NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Wagony motorowe serii SN81 zniknęły z torów

| jar, Rynek Kolejowy 19.05.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-05-19 08:59:31 Autor: p.
---.customer.m-online.net
NARESZCIE!!!
2015-05-19 09:07:37 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Przecie jeździ to ciągle po CMK między km 0 a 80.
Kiedyś jeździł po CMK tamże EN 57
2015-05-19 09:48:31 Autor: ST44-613
---.icpnet.pl
W końcu. SN81 nie powinien wozić pasażerów. Powyżej prędkości 60 km/h cały się trząsł a w raz z nim pasażerowie w środku.
2015-05-19 09:50:23 Autor: zuo
---.192.85.131
A w zamian na trasy wyjadą Stonki z Bonanzą. Będzie szybciej, taniej, nowocześniej!
2015-05-19 10:09:44 Autor: Uwaga
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedna uwaga: nie da się zapaść na Autyzm. To jest choroba genetyczna.
2015-05-19 11:55:10 Autor: Włodek
---.243.143.201
Czy choćby jeden egzemplarz SN 81 trafi do muzeum kolejowego np. w Kościerzynie? SN-ki jeździły po kaszubskich torach.
2015-05-19 12:10:28 Autor: paf
---.dynamic.chello.pl
To była jeżdżąca antypromocja kolei, pojazd klasy słynnego mitora. Kursy tego złomu na torach powinien sponsorowac Parczewski Instytut Transportu Zbiorowego busiarza Arona.

Natomiast stawianie tego cuda przed siedzibami spółek kolejowych popieram. Są rewelacyjnym pomnikiem braku kompetencji zatrudnionej tam kadry prezesowskiej. Poszczególne egzemplarze powinny byc nazwane personaliami najbardziej znanych kolejowych szkodników.
2015-05-19 13:14:09 Autor: Gdynianin
---.19.247.56
Nie zgadzam się z planami odstawienia SA101 i SA102 gdyż te pojazdy mają potencjał, wystarczy zmodernizować. SN81 jednak jest tak archaicznym grzmotem, że po wyjeżdżeniu kilometrów lub wypadnięciu terminu odstawienie było jedyną sensowną opcją. Wstawienie automatycznej skrzyni nie pomogłoby na inne bolączki.
2015-05-19 15:08:22 Autor: Maurycy+
---.97.198.211
Całkiem "udana" konstrukcja, pod każdym względem,
zwłaszcza wsiadaniem i wysiadaniem,
o doznaniach werbalnych pomiędzy człowiekiem a maszyną w czasie jazdy nie wspominając ...
2015-05-19 15:13:07 Autor: ...
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Miałem okazje wielokrotnie tym jechać i powiem tak: bardzo niewygodne siedzenia, hałas, zimą mróz, częste awarie. Poza tym stwarzały bardzo negatywne wrażenie o kolei, wiele razy słyszałem komentarze współpasażerów na temat tego pojazdu.
2015-05-19 15:29:31 Autor: Black India Pale Ale
---.19.18.234
Polska to nie Rumunia i takie wynalazki nie powinny nigdzie jeździć
2015-05-19 15:36:18 Autor: Gdynianin
---.19.245.234
W odpowiedzi na post ...:
"Miałem okazje wielokrotnie tym jechać i powiem tak: bardzo niewygodne siedzenia, hałas, zimą mróz, częste awarie. Poza tym stwarzały bardzo negatywne wrażenie o kolei, wiele razy słyszałem komentarze współpasażerów na temat tego pojazdu."
Od początku przyjęte założenia skazały tę konstrukcję na porażkę. Do tego jeszcze niewyobrażalny brak WC nie licząc sztuk z Chojnic
2015-05-19 16:47:28 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Szkoda że zdech ;_;
2015-05-19 19:05:54 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
[*]
2015-05-19 20:50:23 Autor: kolejarz2015
---.static.ip.netia.com.pl
Jeden pojazd by mógłby trafić do muzeum kolejnictwa w Kościerzynie. Pytanie, czy władze PR oddział Gdynia byli by skłonni przekazć SN81, tutaj ten cud techniki kursował. Nawet dostał miano "mini pendolino".
2015-05-19 21:35:14 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
Ja bym go widział na stacji Białowieża Towarowa, serio.
2015-05-19 22:33:40 Autor: marcink
---.jmdi.pl
a pójdą choć do muzeum - czy od razu do pocięcia?
może ktoś będzie chciał je kiedyś znów uruchomić w celach turystycznych
2015-05-19 23:01:34 Autor: Kristofor
---.30.195.98.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-05-20 12:59:49 Autor: zeus04
---.133.22.13
Swego czasu jeździł nim nawet dyrektor generalny PKP podczas dorocznych objazdów linii kolejowych np. po Śląsku woził go tym mój kolega z pracy - maszynista z MD Racibórz. Kolega zresztą bardzo chwalił sobie czasy planowej jazdy na SN81 :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS