NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Wasiak: Na kolej w Łódzkiem i Mazowieckiem trzeba patrzeć razem

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 14.07.2015 141

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-14 09:31:14 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Duopol to nieszczęśliwe pojęcie, ale patologia IC już dawno powinna być wywalona z linii Łódź-Warszawa.
PR się niestety same usuną przy kolejnych pomysłach ZZ
2015-07-14 09:33:44 Autor: sopeo
---.tktelekom.pl
Czy oni są normalni? Po co gwiazdorzyć z planami w mediach.
Łódzka Kolej Aglomeracyjna oddział w Warszawie.
Nonsens.
2015-07-14 09:42:08 Autor: Aj_Oj
---.tktelekom.pl
Ale odkrycie. Najpierw pani Wasiak walnie przyczyniła się do rozwalenia kolei a teras coś gada tak jak by po zażyciu dopalacza!
2015-07-14 09:45:19 Autor: praktyk branżowy
---.18.5.140
Przy modernizacji linii Warszawa - Łódź popełniono drobny błąd: otóż odcinek z Warszawy Zachodniej do Skierniewic powinien być od razu zmodernizowany do 200 - 220 km/h. Na tyle pozwala geometria. Do tego piętrowe EZT na 200 km/h (takie pojazdy produkuje chociażby Stadler) i z Łodzi Fabrycznej do Warszawy Centralnej jeździłoby się równą godzinę. A skorzystaliby także pasażerowie podróżujący na południe Polski, do Czech i Austrii, bo czas dojazdu na CMK uległby skróceniu.

pb
2015-07-14 09:47:17 Autor: miś uszatek
---.poz1.cyber-cafe.pl
a może by tak odrazu włączyć miasto Łódź do województwa mazowieckiego ?
2015-07-14 09:52:22 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@praktyk
Jaka geometria? Przecie ta linia jest równie kręta jak droga żelazna warszawsko petersburska do Białegostoku :)
@miś uszatek
po co się podniecać województwami? Woj.do zaorania razem z powiatami!
2015-07-14 09:59:53 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Jedna bzdura Pani Minister. Gmina kazała więc Pani minister wykonuje. Pan Syryjczyk, Wasiak, Karnowski, Szenfeld , Kowalewski ...itd. to jedna nacja. Jakub Berman podał metodę sprawowania i pełnienia władzy to się robi.
2015-07-14 10:14:25 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Prawdziwe i jedyne "duopolis" polskie to Kraków i Miasto "Górny Śląsk" Dzieli je niespełna 80 km i linia kolejowa, która rozpadła się w ciągu 20 lat za pozwoleństwem pani Wasiak. Linia, którą niejakie PLK modernizuje od lat pięciu i zmodernizować nie może (nie chce). Chociaż wszystko wskazuje, że to jedyna linia kolejowa w Polsce gdzie pociągi jadące około 150 km/h będą pełne. To linia mająca w zasięgu 3 miliony ludzi. Ale ciemnota we władzach tego nie widzi i tylko podaje kolejne terminy zakończenia modernizacji - 2015 - 2017 - 2018 i...... ?
"nigdy".
2015-07-14 10:14:54 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Wasiak: Na kolej w Łódzkiem i Mazowieckiem trzeba patrzeć razem

Kobieto jesteś do cna skompromitowana, mało ci jeszcze?

Łódź - dostajemy wszystko na skinięcie palca, zabieramy innym połączenia, tabor itd, modernizujemy szlak na którym mamy 130km/h do 160km/h

Radom - pozbawiamy wszystkiego, wymyślamy chore Żelisławice, nic nie robimy przy szlaku do Warszawy bliskim śmierci technicznej.

Ale Wasiak powie:Na kolej w Łódzkiem i Mazowieckiem trzeba patrzeć razem
2015-07-14 10:34:16 Autor: d3
---.146.82.6.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-07-14 10:35:29 Autor: p.
---.osram.hr
@ Kryniczanin & inni malkontenci...
Nikt nic innym nie zabieral... Szlak z predkoscia 130 został niby rozryty a ile on by bez tego rozrycia wytrzymal??

A Wasiakowa stwierdzila po prostu cos co jest oczywista oczywistoscia, i nie można tego postrzegać przez pryzmat tego, ze skoro powiedziała o Lodzi to jednoznacznie miała w "d...ie" Radom, Plock czy Ostroleke.

Idealnym rozwiązaniem były by cykliczne pociągi osobowo-przyspieszone w relacji Łodz - Zgierz - Glowno-Łowicz - Sochaczew-Blonie-Warszawa Centralna - Wolomin - Wyszkow - Ostrołeka).
Na odcinku Łodz-Lowicz jako osobowe, potem Lowicz-Wawa-Wolomin-Wyszkow jako przyspieszone zatrzymujące się wyłącznie w dużych miastach, i od Wyszkowa do Ostroleki jako osobowy. Nie koniecznie musiałby to być pociąg do Ostroleki, ale celowym jest by pociagi regionalne/przyspieszone nie kończyły biegu w Wawie a przejeżdżały przez nia dalszych relacjach.
Inne podobne relacje to np.:
1) Skarzysko-Radom-Warka – Wawa Centralna – Legionowo-Ciechanow-Działdowo (od Radomia do Ciechanowa jako przyspieszone)
2) Plock – Kutno –Lowicz-Skeirniewice-Warszawa Centralna – Siedlce – Terespol (przyspieszone w relacji Skierniewice-Siedlce)

Dzieki takim (koniecznie cyklicznym) relacjom duze miasta typu Zgierz, Ostroleka, Ciechanow, Skarzysko, Siedlce, nie wspominając już o duzo wiekszych Radomiu czy Plocku, zyskalyby szybkie bezposrednie regularne polaczenia z Warszawa.
Dzieki polaczeniom bezpośrednim stworzonoby zupełnie nowy rynek transportowy (dojazdy do pracy) dla calych regionow oddalonych duzo bardziej od stolicy. Obecnie siec dojazdow pracowniczych do Wawy praktycznie konczy się na stacjach do których dojeżdżają bezpośrednie pociagi KM (Skierniewice, Lowicz, Siedlce).
2015-07-14 11:02:03 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post p.:
"@ Kryniczanin & inni malkontenci...
Nikt nic innym nie zabieral... Szlak z predkoscia 130 został niby rozryty a ile on by bez tego rozrycia wytrzymal??

A Wasiakowa stwierdzila po prostu cos co jest oczywista oczywistoscia, i nie można tego postrzegać przez pryzmat tego, ze skoro powiedziała o Lodzi to jednoznacznie miała w "d...ie" Radom, Plock czy Ostroleke.

Idealnym rozwiązaniem były by cykliczne pociągi osobowo-przyspieszone w relacji Łodz - Zgierz - Glowno-Łowicz - Sochaczew-Blonie-Warszawa Centralna - Wolomin - Wyszkow - Ostrołeka).
Na odcinku Łodz-Lowicz jako osobowe, potem Lowicz-Wawa-Wolomin-Wyszkow jako przyspieszone zatrzymujące się wyłącznie w dużych miastach, i od Wyszkowa do Ostroleki jako osobowy. Nie koniecznie musiałby to być pociąg do Ostroleki, ale celowym jest by pociagi regionalne/przyspieszone nie kończyły biegu w Wawie a przejeżdżały przez nia dalszych relacjach.
Inne podobne relacje to np.:
1) Skarzysko-Radom-Warka – Wawa Centralna – Legionowo-Ciechanow-Działdowo (od Radomia do Ciechanowa jako przyspieszone)
2) Plock – Kutno –Lowicz-Skeirniewice-Warszawa Centralna – Siedlce – Terespol (przyspieszone w relacji Skierniewice-Siedlce)

Dzieki takim (koniecznie cyklicznym) relacjom duze miasta typu Zgierz, Ostroleka, Ciechanow, Skarzysko, Siedlce, nie wspominając już o duzo wiekszych Radomiu czy Plocku, zyskalyby szybkie bezposrednie regularne polaczenia z Warszawa.
Dzieki polaczeniom bezpośrednim stworzonoby zupełnie nowy rynek transportowy (dojazdy do pracy) dla calych regionow oddalonych duzo bardziej od stolicy. Obecnie siec dojazdow pracowniczych do Wawy praktycznie konczy się na stacjach do których dojeżdżają bezpośrednie pociagi KM (Skierniewice, Lowicz, Siedlce)."
Nie nie nikt nic nie zabierał. Pierwszy przykład z brzegu"TLK Sukiennice nie zostały zabrane GOP-owi i Wieluniowi (2010), Skład z Słupi na Łodzianina (2009), dalej wymieniać?

Jak wyszła sprawa z PNI to Warszawa - Skierniewice v max do 130km/h sprawa się potoczyła dalej, a szlak w stanie śmierci technicznej E30 Kraków - Katowice został odłożony.

Po czynach poznamy i wyraźnie widać: Radom, Płock i Ostrołęka są w czarnej d....
2015-07-14 11:13:17 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
pani Wasiak nie rozumie interesu Polski
z Krakowa do Katowic pociąg jedzie z szybkością 35 km/h
ale ona ma ten niemądry uśmieszek i opowiada dyrdymały o Łodzi i Warszawie
z Katowic do Bielska-Białej pociąg jedzie godzinę czyli 50 km/h
do Częstochowy nieco szybciej bo ok. 70 km/h
tak samo z Katowic do Opola
to jaki region jest dyskryminowany? Małopolska i Śląskie!!!!!!!!!!!!!
2015-07-14 11:59:52 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post soad1:
"pani Wasiak nie rozumie interesu Polski
z Krakowa do Katowic pociąg jedzie z szybkością 35 km/h
ale ona ma ten niemądry uśmieszek i opowiada dyrdymały o Łodzi i Warszawie
z Katowic do Bielska-Białej pociąg jedzie godzinę czyli 50 km/h
do Częstochowy nieco szybciej bo ok. 70 km/h
tak samo z Katowic do Opola
to jaki region jest dyskryminowany? Małopolska i Śląskie!!!!!!!!!!!!!"
I Mazowieckie w postaci Radomia. Tam potencjał 2-3x większy od Warszawa - Łódź.

Jednak nie mówi się o tym głośno Radom pracę w Warszawie za mniejsze pieniądze podejmie niż Łódź w związku z tym trzeba było maksymalnie obrzydzić Radomiowi dojazdy do Warszawy.
2015-07-14 12:49:51 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
To zdanie zacznie się wypełniać treścią , kiedy : linia nr 22 będzie w całości dwutorowa i w całości będzie odszykowana na 120km/h , co otworzy drogę ku odtworzeniu relacji osobowych : Radom - Łódź Widzew , a także pozwoli przywrócić pociągi TLK z Lublina do Poznanie przez Łódź z pominięciem Warszawy. Zacznie się to wypełniać treścią , kiedy przywrócone zostaną bezpośrednie osobowe z Łodzi do Skarżyska Kamiennej przez Opoczno .
A to dopiero początek marszu ku normalności .
2015-07-14 13:01:34 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"I Mazowieckie w postaci Radomia. Tam potencjał 2-3x większy od Warszawa - Łódź.

Jednak nie mówi się o tym głośno Radom pracę w Warszawie za mniejsze pieniądze podejmie niż Łódź w związku z tym trzeba było maksymalnie obrzydzić Radomiowi dojazdy do Warszawy."
Radom Warszawa to 160 km a pociąg jedzie 2 godziny do 2:20
czyli około 70-80 km/h
Potencjał śląskiego i małopolskiego jest znacznie większy ale dla Wasiak to nic nie znaczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2015-07-14 13:05:06 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post soad1:
"pani Wasiak nie rozumie interesu Polski
z Krakowa do Katowic pociąg jedzie z szybkością 35 km/h
ale ona ma ten niemądry uśmieszek i opowiada dyrdymały o Łodzi i Warszawie
z Katowic do Bielska-Białej pociąg jedzie godzinę czyli 50 km/h
do Częstochowy nieco szybciej bo ok. 70 km/h
tak samo z Katowic do Opola
to jaki region jest dyskryminowany? Małopolska i Śląskie!!!!!!!!!!!!!"
To tworzenie wielkiej metropolii jak Moskwa, czy Meksyk.
Łatwiej przejechać z Łodzi do Wwy i szybciej niż z Bałut na Widzew.
Czyli Łódź już traktuje jako poddzielnicę stolicy.
To ministra RR, więc stolica z małymi dodatkami.
Kraków - Katowice / Kraków to stara stolica, czemu nie Gniezno (jako przykład pierwszej) i reszta świata
Metro I czy II czy V jest ważniejsze niż jakiś Olsztyn zaściankowy, czy inna trochę większa "wiocha"
2015-07-14 13:10:43 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post soad1:
"Radom Warszawa to 160 km a pociąg jedzie 2 godziny do 2:20
czyli około 70-80 km/h
Potencjał śląskiego i małopolskiego jest znacznie większy ale dla Wasiak to nic nie znaczy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Nie patrz na TLK p. Dęblin a na KM przez Warkę i wykolejenia co chwilę.
2015-07-14 13:41:10 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
@soad1
Z Radomia do Warszawy jest podobna tragedia jak z Krakowa do Katowic. 100km (Radom-Warszawa Zachodnia) jeden z najszybszych pociągów KM 21690 RE8 pokonuje w 2:07. Zwykłe osobowe (większość) mają czasy 2:18-2:35.
2015-07-14 14:04:24 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Kryniczanin
"Radom pracę w Warszawie za mniejsze pieniądze podejmie niż Łódź w związku z tym trzeba było maksymalnie obrzydzić Radomiowi dojazdy do Warszawy"
No bez przesady! To wynika tylko i wyłącznie z patologii PKP PLK, a nie z jakichś ukrytych teorii spiskowych.
Miałem przyjemność trochę pracować w Radomiu i nawet być na sesji Rady Miasta - Radom haroszyj!
2015-07-14 14:09:22 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@Kryniczanin
"Radom pracę w Warszawie za mniejsze pieniądze podejmie niż Łódź w związku z tym trzeba było maksymalnie obrzydzić Radomiowi dojazdy do Warszawy"
No bez przesady! To wynika tylko i wyłącznie z patologii PKP PLK, a nie z jakichś ukrytych teorii spiskowych.
Miałem przyjemność trochę pracować w Radomiu i nawet być na sesji Rady Miasta - Radom haroszyj!"
A Ty naiwnyś jak dziecko. Poczytaj jak udupiano protezę bo nie była po ŁRS (Łódzka racja stanu).
2015-07-14 14:36:50 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Nie wierzę, żeby stan linii Okęcie-Radom i Kraków-Katowice był celowym działaniem kogoś tam na szkodę mieszkańców jakichś tam miast, tak jak nie wierzę, że to Putin zrobił zamach na Tu 154 M,
dlatego nie jestem członkiem sekty smoleńskiej i nie popieram PISu.
PIS PO = jedno zło!
POPIS do zaorania!
2015-07-14 15:08:08 Autor: criss
---.46.186.19
patrząc ze środka łodzi nie widzę potrzeby łączenia kolei w mazowieckim i łódzkim. widzę konieczność włączenia Łodzi w ogólnopolską sieć połączeń kolejowych, bo dziś to jadąc dokądkolwiek (może poza 1 wyjazdem w roku do wawy) planuję podróż samochodem... bo jak inaczej??? Łódź potrzebuje spójnej komunikacji w ramach województwa i "wyjściówek" w innych kierunkach. nie bardzo rozumiem tego hejtu na Łódź. miasto i region są bowiem niedoinwestowane. w przeciwieństwie do Warszawy, Wrocławia czy Śląska, któremu zresztą dobrze życzę :) nie życzę sobie jednak pomijania Łodzi i regionu w czym celują władze mojego kraju. a jak sobie policzyłem, to gdyby mieszkańcy Łodzi byli objęci takim socjalem, jak np. górnicy, to należałoby im się jakieś 90 mld. zł za likwidację, zresztą odgórną, przemysłu włókienniczego.
2015-07-14 15:21:15 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"Nie wierzę, żeby stan linii Okęcie-Radom i Kraków-Katowice był celowym działaniem kogoś tam na szkodę mieszkańców jakichś tam miast, tak jak nie wierzę, że to Putin zrobił zamach na Tu 154 M,
dlatego nie jestem członkiem sekty smoleńskiej i nie popieram PISu.
PIS PO = jedno zło!
POPIS do zaorania!"
Dobry jesteś!

Nie myślałem, że to takie trudne połączyć w logiczną całość kilku znanych nawet od prawie 20 lat faktów dotyczących E30 Kraków - Katowice i 8 Warszawa - Radom!
2015-07-14 16:02:47 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Kryniczanin
Połącz te kilka faktów i oświeć mnie czemu te 2 szlaki są w gorszym stanie niż w Donbasie po ATO
2015-07-14 19:08:42 Autor: Dominik Pilnicki
---.adsl.inetia.pl
W odpowiedzi na post Kryniczanin:
"Nie nie nikt nic nie zabierał. Pierwszy przykład z brzegu"TLK Sukiennice nie zostały zabrane GOP-owi i Wieluniowi (2010), Skład z Słupi na Łodzianina (2009), dalej wymieniać?

Jak wyszła sprawa z PNI to Warszawa - Skierniewice v max do 130km/h sprawa się potoczyła dalej, a szlak w stanie śmierci technicznej E30 Kraków - Katowice został odłożony.

Po czynach poznamy i wyraźnie widać: Radom, Płock i Ostrołęka są w czarnej d...."
Przestań pisać bzdury. Zlikwidowany został ,,Włókniarz’’ Łódź Kaliska- Ostrów- Szczecin. Aby Łódź miała choć jedno połączenie ze Szczecinem przez Łódź zostały skierowane ,,Sukiennice’’.

GOP ma pod dostatkiem połączeń ze Szczecinem.

Składy wagonowe na Skierniewice- Warszawa miały max 120 km/h. Nawet z myślą o CMK część tej trasy musiała zostać dostosowana na 160 km/h.

Trasa Radom- Warszawa nigdy nie miała, nie ma i raczej nigdy nie będzie miała takiego potencjały jak Łódź- Warszawa z wszystkimi miastami na sieci osadniczej.
Oczywiście jestem zwolennikiem modernizacji Radom – Warszawa do 160 km/h

Pociągi W-wa- Płock nie mają sensu ze względu na niekorzystne położenie linii kolejowej względem drogi.

Czemu E30 Katowice- Kraków nie jest remontowana doskonale wiesz.
2015-07-14 20:31:09 Autor: sheva17
---.play-internet.pl
Fobia naszego eksperta ze zdroju nie ogranicza się tylko do CMK, ogarnęła już Łódź. Strach się bać gdzie ta zaraza dotrze. A co do merytoryki zdrojowej wypowiedzi to o czym tu rozmawiać? Łódź to 3-cie miasto w Polsce, a nasz tzw. ,,ekspert" większy potencjał widzi w Radomiu....Przykład kryniczanina dowodzi niestety fatalnej kondycji polskiego szkolnictwa, takie braki w wiedzy powinny uniemożliwiać ukończenie gimnazjum.
2015-07-14 21:06:15 Autor: Muszynianin
---.play-internet.pl
Łał!!! Łódź zabrała.
Ile zabrały Strzelce Opolskie? Jeszcze gorsze od Łodzi.
2015-07-14 21:07:29 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@sheva17
Łódź jeszcze niedawno była 2.miastem PL.
Ma teraz doskonały dojazd A2 do stolycy tak jak Radom S7, ale potencjał linii jest oczywiście większy w przypadku Łodzi niż Radomia, co wynika choćby z 3-krotnie wyższej liczby mieszkańców s.p.Manchesteru PL.
Przecie Koluszki, Skierniewice, Żyrardów i Grodzisk są większe niż Warka i Czachowek.


2015-07-14 21:09:56 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Dominik Pilnicki:
"Przestań pisać bzdury. Zlikwidowany został ,,Włókniarz’’ Łódź Kaliska- Ostrów- Szczecin. Aby Łódź miała choć jedno połączenie ze Szczecinem przez Łódź zostały skierowane ,,Sukiennice’’.

GOP ma pod dostatkiem połączeń ze Szczecinem.

Składy wagonowe na Skierniewice- Warszawa miały max 120 km/h. Nawet z myślą o CMK część tej trasy musiała zostać dostosowana na 160 km/h.

Trasa Radom- Warszawa nigdy nie miała, nie ma i raczej nigdy nie będzie miała takiego potencjały jak Łódź- Warszawa z wszystkimi miastami na sieci osadniczej.
Oczywiście jestem zwolennikiem modernizacji Radom – Warszawa do 160 km/h

Pociągi W-wa- Płock nie mają sensu ze względu na niekorzystne położenie linii kolejowej względem drogi.

Czemu E30 Katowice- Kraków nie jest remontowana doskonale wiesz."
Oczywiście dla Łodzi nie kupiono nowych EZT jadących 130km/h na omawianym odcinku...
2015-07-14 21:14:08 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post sheva17:
"Fobia naszego eksperta ze zdroju nie ogranicza się tylko do CMK, ogarnęła już Łódź. Strach się bać gdzie ta zaraza dotrze. A co do merytoryki zdrojowej wypowiedzi to o czym tu rozmawiać? Łódź to 3-cie miasto w Polsce, a nasz tzw. ,,ekspert" większy potencjał widzi w Radomiu....Przykład kryniczanina dowodzi niestety fatalnej kondycji polskiego szkolnictwa, takie braki w wiedzy powinny uniemożliwiać ukończenie gimnazjum."
Ha ha ha sheva17 jak zwykle błyszczy. Jak żarówka w garbusie z lat 30 :-) XX wieku.

Nie zawsze duży może więcej.
2015-07-14 21:17:20 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post Muszynianin:
"Łał!!! Łódź zabrała.
Ile zabrały Strzelce Opolskie? Jeszcze gorsze od Łodzi."
Czas jazdy, czas jazdy. Jeśli przecieki się potwierdzą będziemy mieli czas 45-47 p. Strzelce a 78-80 p. Kędzierzyn.

Teraz Kędzierzynowi nawet moderna do 160km/h nic nie da bo czas będzie wynosił około 46-47min z postojem w Kędzierzynie. Jedynie moderna do 200 której na pewno nie będzie by wygrała z Strzelcami.
2015-07-14 21:48:09 Autor: Zdrojowy Kuzyn
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-07-14 20:31:09 Autor: sheva17
---.play-internet.pl

Cytat : Fobia naszego eksperta ze zdroju nie ogranicza się tylko do CMK, ogarnęła już Łódź. Strach
się bać gdzie ta zaraza dotrze. A co do merytoryki zdrojowej wypowiedzi to o czym tu rozmawiać?
Łódź to 3-cie miasto w Polsce, a nasz tzw. ,,ekspert" większy potencjał widzi w
Radomiu....Przykład kryniczanina dowodzi niestety fatalnej kondycji polskiego szkolnictwa, takie
braki w wiedzy powinny uniemożliwiać ukończenie gimnazjum."



Fobia naszego eksperta ze Starachowic nie ogranicza się tylko do Kielc , ogarnęła już i Radom. Strach
się bać gdzie ta zaraza dotrze- może do Torunia. A co do "merytoryki" patologio-regionalnej wypowiedzi to o czym tu rozmawiać?- Kielce 200 tys. +/- 14-te miasto w Polsce, Radom +/- 13-te miasto w Polsce a nasz tzw. ,,ekspert" większy potencjał widzi w 10-tysięcznej Włoszczowej i 22 tys. Opocznie....Przykład Shevy i Przyjaciół dowodzi niestety fatalnej kondycji polskiego szkolnictwa, takie braki w wiedzy powinny uniemożliwiać ukończenie POdstawówki.
2015-07-14 21:50:37 Autor: Muszynianin
---.play-internet.pl
I dziwi cię to, że TLK-i cisną CMK-ą?/na ten moment/, bo mnie nie.
2015-07-14 22:10:32 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
Nieźle, może niedługo zostanie zrozumiane, że na kolej w całym kraju należy patrzeć razem.
2015-07-14 22:35:01 Autor: Piotrek.
---.aranea.net.pl
A może mazowieckie przyłączyć do Łodzi?
2015-07-14 22:44:19 Autor: Zdrojowy Kuzyn
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Muszynianin

ALE CO TO W OGÓLE ZA TŁUMACZENIE????
CO TO W OGÓLE ZA TŁUMACZENIE????

TLK czyli BYŁE POSPIESZNE jest segmentem dotowanym (misyjnym). Wzajemny stosunek stanu technicznego linii nr 1/ 8 względem linii nr 4 CMK nie wziął się NAGLE Z KOSMOSU tylko sitwa kolejarska pieczołowicie doprowadzała do niego SYSTEMATYCZNIE I METODYCZNIE PRZEZ LATA (kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat) bowiem w ten sposób różnicowano czas przejazdu pomiędzy prestiżowymi EX/IC a misyjnymi tanimi pociągami Pospiesznymi. Pitolenie więc TERAZ o złym stanie wiedenki (powoli nieaktualne) czy linii Kielce – Radom zakrawa więc na wyrafinowaną hipokryzję i manipulację. A jaki niby ma być skoro CMK była linią przeznaczoną dla bezpostojowych expresów (stąd szczere pola) , a 1/8 przeznaczoną dla pospiesznych (stąd osadniczy charakter przebiegu i pierwotnych charakter).

PKP PR OPM a potem PKP IC dostawało (w sferze postulatywnej powinno dostawać) dotację na pociągi POSP TLK (czy jak je tam nazywać) tylko dlatego że W DRODZE POŚREDNIEJ obsługiwały TAKŻE duże ośrodki pośrednie jak Kielce Skarżysko i Radom, a nie dlatego że puszczają pociąg z Krakowa do Warszawy.


Nie może być natomiast tak, że WYCINA SIĘ CAŁY ŚRODEK puszcza się pociąg pospieszny (ekonomiczny) 40 % długości terytorium kraju (ok. 300 km) po szczerych polach pomiędzy dwoma biegunami metropolitalnymi Krakowem i Warszawą. Stawia się jakieś 2 idiotyczne perony w wioskach liczących po 10 tys. i 20 tys. i BEZCZELNIE rżnie się głupa że wszystko jest OK, a Kulejarze „w pocie czoła” realizują MISJĘ PUBLICZNĄ dla relacji Kraków – Warszawa.

Sorry Batory przejazdy pomiędzy biegunami METROPOLITALNYMI 300 km po szczerych polach to żadna misja publiczna ani trasa właściwa dla pociągi pospiesznego ( ex definitione o charakterze POSTOJOWYM) TYLKO domena KDP i pociągów KOMERCYJNYCH. Niech sobie kolejarze je uruchamia na własne ryzyko handlowe.

I szarżuj tu hasłem „NA TEN MOMENT” . Do roku 2012 8-ka miała być zrobiona na 160 km/h do poziomu samych Kielc. Wyraźnie więc widać, że nie chodzi bynajmniej tu o to ŻE SIĘ NIE DA. Tylko komuś wyraźnie zależy na tym aby „nie dało się dać to zrobić”.
2015-07-14 23:01:34 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@Dominik Pilnicki

Wszystko prawda aczkolwiek pociąg Kwalifikowany Radom i Kielce straciły rok później od Łodzi, a jako EX sezonowy nawet 3 lata później i to pomimo od „wiek wieków: patatajnego stanu technicznego 8- ki, gdzie przy tym 17-ka & 1-ka to były prawdziwe HS.


Oczywiście Nad Nerem zaraz powiedzą że to o niczym nie świadczy i nie można na podstawie tego wyciągać żadnych wniosków – zwłaszcza krzywdzących dla Łodzi.

Co do Radomia dajmy w końcu - tak jak słusznie piszesz - temu miastu parametr 160 km/h, ale modernizację do 160 km/h pociągnijmy tak jak pierwotnie planowano w 2004/2005 roku do poziomu samych Kielc. Być może wtedy okaże się, że to CMK to jedna wielka ściema (więc sitwa kolejarska nigdy do tego nie dopuści) i wtedy porównamy potencjał ciągu Kraków – Kielce- Radom- Warszawa z analogicznym ciągiem Wrocław – Kalisz – Łódź – Warszawa (oczywiście też 14 – ka po uprzedniej modernizacji lub naprawie główniej). Należy to zrobić, aby nie było zarzutu, że „za Radomiem” stoi Kraków, (po drodze jeszcze Kielce), które generują im pociągi, a za Łodzią NIC nie stoi. Tak więc „za Łodzią”- analogicznie jak za Radomiem - Kraków powinien stać Wrocław, dla którego trasa kalisko-łódzka to naturalna trasa dla przebiegu pociągów pospiesznych. Wtedy będzie można porównać o ile potencjał Radomia jest rzeczywiście niższy od potencjału Łodzi oraz ile bezrobotnych łódzkich, a ile bezrobotnych radomskich szturmuje poranne pociągi na stolycę :P

Sam jestem aż ciekawy wyników tego eksperymentu.

Bo tak to można sobie teoretyzować. Radom (i nota bene Kielce) ni jak się nie mogą wykazać, bo są w kolejowej dziurze infrastrukturalnej jeszcze większej niż Łódź. A wynik może być zaskakujący.
2015-07-15 05:36:03 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@zdrojowy kuzyn, kryniczanin, k65, muszynanin
Brakuje jeszcze pesa i jego ustronia wezykujacego po sieci osadniczej.

Po co Wy się wiecznie kłócita o to CMK Opoczno S Włoszczowa N vs. Linia 8 ew.1.
Przecie gdyby państwo nie zajmowało się puciongamy, to nie byłoby tego problemu, co powierdza opinię Stefana Kisielewskiego: "Socjalizm bohatersko walczy z problemami nieznanymi w żadnym innym ustroju"
2015-07-15 06:07:18 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
W odpowiedzi na post K65:
"@Dominik Pilnicki

Wszystko prawda aczkolwiek pociąg Kwalifikowany Radom i Kielce straciły rok później od Łodzi, a jako EX sezonowy nawet 3 lata później i to pomimo od „wiek wieków: patatajnego stanu technicznego 8- ki, gdzie przy tym 17-ka & 1-ka to były prawdziwe HS.


Oczywiście Nad Nerem zaraz powiedzą że to o niczym nie świadczy i nie można na podstawie tego wyciągać żadnych wniosków – zwłaszcza krzywdzących dla Łodzi.

Co do Radomia dajmy w końcu - tak jak słusznie piszesz - temu miastu parametr 160 km/h, ale modernizację do 160 km/h pociągnijmy tak jak pierwotnie planowano w 2004/2005 roku do poziomu samych Kielc. Być może wtedy okaże się, że to CMK to jedna wielka ściema (więc sitwa kolejarska nigdy do tego nie dopuści) i wtedy porównamy potencjał ciągu Kraków – Kielce- Radom- Warszawa z analogicznym ciągiem Wrocław – Kalisz – Łódź – Warszawa (oczywiście też 14 – ka po uprzedniej modernizacji lub naprawie główniej). Należy to zrobić, aby nie było zarzutu, że „za Radomiem” stoi Kraków, (po drodze jeszcze Kielce), które generują im pociągi, a za Łodzią NIC nie stoi. Tak więc „za Łodzią”- analogicznie jak za Radomiem - Kraków powinien stać Wrocław, dla którego trasa kalisko-łódzka to naturalna trasa dla przebiegu pociągów pospiesznych. Wtedy będzie można porównać o ile potencjał Radomia jest rzeczywiście niższy od potencjału Łodzi oraz ile bezrobotnych łódzkich, a ile bezrobotnych radomskich szturmuje poranne pociągi na stolycę :P

Sam jestem aż ciekawy wyników tego eksperymentu.

Bo tak to można sobie teoretyzować. Radom (i nota bene Kielce) ni jak się nie mogą wykazać, bo są w kolejowej dziurze infrastrukturalnej jeszcze większej niż Łódź. A wynik może być zaskakujący."
K65

Kielce i Radom kwalifika całorocznego straciły rok po Łodzi, jednak sezonowego prawie 5 lat po Łodzi. Moderna do 160km/h do Kielc była iluzją. Układ geometryczna od Skarżyska się kłania. Do Skarżyska jest to jak najbardziej osiągalne, jednak całkowicie bez sensu obecnie po rewitalce. Różnica około 4 minut i rozgrzebanie na minimum 2-3 lata.
2015-07-15 09:48:12 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
@kryniczanin.
Jeżeli się będzie porównywać parametr 120 km/h do 160 km/h na tak krótkich dystansach to będzie się dochodzić do takich wniosków. O LK9 Warszawa- Działdowo - Gdańsk też można w ten sposób pisać. Jaka była różnica pomiędzy 120 km/h a 160 km/h , jaka różnica pomiędzy 160 km/h a 200 km/h, a raczej niepełnym 200 km/h (lub tylko na wybranych odcinkach). I tam można sobie porównywać parametry prędkości, zwłaszcza dla krótkich odcinków. 82 km Wrocław – Opole też po co kompleksowo modernizowali do 160 km/h, może rewitalizacja by wystarczyła.

Standardem dla ważnej (a 8-ka do takich należy) linii klasycznej powinno być 160 km/h , ponieważ potem mikolstwo powie, że czas 8-ką jest dalej nieatrakcyjny, bo nie ma 160 km/h i pociągi TLK dalej należy puszczać przez szczere pola CMK, gdyż jedynie ta linia reprezentuje parametr 160 km/h. Mikolstwo będzie takim układzie dalej miałczeć, jęczeć i stękać o „taki fajny poranny kursik TLK, A NAJLEPIEJ „IR”!!!! - po szczerych pólkach włoszczowsko –opoczyńskich - jako alternatywa dla ubogich, okrutnie skrzywdzonych przez looooos mieszkańców Krakowa, którzy dlaczego niby mają jeździć przez te wstrętne Kielce i Radom SKORO psecies MOOOŻNAAA jechać po szczerych pólkach najukochańszej linii POd Słońcem - czyli CMK z czasem Ekspresu, a w cenie pospiesznej , gdzie jedynym zróżnicowaniem będą 2 międzylądowania w szczerych polach w kochanej Włoszczowej i jeszcze ukochańszym oPOcznie POłudnie ze względu na olbrzymią „troskę” o ich mieszkańców – i JUŻ MAMY POCIĄG POSPIESZNY ( czytaj misyjny). AAAAAjjjj!!!


Tymczasem linia CMK JAKO PUSTA W ŚRODKU pociągów pospiesznych (ekonomicznych) W OGÓLE nie powinna obsługiwać, gdyż z istoty swego przebiegu jest jawnym zaprzeczeniem dostępności komunikacyjnej dla terenów pośrednich. Ta linia do niczego innego - niż BEZPOSTOJOWY transfer ekspresowy (siłą rzeczy obiektywnie drogi oraz nie zasługujący na dotację ze środków publicznych) pomiędzy biegunami metropolitalnymi systemu: Katowicami/ Krakowem/ [Wrocławiem-(Częstochową)] oraz na drugim biegunie Warszawą (teoretycznie też Łodzią p. Tomaszów- pod warunkiem generowania EIC) - SIĘ NIE NADAJE - tak samo jak papier ścierny nie nadaje się do czynności toaletowych. Naprawdę lepiej jest sięgnąć po papier toaletowy – coś, co jest Z ISTOTY SWEJ do czegoś przeznaczone. Tymczasem Kolega Sheva i Przyjaciele oraz znaczna część współczesnego środowiska kolejarskiego ubzdurali sobie chorą doktrynę, że będą dostosowywać papier ścierny (czytaj CMK) do czynności toaletowych – ZAMIAST ZWYCZAJNIE sięgnąć po rolkę toaletowego(czytaj linie osadnicze) i w żaden sposób nie można im z głów tego sprzecznego z naturą POmysłu wyperswadować. No ubzdurali sobie, że od 16.10.2006 papier ścierny BĘDZIE SIĘ odtąd NADAWAŁ do tych czynności I BASTA – a kto nie jest z nami ten jest przeciwko nam i reprezentuje Szkockiego Busa. A skutki są tego opłakane z Kielc i Radomia zrobiono pustynię kolejową.

8-ka modernizowana do 160 km/h teoretycznie być nie musi – to prawda- tylko jest też druga strona medalu. Kto w takim układzie zagwarantuje, że na CMK nie będzie prowadzony konkurencyjny ruch dalekobieżny ekonomiczny w jednej i tej samej przecież relacji tranzytowej Kraków – Warszawa wyniszczający ofertę na podstawowej linii osadniczej wiodącej przez Kielce Skarżysko Radom. Te słabe ośrodki bez tranzytu krakowsko-warszawskiego sobie samodzielnie nie poradzą- takie są twarde fakty bez względu na zaklinanie rzeczywistości. Obecnie strategiczny tranzyt Krakowsko- Warszawski zabawia mieszkańców wiosek Włoszczowa i Opoczno – „by żyło się lepiej” - impulsy rozwoje zamiast stymulować rozwój CAŁEGO regionu kieleckiego (z pozycji stacji w Kielcach i Skarżysku) oraz CAŁEGO subregionu radomskiego (z pozycji stacji w Radomiu) są bezsensownie trwonione na zabawianie szczerych pól i „widzimisię” lokalnych włoszczowsko-opoczyńskich sołtysów. Do wiosny 2009 przez kilkadziesiąt lat obowiązywał w tej sprawie kompromis, który brutalnie złamano, a preludium tego było 16.10.2006 – Czarny POniedziałek w historii polskiego kolejnictwa - POd batutą Edgara.

Stąd interesy Kielc i Radomia przy tak agresywnej polityce jaka jest prowadzona na CMK może w pełni zabezpieczyć tylko pełna modernizacja pod 160 km/h bez względu na to jak oceniać jej efektywność w mikroskali dla poszczególnych krótkich odcinków. Albo rybka albo pipka. Albo skończy się szkodliwa działalność prowadzona na CMK, co powoduje przerzuty i totalne wyniszczenie ruchu dalekobieżnego na 8 - ce albo niech dadzą „Instrumenty Obrony” poprzez pełną modernizację. Nikt w Kielcach i Radomiu nie chce ryby- tylko wędkę, a wędki też nie dostaje, ponieważ natychmiast znajdują się argumenty tego rodzaju, że jest już przecież CMK i nie ma sensu inwestować w 8-kę i wymyśla się „ptaki nie ptaki” oraz tysiące innym przeszkód, aby nie robić tego co rzeczywiście trzeba tylko dalej POpychać herezje włoszczowskie. No niestety, ale tak to wszystko wygląda.
2015-07-15 09:58:51 Autor: vom-radom-kielce-gebiet-aus
---.centertel.pl
Tak, tak. Razem trzeba patrzeć na kolej w mazowieckim i łódzkim, a właściwie to na kolej w Warszawie i Łodzi, oddalonych plus minus o tyle samo, co np. Warszawa i Skarżysko-Kamienna (140 km). Tymczasem na kolej między Radomiem i Kielcami, oddalonych o połowę tego (70 km), patrzeć należy osobno, i to możliwie jak najbardziej osobno. Mam nadzieję, że ta "metropolitalna" patologia skończy się za kilka miesięcy (po zwycięstwie wyborczym PiS). I to już na zawsze.

PS.
Swoją drogą ciekawe, jak patrzeć razem na kolej w Wieluniu (łódzkie) i Żurominie (mazowieckie). Można by tu jeszcze dodać Szydłowiec ("mazowieckie").
2015-07-15 10:50:19 Autor: K65
---.dynamic.gprs.plus.pl
2015-07-15 09:58:51 Autor: vom-radom-kielce-gebiet-aus ---.centertel.pl


Przecież TO MÓWI Radomianka. Sami nie POtraficie zadbać o swoje interesy, a potem dziwić się że Radom wspólnie z Wałbrzychem są na samym dnie. Podstawowe interesy jakim jest prosta modernizacja do 160 km/h 8-ki – bynajmniej żaden niezdrowy egoistyczny lobbing jak to miało miejsce w odniesieniu do Łodzi i podziemnych kosmodromów oraz KDP Y.


