NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wielka Brytania: Zbudują KDP wcześniej?

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 27.09.2013 103

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2013-09-27 15:58:29 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Brytole - głupole. 200 km/h jeżdżą, a haj spida im się zachciewa. Brrr!

Weźcie sobie zaimportujcie nasz rząd, to Wam WYBIJE takie głupoty i fanaberie z główek. Za to Wam zbuduje - równoległe do już istniejących - nowe autosradki, wcale nie tańsze, a może nawet droższe.
2013-09-27 19:23:09 Autor: K2
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo! Najwyższa pora na KDP w kolebce kolejnictwa! Oby tylko lobby samochodowe nie zdołało rozjechać tej inicjatywy.
2013-09-27 23:42:21 Autor: kość
---.play-internet.pl
@ Robert Wyszyński

Na budowę dworca Łódź Fabryczna potrzeba 1,76 mld PLN. Na tunel pod Łodzią 1,5 mld PLN. Na płd obwodnicę Warszawy (pół S2) 9 mld PLN. Kwoty mówią same za siebie.
2013-09-28 02:53:52 Autor: Jochen
---.centertel.pl
Tylko głupcy są przeciwni KDP. Stare przysłowie głosi "potępiają to, czego nie rozumieją"...
2013-09-28 22:29:08 Autor: dżejsek
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Jochen:
"Tylko głupcy są przeciwni KDP. Stare przysłowie głosi "potępiają to, czego nie rozumieją"..."
Dobre. Z tym rzeczywiście nie da się polemizować. Jest tylko jeden problem: jeśli KDP ma powstać, to ci głupcy muszą za to zapłacić, a obelgi mają kiepską wartość, jako zachęta do sięgania po pieniądze.

Powtórzę się po raz kolejny: nikt tak nie szkodzi KDP w Polsce, jak fanatycy tego projektu.
2013-09-29 11:29:57 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
Do @dżejsek

Ale fanów odróżniasz od fanatyków, czy dla Ciebie wsiorawno? :-) Bo dla mnie to bardzo DUŻA różnica znaczeniowa.

Ja akurat nie twierdzę że "tylko głupcy" są przeciwni KDP w Polsce. Twierdzę jedynie ze nieświadomi są przeciwni. Nieświadomi tego, jakie konsekwencje w perspektywie (oraz JUŻ TERAZ) powoduje odsuwanie takich decyzji i niebudowanie kolei w __podstawowych parametrach__ wymogów 2 i 3 dekady XXI wieku.
2013-09-30 15:17:35 Autor: straphan
---.6.164.67
Dobrze przemyslane linie duzych predkosci buduje sie tam, gdzie brakuje przepustowosci a nie po to, by ludziom sie szybciej jezdzilo. Tak wlasnie powstaly pierwsze linie japonskiego Shinkansena czy francuskiego TGV. Brytyjski "Ygrek" przejmie zadania przewozowe z (czesci) trzech magistrali kolejowych, z planowana czestotliwoscia ok. 12 pociagow na godzine. Ktore - przy obecnym tempie wzrostu liczby pasazerow - beda dosc pelne.

Czy w Polsce - poza wezlem warszawskim - wystepuja jakies powazne problemy z przepustowoscia? Czy w kraju, gdzie populacja zmniejsza sie w tempie 2mln/10 lat (porownajmy spisy powszechne z 2001 i 2011 roku!) kolej duzych predkosci naprawde ma sens? Bo ostatni raz, jak widzialem prognozy popytu to pokazywaly one, ze miedzy Warszawa, Wroclawiem i Poznaniem jezdzilyby 4 pustawe pociagi w godzinie. I to zakladajac, ze jakims cudem stopa wzrostu populacji Polski przestanie byc ujemna w ciagu najblizszych 5 lat (juz to widze...).
2013-10-02 17:54:20 Autor: straphan
---.6.164.67
No i to pokazuje hipokryzje Roberta. Komentarz dopisalem 3 dni po publikacji artykulu i mniej niz dzien po komentarzu Roberta, zawiera on merytoryczna krytyke projektu "Ygreka" pozbawiona jakichkolwiek inwektyw. Jednak jakos nie odniosl sie wcale do moich argumentow. Moze kontrargumentow zabraklo?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5