NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wielka Brytania: Rząd jednak za KDP

| lp, Rynek Kolejowy 10.01.2012 115

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2012-01-10 16:14:17 Autor: Robert Wyszyński
---.adsl.inetia.pl

Robert Wyszyński
Cytat:

\"Przedstawiciel departamentu transportu zaznaczył, że projekt wywoływał i wciąż wywołuje skrajne emocje.\"

Przynajmniej w TYM jestęśmy równi \"Anglikom\" :-)

U nas rząd też się wyedukuje - albowiem w istocie DUĹťO edukacji mu w tym względzie jeszcze trzeba. Nie może być tak, że w Polsce dziobate szybkie zespoleńce oraz \"haj spid\" będzie tylko na osi północ południe (E 65) i nie inaczej. Warto o tym pamiętać.

A! I brawa - WRESZCIE - dla Nowaka, że mówi wyraźnie o 230 km/h dla Pendo na CMK (oj, to chyba nie Furgalski tym razem mu SŁUSZNIE podpowiada :-).

TAK TO POWINNO WYGLĄDAĆ Z WIELU względów! Właśnie tak! Tylko TRZEBA WZMOCNIĆ ZASILANIE na CMK - bez tego nic nie będzie. I nie uciekniemy od tego. Na obecnym zasilaniu NIEDASIE jeździć po CMK płynne 220-230 km/h w obie strony itp.
2012-01-10 18:02:48 Autor: stand
---.tczew.vectranet.pl
32,7 mld funtów czyli średnio licząc ok.150 mld PLN dla HS 2 czyli linii równoległej i jednak dało się. Nowe miejsca pracy pomimo istnienia dotychczasowej linii HSL tam przekonują malkontentów, u nas to ciągle fanaberie tak dla mikoli jak i pierwszego kolejarza slavka.
2012-01-10 18:52:55 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
No i kolejne miejsce, w którym rodzimi specjaliści mogą zarobić pieniądze na polskie KDP. 190 km - 17 miliardów. Funtów.
2012-01-10 19:17:47 Autor: stand
---.tczew.vectranet.pl
@ Jedlina
To i tak znacznie mniej, niż 200 mln za 1 km autostrady w ukochanej \" HGW stolycy\", jeśli liczyć nasze dochody. Ferajna ma się w najlepsze, dopóki nowi Rywini nie potną się o kasę.
2012-01-10 21:42:12 Autor: J 23
---.dynamic.chello.pl
A co na to specjalista od angielskiego High Speed-u imć Jakubas?
2012-01-10 21:46:44 Autor: przyrodnik
---.adsl.inetia.pl
Wysłać Nowego Sławomira czym prędzej do Londynu. Niech wytłumaczy Brytyjczykom, że to kosztowne i nieopłacalne przedsięwzięcie. Angole jeszcze tego nie wiedzą ale przecież odpowiedzialność za losy Europy (wystąpienie Radka Sikorskiego) zobowiązuje nasz rząd do ostrej reakcji. I najlepiej niech tam zostanie.
2012-01-10 22:01:09 Autor: Royvice
---.ghnet.pl
A ktoś się może orientuje co dalej z planami dalszej elektryfikacji istniejącej sieci kolejowej w UK?
2012-01-10 22:12:47 Autor: Dzban
---.246.236.24
@Royvice

Plany elektryfikacji uzyskały poparcie i będą realizowane w najbliższych latach.
2012-01-10 22:35:08 Autor: j-n
---.icpnet.pl
RK: 28 brytyjskich ekonomistów apelowało do rządu, aby ten rozpoczął realizację pierwszego etapu budowy KDP jak najszybciej, ponieważ linia, którą w dalszej perspektywie przedłużono by do Manchesteru i Leeds, przyczyniłaby się do stworzenia 1 miliona miejsc pracy

Ja: Oni są tak głupi, że nie wiedzą, że to się nie opłaca. Nienormalni jacyś! ;))
2012-01-10 23:20:29 Autor: króliczek
---.adsl.inetia.pl
@Royvice
750V DC / 25kV AC ( francuskie )

@Olgierd_Jedlina
W przypadku kolei pieniądze które zarabia się w Wielkiej Brytanii wydaje się w Wielkiej Brytanii.
Można co najwyżej zamówić coś w Wielkiej Brytanii, zapłacić i wysłać do Polski ( lokomotywę Class 66 ). Nawet podatków nie należy płacić w Polsce od zarobków w GB, bo oslabia to gospodarkę Polską i Brytyjską ( emisja pustego pieniądza w Polsce ).
2012-01-12 11:33:48 Autor: rød grød med fløde
---.range86-186.btcentralplus.com
@Royvice
Kolej Londyn Paddington - Bristol elektryfikuje się zgodnie z planem. Szkoda tylko, że dalej będą ciągnąć do Cardiff a nie Exeteru i Plymouth,
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5