NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Warszawa – Skierniewice: Coraz bliżej do porozumienia PR – IC

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 06.03.2015 190

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-06 09:56:07 Autor: Andy_Lodz
---.9.246.41
IC najlepiej by zrobiło jakby na tracie Łodź - Warszawa zatrzymywało się tylko w Koluszkach i Skierniwicach bez Żyrardowa to raz. Dwa wiecej bezposrednich, szybkich połączeń Łódź - Wawa bez postojów albo z postojem tylko w Koluszkach. Skierniewice i Żyrardów mają wystarcząjąco połaczeń poprzez IR czy KM nie wiem po co tam jeszcze TLK.
2015-03-06 09:58:15 Autor: ober
---.209.172.250
TLK miesięczny Warszawa-Skierniewice 281 zł (Łódzki City Bilet). Poprawcie.
2015-03-06 10:14:12 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
@Anty_Lodz
Nie chcę Cię martwić, ale wiele wskazuje na to, że część TLK zatrzyma się dodatkowo także w Grodzisku:
"Celem włączenia stacji Grodzisk Mazowiecki w obsługę komunikacyjną linii nr 1 poprzez wykonanie nowych rozjazdów i całego systemu sterowania i kontroli ruchu pociągów jest stworzenie alternatywnego połączenia tej linii z linią podmiejska 447 dla zabezpieczenia ciągłości ruchu w sytuacjach awaryjnych. Tę techniczną możliwość pragniemy wykorzystać dla wzbogacenia obsługi komunikacyjnej Grodziska Mazowieckiego przez dodatkową obsługę ruchu niektórymi pociągami dalekobieżnymi poruszającymi się po linii nr 1, zostało to uzgodnione z inwestorem na etapie projektowym. (...) Z tych powodów zapewne tylko część pociągów dalekobieżnych jadących linią nr 1 będzie włączona do obsługi pasażerskiej stacji Grodzisk Mazowiecki."
Źródło: http://www.grodzisk.pl/pytania-do-burmistrza/kategoria/5//komunikacja-miejska/2.html
Komentarz mój: burmistrz od 25 lat nie jechał pociągiem i on nie ma żadnego pojęcia o kolei. Bardziej cieszy się z autobahny A2 nach Berlin, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wszystkie pociągi dalekobieżne jadące do Warszawy podjeżdżały pod peron w Grodzisku łącznie z pendolino. Gorzej jest w drugą stronę, bo oczywiście nie pomyślano o 3. peronie tak jak nie pomyślano o obejście CMK
"
2015-03-06 10:17:21 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
"o obejściu CMK od strony NW" miało być o czym była już kiedyś dyskusja z niejakim panem beblin
2015-03-06 11:17:56 Autor: Anty-IC
---.158.219.5.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Na początek proponuję choćby porządne skomunikowania EIC/EIP z Regio i osobowymi innych przewoźników oraz oczywiście niewielką dopłata do bilet ICkowego na dojazd do mniejszej miejscowości pociągiem regionalnym. Wzrost pasażerów w EIC i EIP gwarantowany.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5