Wartość kontraktu to 54 mln 725 tys. zł netto, 67 mln 311 tys. 750 zł brutto.
Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Thalesa prac związanych z zaprojektowaniem i wykonaniem branżowych robót budowlano - montażowych srk dla odcinków: Stacja Podłęże, Szlak Podłęże – Kłaj, Stacja Kłaj, szlak Kłaj – Bochnia, Stacja Bochnia.
Wartość umowy przekracza 10% kapitałów własnych Trakcji Polskiej SA. Zakres robót budowlanych na odcinku Podłęże - Bochnia obejmie między innymi: modernizację układu torowego na długości 23 km linii kolejowej, przebudowę układów torowych na 3 stacjach: Podłęże, Kłaj, Bochnia, przebudowę 4 przystanków osobowych: Staniątki, Szarów, Stanisławice, Cikowice, przebudowę/budowę 67 szt. obiektów inżynieryjnych, w tym: 13 wiaduktów kolejowych i 3 drogowych, 2 mostów oraz 49 przepustów, budowę 4 szt. podziemnych przejść dla pieszych: Podłęże, Staniątki, Kłaj, Bochnia, likwidację 7 przejazdów i przejść w poziomie szyn oraz podwyższenie kategorii na 1 przejeździe, modernizację urządzeń sterowania ruchem kolejowym i telekomunikacyjnych na stacjach Podłęże, Kłaj i Bochnia; całkowitą wymianę istniejącej sieci trakcyjnej w torach stacyjnych i szlakowych; zawarcie umowy przyłączeniowej na zapewnienie zasilania; budowę 15,7 km ekranów akustycznych. Wartość umowy wynosi 718 159 177,19 zł, a wykonawcą prac będzie konsorcjum Trakcji Polskiej i PNiUIK Kraków. Termin realizacji robót budowlanych planowany jest w okresie maj 2011 r. - styczeń 2014 r.
Linia E30 jest linią kolejową o priorytetowym znaczeniu. Przebiega na terenie Polski od granicy państwa z Niemcami przez Zgorzelec, Węgliniec, Wrocław, Opole, Gliwice, Katowice, Kraków, Tarnów, Rzeszów, Przemyśl na Ukrainę – do Lwowa i Kijowa.