NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

WKD: Nie mamy miejsca dla wszystkich pasażerów SKM i KM

| wu, Rynek Kolejowy 12.12.2014 145

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-12-12 15:01:27 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@buahaha
Zwiększyć częstotliwość kursowania w dni robocze, kosztem sobót. No i mści się masowa kasacja EN94. Zdaje się trzeba je zreanimować w jak największej ilości i puścić na trasę. A poza tym - nie będzie pasażer KM pluł nam w twarz!!!!
2014-12-12 16:18:39 Autor: Tomaszz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@scoprio: Rozkład jazdy na WKD jest tak ułożony, że nawet igły nie wciśniesz. Przepustowość linii ABSOLUTNIE nie pozwala na uruchomienie większej ilości połączeń w tygodniu.
2014-12-12 18:11:35 Autor: WKD
---.adsl.inetia.pl
Bardzo dobra decyzja o nie honorowaniu poza odcinek miejski (do Opaczy).
I g.. mnie obchodzi co zrobi KM w czasie remontu na WKD, panie scorpio - jest pan przemądrzały do szpiku kości a realiów pan nie znasz. Na WKD sobie poradzą, ja też sobie poradzę. Na KM i PLK nie można liczyć - widać po tym co się teraz dzieje.
Lecz się pan, panie scorpio.
2014-12-12 18:35:03 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@Tomasz
Możemy się nie zgadzać jednak pan jest kulturalny
@WKD
Jak się nie ma argumentów to się obraża i trolluje współrozmówców.
2014-12-12 18:42:51 Autor: WKD
---.adsl.inetia.pl
@ scorpio

Żeby mówić o argumentach to trzeba je najpierw .. mieć, panie scorpio.
A pan piszesz zwyczajne ... farmazony.
Zostałeś pan potraktowany tak ja na to pan zasłużyłeś.
2014-12-12 18:43:36 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Panie scorpio , piszą te ludzie i piszą , a pan też pisze , tyle że nie czyta co te ludzie wcześniej napisali. Zanim się napisze to trza poczytać aby się w tym pisaniu nie wydurniać. A tam napisali już wszystko co trzeba na temat obecnych możliwości WKD. I to powinno wyczerpać sprawę , ale nieee , scorpio i tak swoje wie, i pisze , i pisze... pisze.......
2014-12-12 19:20:49 Autor: Tomaszz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@scorpio

To nie jest kwestia zgadzania się tylko suchych faktów. Nie ma możliwości uruchomienia większej ilości pociągów w godzinach szczytu i to nie podlega żadnej dyskusji.
2014-12-12 19:30:11 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Podam przykład z Wielkopolski, szlak Poznań Wschód - Poznań Główny. Obecnie w szczycie kursują co 10-15 minut pociągi z kierunku Dworca Głównego na Poznań Wschód w kierunku Gołańczy, Inowrocławia i Kutna i nadal są możliwości wciśnięcia dodatkowych składów, mimo iż jest to dwutor i do tego kursują również pociągi dalekobieżne.
2014-12-12 19:35:44 Autor: WKD
---.adsl.inetia.pl
"Podam przykład z Wielkopolski, szlak Poznań Wschód - Poznań Główny"

Przestań nam już udowadniać, jaki ciemny jesteś, błagam!
Jestem kolejowym ruchowcem z 25-letnim stażem i nie widzę związku w tym co piszesz.....
Dlaczego piszesz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia.....
2014-12-12 19:37:23 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Ojoj , scorpio znowu pisze.....
2014-12-12 19:47:17 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Do Tomaszsz . Teoretycznie jest możliwość , ale to oznacza kolejny obieg na szlaku. Nie wydoli zasilanie. I tak ledwo dyszy. Trzeba poczekać do zmiany napięcia. Wtedy nawet scorpio się załapie na podróż.
2014-12-12 21:04:50 Autor: Tomaszz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Scorpio: Mam wrażenie, że kompletnie nie znasz realiów panujących na WKD. W szczycie wyjeżdża z Warszawy dosłownie jeden pociąg za drugim - co 15 minut - a i tak składy są tak zawalone ludźmi, że na trzecim przystanku już nie ma miejsca dla wsiadających (a przystanków na WKD jest 33, do Milanówka 28). Te pociągi są dużo mniejsze od "zwykłej" kolei, stąd ścisk w środku jest OGROMNY pomimo dużej częstotliwości kursowania.

@Beblin: W godzinach szczytu (a o tym tutaj piszemy) nie ma możliwości dołożenia dodatkowego obiegu wyjeżdżającego z Warszawy. Jest to fizycznie niemożliwe, chociaż chciałbym żeby było inaczej.
2014-12-12 22:07:26 Autor: beblin
---.108.152.137.wlantech.pl
Do Tomaszz. Ja tu raczej mam na myśli pojedyńcze pociągi rano i wieczorem. Ale generalnie się z tobą zgadzam. A scorpio to jakiś rodzaj nowej inteligencji , po co ty właściwie tracisz czas probując do niego dotrzeć? Podziwiam twoją cierpliwość . Pozdro.
2014-12-12 23:27:33 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Za to "niezbędne" szynobusy do Zamościa i Parczewa wożą po 30 osób. Grunt to racjonalna gospodarka taborem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5