NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Trójmiasto: Jakie założenia rozkładu PKM?

| wu, Transport-publiczny.pl 21.07.2015 231

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-21 17:03:23 Autor: maq
---.dynamic.chello.pl
Na odcinku Gdańsk Wrzeszcz-Gdańsk Osowa cykl ok 15 min.jest uzasadniony.Ale na odcinku gdyńskim będzie to miało sens dopiero po otwarciu przystanków Gdynia Karwiny i Gdynia Stadion.Teraz w Gdyni poza stacją początkową do pociągów PKM niema gdzie wsiadać i wystarczy cykl 30 min.przeplatany połączeniami regionalnymi do Kartuz,Kościerzyny(Bydgoszczy). Porażką będzie JEDEN pociąg na godzinę do Gdańska Głównego(tu również powinien być cykl min. co ok.30 min.).Z zapowiedzi wynikała bardzo atrakcyjna ofeta regionalna.Pociągi PKM miały kursować do Kartuz i Kościerzyny.Kościerzyna jak widać wyleciała....
A ideałem wydaję się puszczenie na przemian poc.z Kartuz do Gdańska i Gdyni oraz z Kościerzyny do Gdańska i Gdyni (może cześć przez Kartuzy)najlepiej w miarę stałych odstępach czasu.
2015-07-21 17:36:07 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Biorąc pod uwagę, że to nowa linia od zera zbudowana i kwestię paru innych niuasów Trójmiasta to jak na początek to jest to dobry rozkład.
Dalsze dopieszczanie będzie miało sens po elektryfikacji, lecz na chwilę obecną nie można narzekać, w szczególności biorąc pod uwagę jakie były poprzednie propozycje rozkładu.
2015-07-21 18:10:28 Autor: keraj
---.gdansk.vectranet.pl
a gdzie pociągi do Kościerzyny?
do Kartuz co 60 min też nie powala na kolana?
w godzinach szczytu przynajmniej co 30 min!

wydano mnóstwo pieniędzy na zabawkę dla dużych dzieci?
2015-07-21 18:42:43 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet w teori autor jest cieniutki, gdyż zapomina iz pierwszeństwo maja poc IC i to jest główny problem. I czy SKM złożyłaby wnioski z 5- cio letnim wyprzedzeniem to te poc. Maja pierszeństwo. No ale to jest wypowiedz dyrektora, ktore jeszcze żadnego projektu nie zrealizował. No i kolejne lenistwo. Kopiowanie info jest na porządku dziennym. Autor nic nie zrobił aby upewnić sie jak wyglądać bedzie rozklad. Leń!!!
2015-07-21 18:57:02 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do keraj
Czy ty wiesz o czym piszesz. Moze zapoznasz sie z budowana dwutorowa linia PKM i sprawdzi sz gdzie sie ona kończy a zaczyna teren królestwa PLK, na odc gdansk Osową - Koscierzyna i Glincz - Kartuzy - odcinki jednotorowe. No ale taki cudak jak ty jest w stanie co 30 min jechac poc na odcinku Kartuzy - Glicz pomimo, iz jego maksymalna przepustowość pozwala jeździć min co 45 min. No ale pewnie szt PESY rozłożą skrzydła i sie uniosą na twojej głupocie.
2015-07-21 20:09:55 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Osowa rozryta, peronw w połowie gotowy,
paru robotników z Salcefu coś tam grzebie w ziemi w rytmie bunga-bunga,
raczej niech PKM przygotuje się na kursowanie pociągów w relacji Strzyża - Port lotniczy,
bo do Wrzeszcza nie wjedzie za Chiny ludowe - już PLK o to zadba...
2015-07-21 21:20:15 Autor: Ramzes
---.net95-158-73.revers.nsm.pl
Przejazd Gdańsk Wrzeszcz - Gdańsk Główny ma być problematyczny, ale ani słowa nie mówi się, że w związku z nieprzejezdnym odcinkiem Gdańsk Osowa - Gdynia Głowna prawie wszystkie pociągi PKM muszą zjechać na nocny serwis do Gdyni przy tak dużym natężeniu ruchu pomiędzy Gdańskiem a Gdynia. Dodam, że w ramach modernizacji linii E-65 zlikwidowano połączenia torów dalekobieżnych z torami SKM na stacjach Gdańsk Wrzeszcz i Sopot.
2015-07-21 23:13:20 Autor: Danziger
---.dynamic.chello.pl
Faktycznie częstotliwość jak na zupełnie nową trasę bardzo dobra, nie wiadomo czy pasażerów wystarczy ;)

Natomiast na stacji Gdańsk Osowa na 40 dni przed startem PKMki dopieszczany jest peron oraz tory do niego prowadzące, Osowa da radę.
2015-07-21 23:16:30 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy
To Ty taki znawca PLK i nie wiesz, iz w Gd.Osowrj podzielone sa zadania pomiedzy PLK i PKM. PKM odpowiada za perony i przejścia a PLK za torowisko. No i wykonawca prac dla PLK sie zmienił. Nie bede Kontynuował tematu dot. Gdańska Wrzeszcza bo z twojego wpisu wynika, iz nic nie wisz co tam sie dzieje i jakie moga byc zagrożenia. No ale to jest szczegół i winny jest kurier i urzędniki. Rowniez kurier odpowiada za wykopaliska archeologiczne. Pewnie specjalnie cos am zakopał.
2015-07-21 23:44:40 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
"Jak informuje Gazeta, przygotowane są dwa rozkłady – od 1 września do 30 września oraz od 1 października do nowego rozkładu w grudniu. W pierwszym okresie, w związku z trwającymi pracami modernizacyjnymi, pociągi mają jeździć wyłącznie na trasie Gdańsk Wrzeszcz – Gdańsk Osowa z częstotliwością co 15 minut. W październiku natomiast pociągi mają docierać już do Gdyni Głównej i Kartuz."

Czyli PKM wyrobił się z budową dwutorowej linii od podstaw, podczas gdy PLK potrzebuje dodatkowych 10 miesięcy dla modernizacji istniejącej linii. Tak jak pisaliśmy tu:
http://www.czt.org.pl/aktualnosci/kolej/przewozy-pasazerskie/pomorskie/pkm-i-gdansk-srodmiescie-w-plk-to-byloby-niemozliwe
2015-07-22 06:32:03 Autor: hejter
---.146.81.176.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Modernizacja na istniejącej infrastrukturze, pod ruchem, jest zawsze bardziej czasochlonna. Nawet tego cie na tej wspaniałej Architekturze nie nauczyli? Wy powinniscie miec tyutuly z ASP, a nie inżynierskie, jak we Francji...
2015-07-22 08:16:53 Autor: rtrty
---.tktelekom.pl
Akurat to PKM 5 lat budowała 17 km linii, podczas gdy przebudowa dwóch ważnych stacji realizowana jest w praktycznie 3+6 miesięcy. A biorąc pod uwagę wstrzymanie prac przez archeologa to akurat PLK nie ma co się wstydzić za tempo prac. Wstrzymanie budowy, wybór wykonawcy badań zgodnie z PZP (przetarg), kupa formalności, przeprowadzenie samych baań a koniec końcem Wykonawca jedną ze stacji zrobi miesiąc przed terminem a druga z niewielkim i zrozumiałym (archeo) opóźnieniem.
Proszę porównaj sobie jak wyglądała linia PKM 1 kwietnia, czyli w dniu wystawienia świadectwa przejęcia przez PKM a jak wygląda odcinek włączeniowy PLK który wykonawcy nie został odebrany. Akurat ten kontrakt to przykład chwalebny dla PLK.
2015-07-22 09:39:00 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
@Patryk

A umiesz czytać ze zrozumieniem?
Osowa jest rozryta!
Salcef to makaroniarska firma wynajęta przez PLK, która regularnie partoli wszelkie prace,
a PLK tak pracuje aby PKM nie wjechała na tory zrządzanie przez nią,
z resztą pisałem od długiego czasu że "schody" zaczną się gdy będzie działo się połączenie linii PKM z liniami 201 i 202,
no i zaczęło się...
2015-07-22 22:39:24 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Maurycy
Czy masz problem z czytaniem ze zrozumieniem? Na PLK juz nie ma firmy Salzef.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5