NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wydłużą czeskie Railjety

| jm, Rynek Kolejowy 14.02.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-02-14 16:17:20 Autor:
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
a u nas dalej poczciwy zmodernizowany albo i nie kibelek :):):):)
2012-02-14 16:29:49 Autor:
---.sgh.waw.pl
ciekawe jak to jest, że u Czechów można w trakcie realizowania zamówienia publicZnego zmienić zakupywane rzeczy a u nas jakoś tego nigdy nie słyszałem? Prawo zamówień publicznych ...
2012-02-14 16:59:25 Autor: ciekawy
---.pptp.stw-bonn.de
przeliczyl ktos ile bedzie jedno miejsce w Pendolino dla PKP IC kosztowac?
2012-02-14 17:09:23 Autor: Maxccxor
---.gorzow.insant.pl
w polskich warunkach koncepcja \"railjet\" byłaby zdecydowanie lepsza niż Pendolino bez tilta.
Czesi widać myślą.
2012-02-14 17:48:15 Autor: Rexx
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem czy ktoś z Pesy (Mińska) czy Newagu czytał tę wiadomość.

Bo jeżeli tak, to jest możliwość, że będą nici z tego zamówienia.
Ogłoszenie ex-ante zostało opublikowane, więc byłoby trzeba się odwołać. Bo przecież nie było przetargu.

Casus Kolei Śląskich kłania się, więc prawnicy z Peso-ZNTK-Newagu, do dzieła!!!
2012-02-14 18:21:03 Autor: MichałM
---.dynamic.chello.pl
Szkoda, że PIC takich nie kupił, miejmy nadzieję, że Pendo nie będa gorsze, ale życzę Czechom, żeby kiedyś wjechali tym na polskie szlaki.
2012-02-14 19:20:09 Autor: inzynier
---.178.4.134
Boze, kiedy ja zobacze taki standard wykonczenia wagonow w PICu..?
2012-02-14 20:02:05 Autor: Snecme
---.ghnet.pl
Co to ma być: \"ostatnią serią dużego ZAMIENIA dla ÖBB\"? Droga redakcjo RK, ogarnijcie się. Stopień niechlujstwa językowego w Waszych tekstach zaczyna być wprost zatrważający.

[Admin: Już poprawione. Dzięki za uwagę. Pozdrawiamy]
2012-02-14 20:28:49 Autor: sdvsdv
---.adsl.inetia.pl
@ życzę Czechom, żeby kiedyś wjechali tym na polskie szlaki

ja im życzę żeby broń boże tu nie wjeżdżali! i pędzili tym wspaniałym taborem po swoich wspalanie utrzymanych szlakach
2012-02-14 21:02:16 Autor: Czech
---.net.upcbroadband.cz
Nazwa przewoznika do poprawy: nie České Dráhy, ale České dráhy.
2012-02-14 21:10:28 Autor: Niepiko
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sorry, ale poziom indolencji przekracza już granice przyzwoitości. Oczywiście, jak najbardziej Czesi są o niebo w lepszej sytuacji nie polska kolej, ale bez przesady ... Ostatnio miałem okazję pojeżdżenia sobie ich kolejami. I tak sobie, powiem krótko.

Na przykład pociąg kategorii EC, nowe, paroletnie wagony, ale w jednej bezprzedziałówce wysiadło ogrzewanie, nikt nic nie zrobił, nikt nikomu nic nie zaproponował przez 5 godzin jazdy...
Oprócz tych paru dobrych wagonów w składzie jeden z zupełnie innego świata, ze skajowymi siedzeniami, cały trzeszczący. Wagony dołączone po drodze w stylu zwykłego, nieremontowanego tlk ... Ĺťadna rewelacja.

Po drodze pociąg złapał z 45 minut opóźnienia. Inne również na stacjach węzłowych z mniejszymi czy większymi zapowiedziami. W Pradze hl. nadr. można było się czuć jak w Polsce, gdy podawali opóźnienia ...

No, może Pendolino, to inna klasa. Ale z drugiej strony wypełnienie składów SC - skromne, prędkość rozwijana taka sobie ...

Infrastruktura - w porządku, jak najbardziej. Ale bez przesady. Do wspaniałości daleko, daleko ...
2012-02-14 23:27:37 Autor: Mr 44
---.adsl.inetia.pl
Do RailJetów potrzeba Taurusów:-D albo Vectronów.

2012-02-14 23:56:01 Autor: towot
---.adsl.highway.telekom.at
@Niepiko
Liczy się oferta, a nie lakier czy materiał foteli. Wolę jechać na skaju niż więdnąć parę godzin na peronie.

1. Czesi uruchamiają podobną ilość połączeń co Polska.

2. Na koridorach osiągają średnie podobne do tych na głównych szlakach w Polsce. Fakt, że topografia o niebo trudniejsza to szczegół.

3. Przejazd Pendolino z Ostravy do Pragi to 500 koron. Ile woła PIC za podobną relację?

4. Z Pragi do Brna jest ponad 30 bezpośrednich połączeń mimo równoległej autostrady. Do Ostravy niecałe 30 (z paroma prywatnymi włącznie). Ile bezpośrednich połączeń ze stolicą mają porównywalne ośrodki miejskie w Polsce?
BTW: Zobaczymy co powie PIC, jak w Polsce ośrodki miejskie połączą szybkie drogi.

Z własnego podwórka:
Polskim kolejom udało się tak zdegradować infrastrukturę i tak pociąć połączenia, że z Krakowa do Wiednia zacząłem latać samolotem.
Z polskiej granicy (Bohumin) do Wiednia to dobre 3h, ale wydostać się za tę granicę to odyseja.
2012-02-15 00:33:48 Autor: Niepiko
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale towot ja niczego z tego co napisałeś nie zanegowałem i z prawie wszystkim się zgadzam.

Napisałem tylko to, czego sam doświadczyłem na własnej skórze podczas korzystania z oferty czeskich kolei. I dla zrównoważenia różnych fantastów, którzy uważają że sąsiedzi mają kolejowy raj na ziemi. Wystarczy poczytać czeskie fora ...
2012-02-15 08:21:21 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
@Niepiko

Spójrz jak CD zajebiście komunikuje pociągi na stacjach. Druga sprawa, wagony w rychlikach też są stare, często starsze niż u nas w pośpiesznych. Ale za to techniczne utrzymanie o niebo lepsze. Jeszcze mi sie nie zdażyło żeby gdzieś nie działały drzwi. Praca konduktorów tylko do pozazdroszczenia. Czy gdzieś było żeby nie sprawdził komuś biletu, albo sprawdził dwa razy jednej osobie? Poza tym, CD prawie w ogóle nie mają opóźnień! Ogólnie CD mi się bardzo podoba.
2012-02-15 08:26:08 Autor: użytkownik polskich kolei
---.sgh.waw.pl
@Niepiko

I dla zrównoważenia różnych fantastów, którzy uważają że sąsiedzi mają kolejowy raj na ziemi. Wystarczy poczytać czeskie fora ...

- ale im chodzi o koleje szwajcarskie i niemieckie... :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS