NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wykolejenie na szlaku Ełk - Giżycko. Są spore utrudnienia w ruchu

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 02.01.2016 577

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-02 11:23:22 Autor: MKM
---.95.28.48
Rozumiem, że stan torowiska nie miał na to wpływu... tylko czemu po raz kolejny wykolejają się cysterny?
2016-01-02 11:44:53 Autor: lukasz120222
---.dynamic.chello.pl
Dla dalekobieżnych powinien być zoraganizowany objazd przez Mikołajki lub Pisz
2016-01-02 11:48:10 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
No to zdaje się było blisko.
Te cysterny z formaldehydem...
2016-01-02 11:49:57 Autor: Lukasz_Paschala
---.ssp.dialog.net.pl

Lukasz_Paschala
GATX / DEC ma się ciągle dobrze w Polsce i żadna konkurencja póki co mu nie grozi
2016-01-02 11:49:58 Autor: Lukasz_Paschala
---.ssp.dialog.net.pl

Lukasz_Paschala
GATX / DEC ma się ciągle dobrze w Polsce i żadna konkurencja póki co mu nie grozi
2016-01-02 12:35:14 Autor: IC
---.warszawa.vectranet.pl
Mikołkajki v max= 0 km/h, Pisz i Szczytno to jedyne stacje do krzyżowania na linii 219 (57 km i 87 min odbiegu) dlatego nie przez Pisz. Oczywiście możnaby jechać 6 godzin objazdem, ale wozimy ludzi a nie żywicę.
2016-01-02 12:43:21 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Proponuję redakcji zainteresować się również tematem wstępnego raportu w sprawie wypadku na przejeździe w Pniewitem z czerwca br.

https://www.komisje.transport.gov.pl/media/13646/Raport_Nr_PKBWK_2_2015.pdf
2016-01-02 12:45:00 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Uzupełniając dodam tylko, że raport jest DRUZGOCĄCY dla zarządcy kolejowej infrastruktury...
2016-01-02 13:23:19 Autor: apsik
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystko wyjaśni KTK a pózniej przemieli to InsttytutBadaniaRozumu jaki istnieje w ZLK
2016-01-02 14:21:20 Autor: Kysó
---.adsl.inetia.pl
Co to za przewoźnik był?
2016-01-02 14:36:28 Autor: drogowiec iz olsztyn
---.com
Już dawno Prezes UTK powinien zarządzić kontrloę w IZ Olsztyn. Za mało drogowców, obchody często tylko na papierze albo drezyną. Na tym odcinku to jak ostatnio jechałem pociągiem to takie doły, że mało mi zębów nie wybiło.
2016-01-02 14:48:03 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Ale za to w biurach tłumy bankomatów. Dać kamizelke, notes, telefon z aparatem i gps i na tory.
2016-01-02 14:49:04 Autor: peron7
---.play-internet.pl
mróz od kilku dnia na Mazurach że ho ho! może szyna pękła?
2016-01-02 14:54:13 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Chciałem moim zacnym interlokutorom przypomnieć, że v-c premierem w rządzie Jarozbawa został właśnie bankomat,
czy są jakieś głosy sprzeciwu, potępienia?...
2016-01-02 15:50:18 Autor: sz
---.dynamic.mm.pl
Ale bankomat popierający podatek od banków i hiperpakermarketów.
2016-01-02 16:16:17 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Jeszcze nie widziałem bankomata który zabierałby sobie pieniądza,
za wszystko płacą klienci...
2016-01-02 16:26:25 Autor: janusz_pawlacz
---.adsl.inetia.pl
Ktoś wie jaka lokomotywa prowadziła skład?
2016-01-02 17:49:08 Autor: sz
---.dynamic.mm.pl
@Maurysio

wice, bankomat nie bankomat, musi wykonywać polecenia prezesa. Chyba nie wątpisz?
2016-01-02 18:37:35 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Pociąg jechał chyba do szkopskiej fabryki płyt OSB w Grajewie (Pfleiderer). Żywica mocznikowa i formaldehyd musi na klej do wiórów.
Kiedyś do Grajewa dojechałem TiR em na blachach OST, który gdzieś tam z okolic Kędzierzyna wiózł w cysternie klej do ww.fabryki, więc:
@ Łukasz PSchala
GATX DEC ma konkurencję w postaci zestawów drogowych C + E

PS.
W NE Polszy pociągi towarowe jeżdżą tak rzadko i jeszcze się wykolejają! PKP PLK do zaorania!
2016-01-02 18:42:08 Autor: ker
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
jaki przewoźnik????
ciekawe, że jak PKP CARGO się wyklei to piszą i mówią od razu, a jak inny licencjonowany przewoźnik co ci-sza..i nagłówki wykoleił się pociąg!!
nie wiadomo jaki??? Zarządca nie wie?? czy też głupawe pismaki nie potrafią-nie chcą dopytać..
2016-01-02 18:59:57 Autor: janusz_pawlacz
---.adsl.inetia.pl
Ze zdjęć, które są w internecie widać, że to lokomotywa Pol-Miedź Trans, SM31, jednak nie mogę dojrzeć się numeru.
2016-01-02 19:02:28 Autor: analityk kuuper van basten
---.static.gprs.plus.pl
Przed "modernizacją" była przynajmniej jedna mijanka na Pisz - Szczytno. Jak zwykle "polepszyli"....
2016-01-02 19:20:08 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"Ale za to w biurach tłumy bankomatów. Dać kamizelke, notes, telefon z aparatem i gps i na tory."
A kto ich przeszkoli ?
Z aparatem przy torach to tylko mikole.
2016-01-02 20:26:53 Autor: manioś
---.internetdsl.tpnet.pl
analitk kuuper jaka mijanka? do 2007 r jeszcze prócz Pisza i Szczytna funkcjonowała stacja Ruciane Nida ale i to zamknęli, bo za droga stacja w utrzymaniu a pociągi tam od 2002 r się nie mijały, ale też jest na 219 prędkość od Szczytna do Pisza jest 50, od Pisza do Ełku 30, więc sądzę że ZKA jest bardziej opłacalne niż wlec się pociągiem z Ełku do Olsztyna te 5-6 godzin
2016-01-02 21:08:47 Autor: POZ
---.google.com
Teraz jest jarek w trzech osobach: premier prezydent i on sam tak więc niedługo nas zbawi.
2016-01-02 21:12:59 Autor: p1
---.212.146.10
poc. nr.452050/1 PKP Cargo S.A Km.130.100
2016-01-02 22:02:49 Autor: Luca
---.dynamic.chello.pl
Wg informacji radiowych szlak może być nieprzejezdny do czwartku.
2016-01-02 22:45:56 Autor: kazek
---.10.146.211
W odpowiedzi na post janusz_pawlacz:
"Ze zdjęć, które są w internecie widać, że to lokomotywa Pol-Miedź Trans, SM31, jednak nie mogę dojrzeć się numeru."
to jest SM31? nie pij tyle!

http://kontakt24.tvn24.pl/wykolejone-cysterny-wyciek-ponad-40-ton-zywicy-i-kilka-dni-utrudnien-nagranie-z-drona,189879.html
2016-01-02 22:47:47 Autor: kazek
---.10.146.211
W odpowiedzi na post Kysó:
"Co to za przewoźnik był?"
na cysternach logo CTL

http://wydminy.wm.pl/80613-325725,Wypadek-kolejowy-k-Wydmin,2093728.html
2016-01-03 00:24:06 Autor: Elity3RP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, tak. Wina pisu bezsprzeczna i katoli i patriotów! Dlatego postępowy człowiek wstępuje do KOD by takich wykolejeń nie było.
2016-01-03 00:59:57 Autor: mac
---.dynamic.chello.pl
kazek ma racje nie pijcie tyle jaki pol miedz jaki ctl na czole jak dzwon lokomotywy cargowska bodaj su 45 jak sie nie myle
2016-01-03 04:56:18 Autor: o_Q
---.tktelekom.pl
No to UTK przez analogie do działań w Opolu powinna:
1. jak wina nawierzchni to zamknąć całą sieć PKP do czasu zdiagnozowania problemu:)
2. jak wina taboru to wyłączyć z ruchu wszystkie wagony tej serii z powodu jak wyżej:)
A tak nawiasem mówiąc to UTK umie kopać tylko słabych przewoźników. Pendolino IC to omija z daleka mimo, że od roku nie ma tablic kierunkowych a kartki są albo i nie wielkości kartki pocztowej!
2016-01-03 10:16:49 Autor: Fir-Ley
---.dynamic.chello.pl
Co do UTK, to banda nierobów. Nie tak dawno reklamowałem brak wagonu I klasy w EIC z Wiednia do Gdyni. Odpowiedzi jakie otrzymywałem od UTK były poniżej wszelkiej krytyki, jakby żywcem wzięte z uzgodnień przy jakimś podłym mózgotrzepie z bankomatami z Inter Cioty. Czego wymagać od urzędasów? jak się polepszy, koga nie być potrzebni, albo nie znajdą uzasadnienia dla swojej obecności i płacy...
2016-01-03 11:22:02 Autor: miki
---.tktelekom.pl
ST48-25
2016-01-03 12:39:20 Autor: marketinf
---.google.com
UTK coś slabiutko działa... Z PR Gdynia to chyba mają deal aby ich nie ruszać ze względu na katastrofalny stan taboru. Połowę taboru to uwala na wstępie za brak przeglądów.
2016-01-03 17:35:16 Autor: Kayek
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post mac:
"kazek ma racje nie pijcie tyle jaki pol miedz jaki ctl na czole jak dzwon lokomotywy cargowska bodaj su 45 jak sie nie myle"
mylisz sie! na cysternach logo CTL

http://wydminy.wm.pl/80613-325725,Wypadek-kolejowy-k-Wydmin,2093728.html
2016-01-03 18:24:20 Autor: Mac
---.centertel.pl
Kayek bije sie w pierś na tych zdjeciach co wyslales ewidentnie loko ctl aczkolwiek lokomotywki sm31 tam nie widzialem ;)
2016-01-03 18:55:12 Autor: pt47-65
---.146.5.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Piszecie że to Cargo na ST45 a czy ktoś z Was się doliczył na tym filmie z drona 31 cystern, bo ja tylko 12 o których wspomniał mechanik że mu się zerwało ze składu. Więc jak dobrze pomyślicie to lokomotywa która brała udział w wypadku zabrała resztę składu 19 cystern które nadal były podpięte do lokomotywy. Więc nikt pewnie tego nie uchwycił. Z tego co widziałem to taki sam skład (24 cystern) jechał za dnia na SM42. Więc teraz macie dylemat;)
2016-01-03 21:44:23 Autor: borys
---.dynamic.chello.pl
Wagony były CTLu ale przewóz realizowało PKP Cargo. Tyle w temacie.
2016-01-04 10:22:01 Autor: Ant.
---.10.5.123
2016-01-02 18:42:08 Autor: ker
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

jaki przewoźnik????
ciekawe, że jak PKP CARGO się wyklei to piszą i mówią od razu, a jak inny licencjonowany
przewoźnik co ci-sza..i nagłówki wykoleił się pociąg!!
nie wiadomo jaki??? Zarządca nie wie?? czy też głupawe pismaki nie potrafią-nie chcą
dopytać..


Odpowiedź: no więc właśnie było to PKP Cargo. I teraz musi Ci być łyso.
2016-01-04 20:41:46 Autor: pik
---.dynamic.chello.pl
Bicie piany na temat przewoźników o których się pisze a których się ukrywa jest bez sensu w tym przypadku.
Sorry taki mamy klimat - bo pękła szyna.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5