218.229.20
Maszyna jest własnością ORLENu ale pociąg CTL Express. Jak słusznie m0ke zauważył, ta walentyna pracuje aktualnie pod banderą CTL Express, więc nie ORLEN wywinął orła, tylko CTL.
2011-02-06 17:17:42 Autor: przadkowy
---.adsl.inetia.pl
nigdzie nie jet napisane ze Orlen wywinal orł○a tylko ze lokomotywa wywinela..
czytajcie ze zrozumieniem
2011-02-06 19:48:33 Autor: Normalny
---.238.64.18.ip.abpl.pl
dziwne.. w piątek jechałem o godzinie 13.00 pociągiem Regio z Rybnika do Wrocławia i wykolejonego składu na RBB nie widziałem... Do wykolejenia musiało dojść w późniejszych godzinach.
2011-02-06 21:03:33 Autor: Rak
---.238.64.20.ip.abpl.pl
Drogi Normalny - coś z twoimi oczami w takim razie nie tak. Dowodem na to jest zdjęcie zrobione z pociągu Rybnik-Wrocław. Ty spałeś, a ktoś inny zrobił zdjęcie. Oto dowód: http://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,na-stacji-w-rybniku-wykoleil-sie-pociag,wia5-3266-12770.html
2011-02-06 21:53:36 Autor: m0ke
---.internetia.net.pl
@Bisu : Jeżeli patrzysz po naklejkach na lokomotywy, to powodzenia. Mało to przypadków dzierżaw czy wypożyczeń w naszym kraju mamy ?
@Przadkowy : Ale jednoznacznie sugeruje kto był winowajcą ;)
2011-02-06 23:28:29 Autor: Przemek G
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wykolejenie Tamary jest prawie niemożliwe. Musiał być tor naprawdę c... zużyty.
2011-02-07 07:19:04 Autor: biedrona
---.tktelekom.pl
\"Do zdarzenia doszło o godz. 11.25 na wysokości sklepu \"Biedronka\".

Może mechanik chciał skoczyć po zakupy?
2011-02-07 16:15:04 Autor: Kylo0
---.marsoft.net
Bisu po raz kolejny wypisuje swoje mądrości, nawet tutaj. Nie mądrz się nad osobami, które wiedzą lepiej. Nie ucz ojca dzieci robić, jak to mówią. CTL o ile się nie mylę (a mogę się mylić) raczej nie oznacza dzierżawionych maszyn, tak jak było np. w przypadku M62-1331, S200-528... M62-012, dzierżawiony do ZIKu tez jest oznaczony jako Rail Polska, jednak obsługuje go ZIK w tym czasie. Ok, już się zamykam :]
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS