Partnerzy serwisu:
Warte uwagi

TW: Motorniczy może otwierać drzwi tramwaju poza wysepką przystankową

Dalej Wstecz
Data publikacji:
08-08-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
WZZ Sierpień 80/ak,Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

WARTE UWAGI
TW: Motorniczy może otwierać drzwi tramwaju poza wysepką przystankową
Kiedy motorniczy może otworzyć drzwi tramwaju na pętli? Komisja Zakładowa WZZ Sierpień 80 w Tramwajach Warszawskich w związku z pytaniami motorniczych zwróciła się do zarządu TW z prośbą o wyjaśnienie niejasności związanych z  otwieraniem drzwi poza wysepkami przystankowymi znajdującymi się na pętlach.

- Czy motorniczy może otworzyć drzwi składu na przystanku końcowym tzw. pętli gdy: cały skład nie mieści się na wyspie przystankowej; przystanek  jest usytuowany na łuku i motorniczy nie widzi w lusterkach całego składu; przystanek końcowy to przystanek techniczny bez wysepki dla wysiadających? – pytają w oficjalnym liście do zarządu TW członkowie związku zakładowego. 

Jak informują pracownicy TW, według „Instrukcji dla pracowników ruchu” nie zabrania otwierania drzwi na przystankach końcowych opisanych w pytaniach od związkowców. – Wynika to z różnej infrastruktury przystankowej na terenie miasta, gdzie występują takie przypadki, jak brak wysepki przystankowej np. przystanki Stare Miasto 01 i Stare Miasto 02 czy usytuowanie wysepki przystankowej na łuku (przystanek na pętli Twardowska) – informuje zarząd Tramwajów Warszawskich. – Gdy cały skład nie mieście się na wysepce przystankowej, należy traktować ten przystanek jako przystanek bez wysepki – wyjaśnia zarząd.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

Zintegrowany transport

Bytom. Ruszają prace przy Tarnogórskiej. Tramwaje nie pojadą na Stroszek

inf pras. 28 sierpnia 2023

Pennsylvania: Alstom dostarczy 130 nowych tramwajów dla SEPTA

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Zintegrowany transport

Historyczne linie tramwajowe San Francisco (relacja)

Tomasz Śniedziewski 17 grudnia 2022

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5