NUMER 03/2022
NUMER 04/2022
Temat numeru:
Inwestycje infrastrukturalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Trójmiejski zator kolejowy: Trzeba działać bardzo szybko

| Paweł Rydzyński 16.06.2014 87

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-06-16 08:50:42 Autor: Tajny agent nie wiadomo skąd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Próba systemu:

Kto podsłuch...je kolejarza, który wymach...je szabelką, a w dodatku równolegle rach...je przejeżdżające wagony?
2014-06-16 09:29:44 Autor: włoss
---.116.23.66
A co o tym sądzi Putin?
2014-06-16 12:22:14 Autor: japan1972
---.177.38.23
Budza sie rychlo w czas Barany, jeden z drugim..........
2014-06-16 13:44:47 Autor: lp.2o@gtrs
---.free.aero2.net.pl
A kiedy Polska będzie Polską?
A czy Mazowsza nie ciągnie Warszawa?
A czy nie zanosi się, że reszta województw nie będzie nigdy ponad kreską (w obecnych warunkach)?
A kiedy będziemy rządzić my, a nie Bruksela, Berlin, Moskwa czy ktokolwiek inny?
A co trzeba było by zrobić, aby tak było????
2014-06-16 15:02:11 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
@lp coś tam

Wy , to znaczy kto? Gnidy co nic nie robią, kradną , piją, walą po drogach 150 km / h, lub ślęczą w kościołach , nie płacą podatków i nie szanują prawa. A no prosto wy nie będziecie nigdy rządzić.
2014-06-16 15:23:19 Autor: lp.2o@gtrs
---.free.aero2.net.pl
@p
Istnieje taka możliwość, że nie będziemy. Wy się o to staracie. I o to się troszczycie, aby warstwa g.wna, która tutaj (w tym kraju) zalega na wszystkim, nie była zbyt wątła.
2014-06-16 15:27:55 Autor: lp.2o@gtrs
---.free.aero2.net.pl
Pisząc my, nie miałem na myśli kleru - widzę, że wszelkie problemy zrzucasz głupio na kler. Mógłbyś jeszcze, zgodnie z modą, dołożyć do tego związkowców. To wszystko wina kleru i zwiącholi...
Pisząc my, miałem na myśli ludzi, którym zależy na tym, aby w Polsce żyło się lepiej... wszystkim, nie tylko wybranym.
2014-06-16 23:24:38 Autor: xyz123
---.centertel.pl
Trójmiejski zator to robi pkp plk + pkp energetyka+ pr gdynia :)

Przez dwa kolejne dni odwoływane są poranne pociągi na trasie Malbork -> Gdynia Głowna. Jakim cudem ktoś odebrał lcs Tczew....co chwile są tam awarie! i pociągi stoją w polu.

tak mi brakuje tych spróchniałych podkładów... przynajmniej pociągi jeździły
2014-06-17 16:36:33 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Z czego wlasciwie wynika zamoznosc Mazowsza a wlasciwie Warszawy? Trudno znaleźć w "teczowym stolcu Polski" liczaca się firme dzialajaca w realnej gospodarce. Warszawka (co jest typowe dla krajów trzeciego swiata) pasie się kosztem prowincji! Te wszystkie instytucje centralne, jednostki budżetowe itd. itp. utrzymywane sa z ogromnych podatkow nakładanych na przedsiębiorstwa i ludzi rzeczywiście ciężko pracujących...w małych miasteczkach.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2022
NUMER 04/2022
Wojna w Ukrainie siłą rzeczy powraca i w tym numerze. Tym razem przyglądamy się jej wpływowi na bieżącą sytuację na krajowym rynku budowlanym oraz perspektywie dla inwestycji kolejowych – oprócz wszystkich tragicznych skutków rosyjskiej inwazji mamy bowiem jeszcze na głowie brak zatwierdzenia dla środków z KPO, który skutecznie powstrzymuje inwestycje w branży. Staramy się też spojrzeć dalej i poszukać odpowiedzi na pytanie, jak pandemia oraz konflikt wpłyną na rolę kolei w świecie, który chce coraz mniej polegać na paliwach kopalnych. W numerze sporo uwagi poświęcamy także projektowi Kolej Plus oraz kwestiom mobilności miejskiej. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5