NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Władimir Putin zapowiedział remont Kolei Transsyberyjskiej

| ez, Rynek Kolejowy 29.07.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-07-29 09:19:29 Autor: LM
---.207.97.210
Przydałoby się u nas żeby Bronek zrobił takie spotkanie i nakazał remont Kraków - Katowice. Może byłoby normalniej?
2013-07-29 09:30:16 Autor: Kancelaria
---.play-internet.pl
nie zawracaj dupy Wielkiemu Łowczemu jakimiś pierdołami
2013-07-29 09:59:33 Autor: observer
---
REMONT TRANSSIBU??????????

Przecież na większości trasy Transsibu maksymalna prędkość szlakowa sięga co najmniej 120 km/h, są odcinki, na których już teraz pociągi pasażerskie jadą 140 km/h.

Chodzi nie o "remont", a modernizację obejmującą zwiększenie zdolności przepustowej, zwłaszcza na wschodnim odcinku Transsibu (od Krasnojarska do Ułan-Ude, gdzie warunki miejscowe: małe promienie łuków, krótkie krzywe przejściowe, skomplikowany przekrój poprzeczny powodują ograniczenie tejże.

Daj Panie Boże aktualny standard techniczny Transsibu naszym głównym liniom kolejowym, a nie mielibyśmy tylu powodów do wstydu i narzekań...
2013-07-29 10:01:38 Autor: lol
---.freescale.com
@Kancelaria
Swietny komentarz :D Nie ma to jak dobrze zaczac poniedzialek :)

A wracajac do tematu, to Rosjanom zajelo 25 lat wybudowanie linii transsyberyjskiej, a my wkrotce dojdziemy do 15 lat modernizacji E-65. I nikogo z odpowiedzialnych za ten stan rzeczy to nie wzrusza. Polska.
2013-07-29 10:17:50 Autor: pass
---.play-internet.pl
Na trasie z Moskwy do Irkucka jedzie się wspaniale. Czysto i porządek wokół torowisk. Każda stacja (nawet malutka) wymalowana, zadbana. Pociąg przez ponad 5.000 km nie spóźnił się ani minuty. Obsługa w pociągu przyjazna. Polecam każdemu, komu marzy się taka podróż. Szkoda, że PKP IC nie uruchamia już bezpośredniego wagonu Warszawa - Irkuck. Połączenie było bardzo wygodne i atrakcyjne cenowo.
2013-07-29 10:58:11 Autor: d33
---.205.99.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mapka fałszywa odnośnie historii tej linii, pierwotnie biegła przez Harbin (obecnie Chiny - dawniej Mandżuria pod okupacją Ros.) a nie przez Chabarowsk trasa krótszą o jakieś 1500 km,
2013-07-29 12:24:55 Autor: j23
---.nowysacz.vectranet.pl
Pytanie za 100 puntów:


Ile lat Polskim Liniom Kolejowym zajęłaby modernizacja Transsibu ?


Prosze wziac pod uwage:

studium wykonalnosci
aktualizacja studium wykonalnosci
uzyskanie decyzji srodowiskowych
przygotowanie modernizacji
modernizacja
korekty
2013-07-29 12:44:39 Autor: Lech
---.adsl.inetia.pl
@j23
Tyle, ile obecnie lat ma Transsib!
2013-07-29 13:47:16 Autor: PLK
---.internetdsl.tpnet.pl
Gdyby to było w Polsce, to by zostało rozebrane, bo by było "nieopłacalne".
Tak jak cała nasza kolej, wg tego co mówią urzędasy, jest nieopłacalna.
2013-07-29 16:17:08 Autor: Ziuta
---.ip.netia.com.pl
Przecież PLK zaorałaby to jakby tylko miała pod swoimi skrzydłami. Po co modernizowac jak można zaorać szybciej i taniej
2013-07-29 22:10:56 Autor: podróżnik
---.adsl.inetia.pl
Budimex szykować ofertę i do dzieła!
2013-08-01 16:38:14 Autor: fan kolei żelaznych
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie jest fałszywa a znacznie uproszczona. Prezentuje jedynie przebieg TransSibu i BAMu (rozgałęzienie w Tajszecie) na terytorium Rosji bez uwzględnienia odnóg z Nowosybirska do Semej w Kazachstanie, z Ułan Ude do Pekinu przez Ułan Bator - stanowiącej odcinek TransIogolski, oraz z m. Tatarskaja do Beijing przez Harbin w Chinach - stanowiącą odcinek TransMandżurski (kolej Wschodniochińska).
2013-08-01 16:39:25 Autor: fan kolei żelaznych
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powyższy koment do @d33
2013-08-01 17:00:33 Autor: fan kolei żelaznych
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post fan kolei żelaznych:
"Nie jest fałszywa a znacznie uproszczona. Prezentuje jedynie przebieg TransSibu i BAMu (rozgałęzienie w Tajszecie) na terytorium Rosji bez uwzględnienia odnóg z Nowosybirska do Semej w Kazachstanie, z Ułan Ude do Pekinu przez Ułan Bator - stanowiącej odcinek TransIogolski, oraz z m. Tatarskaja do Beijing przez Harbin w Chinach - stanowiącą odcinek TransMandżurski (kolej Wschodniochińska)."
W moim komentarzu pojawiła się literówka (sam nie wiem, jak to się stało). Powinno być "odcinek TransMongolski".
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS