NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

W nowym rozkładzie więcej pociągów ze Słowacji do Zwardonia?

| kk, Rynek Kolejowy, 12 lipca 2011 12.07.2011 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2011-07-12 13:10:19 Autor: Gubernator Kalifornii
---.128.126.130.static.crowley.pl

Gubernator Kalifornii
Jak to ciekawie brzmi :) Ma być więcej połączeń do Zwardonia... A kiedyś nie było już wielu połączeń do Zwardonia w dobrych godzinach? Były! Toż to tylko ułamek powrotu dobrych połączeń, po bezsensownej likwidacji wcześniejszych połączeń. A Pani Łaskawa-Kuczewska osobiście twierdzi, że w góry się jeździ tylko w słoneczne dni i chce likwidować połączenia m.in. do Zwardonia. Okaże się, że jest to połączenie tylko dla lokalnej społeczności na zakupy w Skalite ;)

tak sobie marudzę ;)
2011-07-12 13:16:19 Autor: kiedy koniec
---.internetdsl.tpnet.pl
Proponuję by RK zestawił ten projekt rozkładu jazdy z projektem ŚZPR i zobaczymy co z tego wyniknie czy są skomunikowania czy też faktycznie Zwardoń będzie miejscem przesiadki ale do busów. Jest jeszcze na tyle czasu by wprowadzic zmiany do rozkładu jazdy PR o ile uda się przekonać prezes że nadchodzi globalne ocieplenie i będzie coraz więcej słonecznych dni:)
2011-07-12 15:03:23 Autor: stary kolejarz - emert
---.kopnet.pl
Gubernator Kalifornii
Widze że jest p.dobrza poinformowany. Kto finansuje przewozy p. Kuczewska czy UM. Kto zamawia pociągi i trasy p. Kuczewska czy UM ?
2011-07-12 15:25:42 Autor: kiedy koniec
---.internetdsl.tpnet.pl
a kto wybrał pociągi do likwidacji w marcu tego roku na Śląsku - Kuczewska czy UM bo ja pamiętam że to Kuczewska opowiadała bzdury na Konferencji prasowej a UM ograniczył sie do tego że zapłaci pełna kwotę choć ma wątpliwości co do jej wysokosci - tzn że kwota jest za wysoka, ciekawe czy umowa została już rozliczona i czy audyt który wówczas zapowiedział marszałek został już przeprowadzony.
2011-07-12 17:19:56 Autor: Boruta
---.tktelekom.pl
\" kiedy koniec\"... Zapamietaj sobie człowieku że jest taka obowiązująca zasada : PREZES Spółki Przewozy Regionalne WSZYSTKIE decyzje podejmuje w porozumieniu ( za zgodą) UM - skich.!!!. .Specem i znawcą tematu jesteś tylko siedząc przed monitorem i klikając własne mierne myśli- pomysły. Realne możliwości a pobożne marzenia to całkiem inna bajka. Miłego reszty dnia )**
2011-07-12 19:16:17 Autor: sroka
---.dynamic.chello.pl
Boruta, bzdury prawicie straszliwe. :) Może jeszcze powiesz że ta sławetna konferencja z marca gdzie Kuczewska dała popis że hej, też była robiona w porozumieniu z UM-em? :)
2011-07-12 19:52:18 Autor: Rak
---.238.64.20.ip.abpl.pl
@kiedy koniec - nigdy propozycji pociągów do likwidacji nie robi sama dyrektor tylko podwładni
2011-07-12 21:46:57 Autor: okokc
---.181.35.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Boruta; jakiś ty przepisowy!
po tym projekcie widac że : nie ma żadnego porozumienia między polską a słowacką stroną; każdy sobie żabkę skrobie, nie widze tu nic optymistycznego
2011-07-12 22:35:11 Autor: Gubernator Kalifornii
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Gubernator Kalifornii
Rzeczywiście kilku żyjących w obłokach się odezwało... Puk, puk!!! Czas zejść na ziemię!!! Rozumiem, że to właśnie PyRy porozumiały się np. z samorządami Wisły, Ustronia, Zwardonia, Bytomia, etc. Czyli tak: Łaskawa-Kuczewska najpierw zagadała do UMów, zmówiła się z nimi i podała w wesołej konferencji, że płacić 30% więcej, albo potnę co się da...
Puk, puk!!! Stuk, srut!!! Halo, tu Ziemia...

A więc jak powiedział słynny polski polityk: \"Ludwiku Dorn i Sabo! Nie idźcie tą drogą!\"