Na PiS raczej nie licz, że drgnie coś w WASZEJ radomsko-kieleckiej sprawie. Oni prędzej będą organizować szydło-busy dowożące Kielczan do huba we Włoszczowej Edgarowej na CMK, a z zaPiSiałego Radomia do huba w Opocznie POłudnie, aby za wszelką cenę udowodnić - po jeszcze większych trupach niż bratnia post-solidurnościowa partia PO- jak bardzo Przemka skrzywdzono negując jego światłą myśl peronową i szydząc z niego w mediach. Z kwiatami każą na kolanach pielgrzymować na POwązki na grób Edgara i przepraszać za niewiarę w Gosiewo.

Jedyną oazą względnego sPOkoju w tym kraju po październiku 2015 POzostanie jedynie sądownictwo, gdzie represje IV RP ograniczą się jedynie do badania moczu sędziów – co zapowiedziano w tajnym protokole do programu PiSuaru. :D :D :D :D
2015-07-15 11:19:37 Autor: vom-radom-kielce-gebiet-aus
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post K65:
"2015-07-15 09:58:51 Autor: vom-radom-kielce-gebiet-aus ---.centertel.pl


Przecież TO MÓWI Radomianka. Sami nie POtraficie zadbać o swoje interesy, a potem dziwić się że Radom wspólnie z Wałbrzychem są na samym dnie. Podstawowe interesy jakim jest prosta modernizacja do 160 km/h 8-ki – bynajmniej żaden niezdrowy egoistyczny lobbing jak to miało miejsce w odniesieniu do Łodzi i podziemnych kosmodromów oraz KDP Y.


Na PiS raczej nie licz, że drgnie coś w WASZEJ radomsko-kieleckiej sprawie. Oni prędzej będą organizować szydło-busy dowożące Kielczan do huba we Włoszczowej Edgarowej na CMK, a z zaPiSiałego Radomia do huba w Opocznie POłudnie, aby za wszelką cenę udowodnić - po jeszcze większych trupach niż bratnia post-solidurnościowa partia PO- jak bardzo Przemka skrzywdzono negując jego światłą myśl peronową i szydząc z niego w mediach. Z kwiatami każą na kolanach pielgrzymować na POwązki na grób Edgara i przepraszać za niewiarę w Gosiewo.

Jedyną oazą względnego sPOkoju w tym kraju po październiku 2015 POzostanie jedynie sądownictwo, gdzie represje IV RP ograniczą się jedynie do badania moczu sędziów – co zapowiedziano w tajnym protokole do programu PiSuaru. :D :D :D :D"
"Przecież TO MÓWI Radomianka"

"Radomianka"??? A ja myślałem, że minister infrastruktury i rozwoju (czy czegoś tam w tym guście). Patrz, jak to się można pomylić. Pozdrowienia.
2015-07-15 17:37:57 Autor: siemens
---.dynamic.gprs.plus.pl

siemens
IC chyba nawet nie wie o takiej inicjatywie ... Oja naleje się woda w buty w IC jak przepuści taki kawałek tortu na tych połączeniach.
2015-07-15 21:03:21 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Może i Łódź szybciej straciła, ale zapewne wcześniej odzyska, a właściwe to już powinna od grudnia 2015, po zakończeniu modernizacji Skierniewice - Warszawa do 160km/h, optymalizacji Widzew - Skierniewice do 150-160km/h, oraz zoptymalizowaniu E65, umożliwiającą podróż z Łodzi do Trójmiasta przez Warszawę, w niej niż 4h.

Ale jak nie RJ 2015/2016, to 2016/2017.
2015-07-15 21:30:37 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
A i jeżeli rząd chciałby się wyzbyć przewozów Wawa - Łódź na rzecz innego przewoźnika, to najpierw mocny zastrzyk gotówki w postaci kilkuset milionów złotych na zakup odpowiedniej ilość pojemnego taboru. (wagonów piętrowych)
2015-07-16 10:53:02 Autor: Na PiS raczej nie licz, że drgnie coś w WASZEJ radomsko-kieleckiej sprawie
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post K65:
"2015-07-15 09:58:51 Autor: vom-radom-kielce-gebiet-aus ---.centertel.pl


Przecież TO MÓWI Radomianka. Sami nie POtraficie zadbać o swoje interesy, a potem dziwić się że Radom wspólnie z Wałbrzychem są na samym dnie. Podstawowe interesy jakim jest prosta modernizacja do 160 km/h 8-ki – bynajmniej żaden niezdrowy egoistyczny lobbing jak to miało miejsce w odniesieniu do Łodzi i podziemnych kosmodromów oraz KDP Y.


Na PiS raczej nie licz, że drgnie coś w WASZEJ radomsko-kieleckiej sprawie. Oni prędzej będą organizować szydło-busy dowożące Kielczan do huba we Włoszczowej Edgarowej na CMK, a z zaPiSiałego Radomia do huba w Opocznie POłudnie, aby za wszelką cenę udowodnić - po jeszcze większych trupach niż bratnia post-solidurnościowa partia PO- jak bardzo Przemka skrzywdzono negując jego światłą myśl peronową i szydząc z niego w mediach. Z kwiatami każą na kolanach pielgrzymować na POwązki na grób Edgara i przepraszać za niewiarę w Gosiewo.

Jedyną oazą względnego sPOkoju w tym kraju po październiku 2015 POzostanie jedynie sądownictwo, gdzie represje IV RP ograniczą się jedynie do badania moczu sędziów – co zapowiedziano w tajnym protokole do programu PiSuaru. :D :D :D :D"
"Na PiS raczej nie licz, że drgnie coś w WASZEJ radomsko-kieleckiej sprawie."

Być może. Mnie jednak bardziej chodziło o skończenie z polityką (patologią) "metropolitalną" (a biorąc pod uwagę polskie "metropolie" jest to patologia niejako podwójna).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5