NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Trzy miesiące Marii Wasiak

| Paweł Rydzyński, Rynek Kolejowy 24.12.2014 77

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-12-24 08:58:29 Autor: Kwakwarakwa
---.tktelekom.pl
i co ? znowu nie dadzą porządzić samodzielnie. Cóż krajów szefów, każdy w Polsce szef ma szefa.
2014-12-24 09:09:05 Autor: Maurycy__
---.97.198.177
A czego można spodziewać się po radomskiej karykaturze ministry?

Czego?

Czy ktoś jest naiwny jeżeli liczy że to coś jest w stanie cokolwiek zrobić?
O czym to ma pojęcie?
O kolei?
Kpina...
2014-12-24 09:21:13 Autor: ted
---.free.aero2.net.pl
Wszystkim liczą że Pani Maria zrobi coś pożytecznego dla kolei muszę rozczarować. Ta Pani wypłynęła za Syryjczyka ,rozpoczęła podział i zwijanie kolei. Czemu nagle miałaby się zmienić.To jest kontynuacja polityki tej nieudanej reformy i żadne Pendolino tego nie przesłoni, szkoda kolejnego roku likwidacji ruchu regionalnego.
2014-12-24 09:24:09 Autor: Wykolejeniec
---.175.202.245
O! Redakcja zmieniła zdjęcie!
2014-12-24 09:58:52 Autor: expose
---.icpnet.pl
...czyli bajanie o niczym:

Najbliższe lata to jednak przede wszystkim rewolucja w przewozach pasażerskich na kolei. Wprowadzone od 2012 roku zmiany w PKP dają wyraźny efekt. Przyspieszenie w inwestycjach liniowych odczujemy jeszcze w tym roku. Na Święta Bożego Narodzenia pojedziemy z Gdańska do Warszawy poniżej trzech godzin, zaś z Wrocławia do Warszawy w około 3 godziny 40 minut, z Krakowa i Katowic do Warszawy w około 2 i pół godziny. W 2015 roku na tory wyjadą całkowicie nowe składy pociągów o wartości 6 mld złotych. Na koniec kadencji ok. 60 proc. taboru PKP Intercity będzie nowe lub zmodernizowane. Dla porównania w 2011 roku było to zaledwie 20 procent.
2014-12-24 10:05:11 Autor: tyż pedagog
---.internetdsl.tpnet.pl
Super spec od kolei Piotrek Król po Wyższej Szkole Pedagogicznej. Piotruś dlaczego nie uzdrawiasz szkolnictwa tylko wymądrzasz się tym na czym w ogóle się nie znasz. PiS rozłożyło koleje a teraz wystawia NAUCZYCIELI by pouczali.
2014-12-24 10:05:18 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
Już kiedyś pisałem, że w tym zdjęciu kierownik MIR-u wygląda jak mleczarka w płaszczu kierownika kołchozu

prośba do PeŁo, aby już lepiej rewolucji nie wszczynali, bo jak styropian w postaci rządu Buzka zrobił rewolucje, to do tej pory nie możemy się z tego powodu ogarnąć, a za kilkanaście lat efekty w postaci rzeszy emerytów niskobudżetowych będą zalegać w przytułkach

no i nie wierzę w żadne rewolucje w PKP, bo kierownik MIR-u (sorry, ale na ministra trzeba mieć wygląd i kwalifikacje) zostawiła za sobą tylko zgliszcza (a działa w biznesie kolejowym od dłuższego czasu)
2014-12-24 10:08:13 Autor: peron7
---.play-internet.pl
3 miechy i styka! ileż można patrzeć na chorą twarz?
2014-12-24 11:02:55 Autor: dżep
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
koment wywalony, zdjęcie zmienione, bravo!
2014-12-24 11:04:32 Autor: paluszek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile w Was jadu... Idźcie świętować do swoich rodzin i życzę trochę więcej empatii.

A co do artykułu, to liczycie na to, że w ciągu 3 miesięcy minister (ministra) odpowiedzialna za środki unijne, drogi i kolej (w tej kolejności)
-zbuduje KDP,
-wymyśli rozwiązanie dla słabej przepustowości w aglomeracjach,
-zrestrukturyzuje PR-y (przecież władza jest demokratyczna i wszystko się ślamazarzy)
-wprowadzi PIC na giełdę
-wpłynie na ministra finansów, by zmienił projekt budżetu
-...(koncert życzeń)
oraz oleje drogi, na które czeka jednak większość społeczeństwa, na rzecz kolei? Oj, mikole... Obudźmy się, ekonomia jest to nauka o jak najlepszym radzeniu sobie z niedoborami. A w Polsce daleko do dostatku. Cieszmy się z tego, co mamy. Ja się cieszę z tych 9 Pendolino, odnowionej promocji wcześniej=taniej, superbiletem IR, Internetem w IC, nowym menu Warsa, modernizacjami (wawa-gd, wawa-krk, poz-wrc, wrc-opole). Rządzenie nie jest takie łatwe.
2014-12-24 16:49:21 Autor: lol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mi wystarczy, zeby nie spieprzyla spraw drogowych - przynajmniej te inwestycje jakos ida do przodu. Jesli ktos myslal, ze de facto pod koniec kadencji da sie cos wielkiego wskorac, to bardzo sie pomyli. Za to spieprzyc niestety mozna i oby tak sie nie stalo.
2014-12-24 23:30:06 Autor: ag
---.dynamic.gprs.plus.pl
Wszystkiego najlepszego na Święta i Nowy Rok dla Pani Minister - z serca i bez komentarza:-)
2014-12-26 23:42:30 Autor: mar...
---.dynamic.chello.pl
A cóż może zrobić ministerka z PO? Tyle samo co premierka, najwyżej sypnąć trochę kasy klechom.

Nie oszukujmy się, PO to taka PiS, trochę bardziej ukultralniona. I nic poza tym. Zero pojęcia, zero ogłady, zero fachowości. Tylko kler i kler i to jedyny cel jaki widzi przed sobą ta partia.
2014-12-28 09:40:56 Autor: Zenek
---.dynamic.chello.pl
Pani Minister to osoba bardzo inteligentna i znająca realia kolei. Problem jednak w tym, że dynamika jej pracy jej mowić delikatnie umiarkowana, zaś charyzma ma wartości ujemne. Nie należy spodziewać sie rewolucyjnych zmian lub też zdecydowanego przyspieszenia inwestycji, zwłaszcza kolejowych. Będzie biernym administratorem zastanej rzeczywistości aż do wyborów. To stanowisko kosztowało ja osobiście prawie 750 tys. I pare kilogramów z i tak wątłej postury.
2014-12-28 09:40:57 Autor: Zenek
---.dynamic.chello.pl
Pani Minister to osoba bardzo inteligentna i znająca realia kolei. Problem jednak w tym, że dynamika jej pracy jej mowić delikatnie umiarkowana, zaś charyzma ma wartości ujemne. Nie należy spodziewać sie rewolucyjnych zmian lub też zdecydowanego przyspieszenia inwestycji, zwłaszcza kolejowych. Będzie biernym administratorem zastanej rzeczywistości aż do wyborów. To stanowisko kosztowało ja osobiście prawie 750 tys. I pare kilogramów z i tak wątłej postury.
2014-12-28 09:40:57 Autor: Zenek
---.dynamic.chello.pl
Pani Minister to osoba bardzo inteligentna i znająca realia kolei. Problem jednak w tym, że dynamika jej pracy jej mowić delikatnie umiarkowana, zaś charyzma ma wartości ujemne. Nie należy spodziewać sie rewolucyjnych zmian lub też zdecydowanego przyspieszenia inwestycji, zwłaszcza kolejowych. Będzie biernym administratorem zastanej rzeczywistości aż do wyborów. To stanowisko kosztowało ja osobiście prawie 750 tys. I pare kilogramów z i tak wątłej postury.
2014-12-29 09:16:35 Autor: misia
---.sileman.net.pl
Jak MIR pod kierownictwem pani minister Wasiak będzie funkcjonowało tak jak PKP pod jej rządami to widzę MIR w czarnych kolorach !!!!
Dziwna nominacja czy w tym kraju nie ma już na kogo postawić :)
2014-12-31 02:46:32 Autor: trzy miechy
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzy ....... To za długo!
2015-01-20 17:07:41 Autor: sylwka
---.adsl.inetia.pl
czyli, cichutko sobie przebimbajmy, ten czas do wyborów, tak chłodnym okiem- nie warto się szarpać, bo przecież ludziom się nie dogodzi...no nie!!!!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5