NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

WKD: W wakacje remont torów od Pruszkowa do Warszawy

| jm, Rynek Kolejowy 14.05.2014 178

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-05-14 16:07:10 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Doprawdy niedałosie przy okazji niedawnych poprzednich pierdylnasru remontów wybudować trapezów w Michałowicach a najlepiej także między Alejami Jerozolimskimi a Rakowem (wszak w zamierzchłych czasach istniało tam odgałęzienie linii na Włochy) aby nie trzeba było zamykać całego toru na megadługim szlaku Smródwmieście WKD - Komorów? Przecie szlak Komorów - Podkowa Leśna Gł. jest zdecydowanie krótszy, tymczasem największe przewozy są na szlaku Warszawa - Komorów.
2014-05-14 17:29:37 Autor: Darek Paperson
---.dynamic.chello.pl
Oczywiście nie można było, tego remontu zrobić, przy okazji remontu wiaduktu nad linią radomską, gdy tor 1 był zamknięty od Warszawy do Komorowa. Polityka i planowanie remontów wydzielonej linii WKD, jest widzę podobne do podejścia PLK. Po kawalątku, kawalątku, aby przetarg był, aby było do przodu. A pasażer? Pasażer musi to znieść - "aby podróżowało się bezpiecznie".
A na 3kV, to może w przyszłym roku - bo w tym na pewno już NIE.
2014-05-14 18:23:07 Autor: WKD
---.adsl.inetia.pl
Coś pan słyszałeś, panie paperson, ale jakoś źle słyszałeś....
Przy ostatnich remontach tory nie były zamykane w całości - poszukać w necie a potem się mądrzyć.

To co się proponuje teraz to będzie tragedia - i to wtedy gdy trwają utrudnienia na linii Włochy - Grodzisk.
Należy mieć tylko nadzieję, że przetarg po prostu nie wyjdzie - tak jak się stało swego czasu z przetargiem na kawałek Komorów - Pruszków.

Wiele lat temu wymieniono całe tory 1 i 2 w dwa miesiące - a teraz na jeden i to nie cały trzeba tyle samo czasu??? Tragedia, w d... mają pasażerów....
2014-05-14 19:24:06 Autor: busiarz ewon
---.centertel.pl
Jakby tego było mało, od września szukują się następne "wrażenia": wiadomosci.wpr24.pl/nowy-system-zapowiada-kolejowy-paraliz;19936.html
2014-05-14 22:06:51 Autor: fura
---.dynamic.chello.pl
Wukadka ma takie zaległości remontowe, że jak i w tym roku prace nie wyjdą, to te tory chyba po prostu się rozsypią. Zarówno w 2012 jak i w 2013 były przetargi, ale raz się nikt nie zgłosił, a dwa wyszło coś za drogo. O ile pamięć nie myli, to w 2009-2010 przy okazji wiaduktu nad radomską był remont torowiska - ale mało - tylko po kilometrze w każdą stronę od Alej Jerozolimskich.
Ja tam nie mam nic przeciwko powtórce z 1988-1989, czyli całkowitemu zamknięciu od Warszawy do Podkowy - ale co wtedy byście malkontenci powiedzieli? "Coo? Przerzucają wszystkich pasażerów do autobusów? Mają w d..ie pasażerów! Autobus musi koniecznie podjechać na MÓJ przystanek i nie będę nigdzie dawać z buta."
2014-05-15 08:55:12 Autor: zwawy
---.dynamic.vectranet.pl
Czy nie można by było wpierw wyremontować i zelektryfikować łącznicy WKD-PKP i tam puszczać pociągi. Przesiadka do sKM lub KM i do Śródmieścia w 10 minut.
2014-05-15 09:01:21 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Można by też wyremontować sam tylko tor, i puszczać tą łącznicą szynobusy KM. Jakiś VT628 na miejsce którego przyszedł Newag może dałoby się przywrócić do ruchu na te parę miesięcy?
2014-05-15 09:20:09 Autor: kolpawe
---.162.14.72
Ale przecież łącznica WKD-PKP została już wyremontowana...
2014-05-15 09:57:14 Autor: Tomek Janiszewski
---.ip.netia.com.pl
Jeżeli zatem dasie tamtędy pojechać przynajmniej te 50km/h a nie 20km/h ze zwolnieniami do 10km/h - KM-y powinny w te pędy przygotować SZT. W rezerwie na wypadek spsucia się niemcobusa mogłaby czekać stonka WKD jaka nierzadko stacjonuje w Komorowie z pociągiem sieciowym, plus ze dwie bonanzy wynajęte od PR. W końcu to lato, grzać nie trzeba.
2014-05-15 10:50:13 Autor: Woń Artura
---.ip.netia.com.pl
Remont WKD? Kto im zrobi remont za pieniądze które oferują w inwestorskim? Chociaż co ja gadam pewnie chętnie ktoś dołoży 2-3 miliony by tylko wypromować się remontem torów na WKD-ce!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5