W wakacje powinien ruszyć nowy punkt obsługi pasażerów komunikacji miejskiej w warszawskim centrum handlowym Blue City. To pierwszy taki punkt w świątyni konsumpcji. ZTM planuje otwieranie kolejnych punktów w metrze oraz na dworcach kolejowych.
Zarząd Transportu Miejskiego prowadzi właśnie przetarg na wykonanie zabudowy i wyposażenie punktu obsługi pasażerów (POP) w centrum handlowym Blue City. To będzie już 18. taki punkt i pierwszy w świątyni konsumpcji. – Obecnie w zachodniej części Warszawy nie ma Punktu Obsługi Pasażerów ZTM. Po zapoznaniu się możliwymi lokalizacjami punktów w tej okolicy doszliśmy do wniosku, że najatrakcyjniejsze dla pasażerów będzie CH Blue City – mówi Magdalena Potocka z Działu Funduszy i Mediów w ZTM Warszawa.
W najbliższym okresie ZTM zamierza rozszerzyć liczbę punktów obsługi pasażera. Jak wyjaśniają przedstawiciele organizatora, można w nich załatwić zdecydowaną większość spraw związanych z komunikacją miejską. – Planujemy otwarcie nowych punktów na stacjach metra: Nowy Świat – Uniwersytet, Politechnika i Wilanowska oraz na Dworcu Centralnym i Zachodnim – informuje Magdalena Potocka. Punkty na dworcach mają być uruchomione po zakończeniu prac remontowych.
Więcej na portalu Transport-publiczny.pl