NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

W aplikacji Polregio nie opłacimy biletu kartą. Przejściowo

| Kasper Fiszer 14.01.2019 2,9k

W aplikacji Polregio nie opłacimy biletu kartą. Przejściowo
Pociąg Polregiofot. Kasper Fiszer
Możliwość opłacenia kupionego przez internet biletu kartą wydaje się oczywistością. Posiadacze przynajmniej niektórych kart bankowych nie mogą jednak realizować przy ich pomocy transakcji realizowanych za pośrednictwem aplikacji Przewozów Regionalnych. Przewoźnik potwierdza istnienie usterki i zapewnia, że jej usunięcie traktuje bardzo priorytetowo.
Jedną z najpopularniejszych form dokonywania płatności internetowych jest skorzystanie z karty płatniczej czy debetowej. Wielu ekspertów związanych z branżą bezpieczeństwa wskazuje też, że dokonywanie transakcji tą metodą jest dla klienta stosunkowo bezpieczne, bo wystawcy kart wprowadzili procedury ułatwiające proces ewentualnych reklamacji. Jeden z największych przewoźników pasażerskich, który niedawno uruchomił własną aplikację mobilną, ma jednak istotny problem z wdrożeniem do programu na urządzenia mobilne tej formy płatności.

Program odrzuca karty akceptowane wszędzie indziej

O sprawie poinformował nas Czytelnik, który próbował „podpiąć” kartę do swojego konta, by stale opłacać nią przejazdy. – Otrzymuję komunikat „karta niepoprawna”, a jest dobra, posługuję się nią prawie codziennie – relacjonuje i wskazuje, że sytuacja ta pojawiła się kilkukrotnie. – Jaka jest szansa, że w końcu będę mógł kupować bilety w tej aplikacji? – pyta.

– Przepraszamy za wszelakie niedogodności występujące w aplikacji mPolregio. Rzeczywiście w przypadku aplikacji mobilnej występuje problem z funkcją zapamiętywania kart płatniczych – potwierdza Dominik Lebda, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych, właściciela marki Polregio. Zapewnia on, że przewoźnik traktuje naprawę tej ułomności priorytetowo, ale zaznacza, że źródło błędu nie leży w samym programie zarządzanym przez PR.

Próby rozwiązania kwestii trwają już od kilku tygodni

– Problem nie jest nawet spowodowany przez naszego pośrednika płatności, ale sięga centrum rozliczeniowego/autoryzacyjnego płatności kartami (acquirer) – stwierdza nasz rozmówca. Dodaje, że pośrednik płatności, z którego usług korzystają PR (Paypro – Przelewy24), na przełomie roku zmienił obsługujące jego transakcje centrum rozliczeniowe, co miało zlikwidować występowanie opisanych trudności. Tak się jednak nie stało.

– Niestety nadal w przypadku części kart funkcjonalność nie działa. Jeżeli w najbliższym tygodniu próby ustabilizowania nieprawidłowego działania usługi nie zakończą się pozytywnie, rozpatrzymy zmianę metody płatności kartami w aplikacji – mówi Dominik Lebda. O problemach z płatnościami kartą przewoźnik nie poinformował na swojej stronie internetowej, na łamach której zachęca do zainstalowania aplikacji mPolregio.

Aktualizacja – 15 stycznia, godz. 16:30

Jak poinformował nas Dominik Lebda, rzecznik prasowy PR, problem z płatnościami kartą został rozwiązany.

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (46250)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer

Wiecej z regionu:

Polska (46250)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5