NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Warszawa: Tragedia na przejeździe a ignorancja ludzka

| TVN Warszawa, 10 lutego 2010 10.02.2010 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2010-02-10 09:07:22 Autor: mk
---.adsl.inetia.pl
A czemu policja a nie SOK?
2010-02-10 09:12:29 Autor: Wujo Z.`
---.atkinsglobal.com
Najlepszy motyw to jest taki, że tam jest kładka dla pieszych, ino naród nazbyt rozleniwiony, żeby po schodach chodzić.
A milicja, miast uświadamiać, to powinna mandaty lepić, to by się naród nauczył wtedy.
2010-02-10 09:23:47 Autor: Jasiu
---.gorzow.mm.pl
Dowalić mandaty po 500 - 1000 zł każdemu kto tak robi. Nauczą się a i państwo na tym zarobi. Pitolenie \"Nie przechodźcie przez tory przy opuszczonych szlabanach bo was pociąg rozjedzie\" nic nie da.
2010-02-10 09:32:51 Autor: tramwajarz
---.netia.com.pl
Zastanawiam sie po co w ogóle cały ten miedialny szum. Niech giną jak chcą bo przecież nikt ich pod pociągi nie wpycha. Z głupotą ludzką się nie wygra. Zginie odpowiednia ilość reszta będzie uważać. Społeczeństwa mają instynkty zachowawcze tylko trzeba dać im je uruchomić. Widocznie za mało ich tam zginęło. A maszynista, który wysadził kolegę na przejeździe - zrobił dobrze ograniczył prędkość do 0km/h w ten sposób zniwelował niebezpieczeństwo najechania na kogoś czy coś z nadmierną prędkością i dał czas innym do usunięcia się z torów.
2010-02-10 09:39:20 Autor: mef
---.adsl.inetia.pl
jak chcą ryzykować - ich sprawa. W Anglii bodajże nie ma zakazu przechodzenia na czerwonym świetle, ale jak zginiesz to bedziesz sam sobie winny.
2010-02-10 10:27:32 Autor: K137
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak zginiesz to już winny nie będziesz... a temu kto Cię przejechał trochę nispokojenego sumienia zostanie....
2010-02-10 10:28:07 Autor: mavi
---.tktelekom.pl
brawo dla masznisty i kierownika, głupota ludzka nie zna granic, a później pretensje że wdrożone dochodzenie i pozbawienie premi
2010-02-10 10:31:41 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@tramwajarz:
problem jest tylko, że przez nich pociąg jest opóźniony kilkaset minut, bo czeka na policję i prokuratora. proponuję, żeby po potrąceniu pociąg odjeżdżał bez czekania i wtedy wskakiwanie pod pociąg nei będzię już problemem
2010-02-10 11:04:29 Autor: Zorientowany - konduktor IC
---.netia.com.pl
Zorientowany:
Jakby dziennikarz był bardziej dociekliwy, toby zauważył, że zaraz za przejazdem jest myjnia dla pociągów Intercity, do której wjeżdżają składy z V < 5 km/h. Ponadto wykonywane są manewry, bo tam jest głowica stacyjna (grupy rozjazdów), a dopiero na innych przejeżdżają pociągi osobowe. Można stać nawet 20 minut, co bardzo często się zdarza. Mieszkańcy Olszynki to potwierdzą.
2010-02-10 12:14:17 Autor: ein
---.tktelekom.pl
Selekcja naturalna. Niech giną...
2010-02-10 16:11:25 Autor: grzegorz
---.cebit.com.pl
@Zorientowany - konduktor IC:
myjnia jest, ale kładka nad torami też jest...
2010-02-10 17:17:27 Autor: CARGO
---.122.223.78
Policja łatwo może nauczyć...mandaty po 1000pln i sprawa załatwiona. Przy okazji system kamer...ale to już normalne na przejeździe.
2010-02-10 23:26:59 Autor: Oczekujący Tatusiek, Kolejarz:D
---.243.124.44
A jak ma na tę kładkę wdrapać się matka z wózkiem która nie ma nawet na to szansy- brak podjazdów, stromo????
Niejednokrotnie poruszają się tamtędy także osoby w podeszłym wieku...
Gratuluje wrzucania do jednego worka wszystkich jak leci...
2010-02-11 09:29:43 Autor: CARGO
---.122.223.78
@ Oczekujący Tatusiek, Kolejarz:D
To ukarać trzeba zarządcę kładki, 5000 pln na początek...
2010-02-12 21:32:27 Autor: Mariusz PKP IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A za te mandaty to proponuję remont wejść na kładkę nad torami - wchodziłem tam ostatnio ze strachem. A w ogóle to w XXI wieku kłaniają się ruchome schody, windy, albowiem nie wszyscy są tak sprawni, aby na tak wysoką kładkę mozolnie się gramolić
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5