Rozpoczęła się kampania reklamowa Poznań City Center. Z tego powodu kolorowa reklama okleja bok dworca Głównego w Poznaniu – informuje „Gazeta Wyborcza”. Zdania na temat tej formy promocji są podzielone. Niektórzy mieszkańcy miasta uważają, że reklama szpeci budynek dworca.
Reklama zakrywa cały bok tzw. rolady dworca. ”Przedstawia gigantyczny but na obcasie. Za butem stoją dźwigi budowlane, pod butem przejeżdża betoniarka, nad butem lata helikopter, a bokiem pędzi pociąg. Obcas obrosło pnącze, w tle płynie rzeczka, majaczy drzewo, a temu wszystkiemu przygląda się grupka pasażerów lub klientów” - informuje „Gazeta Wyborcza”.
- Popracujcie lepiej nad PR-em, jak można chwalić się olbrzymią obleśną reklamą, 2 dni po tym jak prezydent Komorowski zapowiedział wprowadzenie ustawy, która ma właśnie takim potworkom przeciwdziałać? – przytacza wypowiedź jednego z mieszkańców „Gazeta Wyborcza”. Otwarcie Poznań City Center planowane jest na jesień.
Więcej