- Liczyliśmy się z możliwością odstąpienia przez Ministerstwo Skarbu Państwa od negocjacji w sprawie nabycia pakietu akcji Wars S.A. Wielokrotnie zdarzało się, że MSP wstrzymywało swoje działania, po czym ponownie zapraszało do negocjacji dlatego jesteśmy przekonani, iż niedługo znajdzie się podmiot, który w ramach procesu prywatyzacji nabędzie oferowane akcje – przekonuje Krzysztof Supa, prezes Wars S.A.
Zarząd spółki deklaruje, iż bez względu na końcowy wynik procesu prywatyzacji, obrana strategia rozwoju będzie w tym roku kontynuowana.

* Przychody spółki w mln zł.


* Dynamika zysku ze sprzedaży w latach 2007-2009 w mln zł.
Jak twierdzi kierownictwo Warsu, kierunek zmian w spółce został wyznaczony po wnikliwej analizie poziomu satysfakcji klientów. Przeprowadzone w 2009 roku przez GfK Polonia badanie ujawniło preferencje kulinarne oraz oczekiwania podróżnych względem jakości obsługi. Bardzo dobrze została przyjęta Piada. Ten włoski placek, od czasu jego wprowadzenia do oferty, cieszy się rosnącym zainteresowaniem konsumentów, stając się wizytówką Wars. Potwierdzają to jego wysokie wyniki sprzedażowe - informują przedstawiciele firmy.

* Wyniki sprzedaży Piady w Wars S.A. (w tys. sztuk).