Tak ja wam rzeczę: \"stary kolejarzu - emerycie i Borucie: Nie idźcie tą drogą!\"
2011-07-12 22:44:19 Autor: Kysó
---.adsl.inetia.pl
Do wszystkich:
Powiem tylko jedno słowo: pierdolicie.
Artykuł dotyczy pociągów do Zwardonia uruchamianych przez Koleje Słowackie ZSSK. Kuczewska Łaskawska i Matusiewicz mają do tego gówno. Za przejazd 600m po polskiej ziemi płaci MI bądź sami Słowacy (wszak jest to połączenie międzynarodowe).
2011-07-13 00:08:25 Autor: ramadan
---.play-internet.pl
@Kysó: jesteś w totalnym błędzie - MI już nie płaci od wejścia w życie nowej ustawy za tego rodzaju pociągi (za jakieś tam chyba jeszcze przejściowo płaci, na pewno ale nie od nowego rozkładu). I w efekcie tych pociągów nie będzie. Co z tego, że sobie słowaki założą - PLKa ich nie przyjmie bez partnera krajowego. A tego nie znajdą, bo połączenia przygraniczne wozące kilkanaście osób generują potężne koszty...
2011-07-13 08:36:31 Autor:
---.internetdsl.tpnet.pl
Połaczenia miedzynarodowe nie są dotowane już od czerwcowej korekty, w zamierzeniach ustawodawcy było by obciązyć urzędy marszałkowskie kosztami ich utrzymania ale pojawiły sie watpliwości i nie jest sprawą jasna czy samorżady mogą czy nie, no wązne że nie musza dlatego wiekszość miedzynarodówek została poobcinana do ostatniej polskiej stacji bo za te kilka km nikt nie chce płacić a i frekwencja na końcówkach słabiutka - ale to wynik braku porozumienia o łączeniu połączeń - Katowice-Ostrawa w 5,6,7 byłby hitem - czemu nie jest bo brak jest porozumienia przewoźników (gdyby połaczyć istniejące relacje pewnie nie zwiększyło by to kosztów) no i temat drugi Czesi i Słoacy nie chca naszych kibli u siebie nawet tych po modernie bo czesto ulegają awariom i robią zatory po ich stronie dlatego na spotkaniach stawiają warunki a że w przypadku braku symetrycznosci w taborze (czesii słowacy wjezdzaja do nas swoimi skąłdamy my nie) pojawiają sie dodatkowe koszty to pociągi robią sie dla nas drogie i wówczas pojawia sie podstawowy problem braku finansowania. Gdyby PR posiadał wiecej zmodernizowanego taboru ale nie w standardzie spot tylko kmki to nie było problemu.
2011-07-13 22:11:33 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Wciaz sie pytam. Ile kosztuje uruchomienie pociagu relacji Zylina - Skaliet Serafinov - Zylina, tj. 2 x 51 km, a i ile wzrosnie ta kwota, gdy pociag przedluzymy do relacji Zylina - Zwardon - Zylina, tj. 2x52 km, czyli w jedna strone o kilometr, a dokladniej liczac, o niecaly kilometr dalej??

Czy przedluzenie jazdy pociagu o jeden i to niecaly kilometr to taki ogromny organizacyjny problem w srodku Europy w XXI wieku ??

Dla porównania, w samej europejskiej czesci Rosji tworzy sie pociagi o relacjach dlugosci nawet 3000 km, i nie ma z tym problemu?

Uwazam, ze wszystkie pociagi relacji Cadca - Skalite Serafinov oraz Zylina - Skalite Serafinov powinny byc od zaraz przedluzone do Zwardonia. A docelowo trasa ta powinny jezdic pociagi osobowe relacji:

poc. osobowe Maków Podhalanski - Zywiec Miasto - Rajcza - Skalite - Cadca mesto - Zylina,
poc. przyspieszone Czestochowa - Katowice - Rajcza - Zylina (- w sezonie Poprad Tatry)
moze w sezonie zimowym i letnim jakis dalekobiezny, np. Wieden - Mazury
awaryjnie, w przypadku nieprzejezdnosci szlaku przez Czechy, powinien tedy jechac kazdy (zwykle jadacy przez CZ) pociag relacji Polska - Austria i Polska - Wegry.

W przypadku stworzenia pociagu relacji woj. Zachodniopomorskie - Lubuskie - Wroclaw - Chalupki - Bogumin - Czeski Cieszyn - Czadca - Zylina - Poprad, moga powstac dobre polaczenia dla podroznych jadacych w relacjach:

Krynica i Dolina Popradu - Wroclaw, z przesiadka w Popradzie,
Zywiecczyzna - (polski i czeski) Cieszyn z przesiadka w Czadcy,
Zywiecczyzna - Wroclaw z przesiadka w Czadcy,
Slowacja - Morze Baltyckie, i to bezposrednio.
Slowacja - Berlin z przesiadka w Kostrzynie.
Cieszyn - Wroclaw z dojsciem pieszym (lub przesiadka) do Czeskiego Cieszyna

Kiedy skonczymy myslec w kategoriach zelaznej kurtyny??

2011-07-19 14:39:19 Autor:
---.tktelekom.pl
Ja bym widział dla takie relacje jak ...

KRAKÓW - SUCHA BESKIDZKA przez ZYWIEC

ZYWIEC -ZAKOPANE przez SUCHA BESKIDZKA

KATOWICE - ZAKOPANE ,przez ZYWIEC . BIELSKO -BIAŁA. CZECHOWICE DZ. PSZCZYNE ,TYCHY

ZYWIEC - RACIBÓRZ przez BILSKO -BIALA ,CZECHOWICE- DZ,PSZCZYNE, ZORY ,RYBNIK
2011-08-31 18:51:11 Autor: Kamil
---.play-internet.pl
Na czym polega problem, aby WSZYSTKIE pociagi relacji Czadca - SkalitĂŠ SerafĂ­nov dojezdzaly do Zwardonia? Takie cos tylko jest mozliwe tylko przy granicy z Polska, aby pociagi konczyly bieg na stacji, gdzie jest tylko jeden tor, a nie mogly dojezdzac 700 metrów dalej, gdzie jest stacja z kilkoma torami, i ponadto polaczenia w strone Rajczy, Zywca, Bielska i Katowic.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS