Partnerzy serwisu:
Tabor

Traxx Kolei Mazowieckich czekał na naprawę prawie pół roku

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Data publikacji:
12-02-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR
Traxx Kolei Mazowieckich czekał na naprawę prawie pół roku
Pięć miesięcy czekała lokomotywa Bombardier Traxx Kolei Mazowieckich na naprawę po zderzeniu z ciężarówką niedaleko Działdowa. Pojazd jest już w zakładach Bombardiera w Kassel, gdzie ma w końcu zostać naprawiony.

We wrześniu 2013 roku ciężarówka wjechała w lokomotywę Bombardier Traxx E186 Kolei Mazowieckich 2013 roku na przejeździe kolejowym kat. D (bez zapór) przed Działdowem na linii E65 Warszawa – Gdańsk. Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, pojazd dopiero teraz przejdzie naprawę powypadkową.

– Lokomotywa dopiero teraz pojechała do naprawy ze względu na problemy formalne związane z przygotowaniem transportu lokomotywy do Kassel – mówi rzeczniczka przewoźnika Donata Nowakowska. Koleje Mazowieckie poinformowały nas, że wstępny koszt naprawy to pół miliona złotych. Elektrowóz spędzi w Kassel kolejne trzy miesiące.

Jedenaście lokomotyw Bombardier Traxx P160 DC Koleje Mazowieckie kupiły w 2010 roku. Zostały ochrzczone nazwą „Hetman” i prowadzą piętrowe składy push–pull. W ostatnim postępowaniu przewoźnika na dwie nowe lokomotywy i kolejne wagony do takich pociągów Bombardier nie wystartował. Oferty złożyło tylko dwóch wykonawców: Newag i Pesa..

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
WAGO
SIMKOL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Alstom: Duży kontrakt na lokomotywy we Włoszech

Tabor i technika

Alstom: Duży kontrakt na lokomotywy we Włoszech

Roman Czubiński 08 lipca 2022

Traxxy przekazane Kolejom Mazowieckim

Biznes

Traxxy przekazane Kolejom Mazowieckim

lp, Rynek Kolejowy 29 sierpnia 2011

Nie mogą polegać na Hetmanach?

Tabor i technika

Nie mogą polegać na Hetmanach?

Echo Dnia, 12 września 2011 12 września 2011

Bombardier dostarczy 32 lokomotywy elektryczne dla Deutsche Bahn

Śšwiat

Bombardier dostarczy 32 lokomotywy elektryczne dla Deutsche Bahn

Deutsche Bahn/Bombardier/PKP Intercity 25 sierpnia 2012

Wielosilnikowy Traxx dla Bawarii

Tabor i technika

Wielosilnikowy Traxx dla Bawarii

Bombardier 27 maja 2014

Zobacz również:

Alstom: Duży kontrakt na lokomotywy we Włoszech

Tabor i technika

Alstom: Duży kontrakt na lokomotywy we Włoszech

Roman Czubiński 08 lipca 2022

Traxxy przekazane Kolejom Mazowieckim

Biznes

Traxxy przekazane Kolejom Mazowieckim

lp, Rynek Kolejowy 29 sierpnia 2011

Nie mogą polegać na Hetmanach?

Tabor i technika

Nie mogą polegać na Hetmanach?

Echo Dnia, 12 września 2011 12 września 2011

Bombardier dostarczy 32 lokomotywy elektryczne dla Deutsche Bahn

Śšwiat

Bombardier dostarczy 32 lokomotywy elektryczne dla Deutsche Bahn

Deutsche Bahn/Bombardier/PKP Intercity 25 sierpnia 2012

Wielosilnikowy Traxx dla Bawarii

Tabor i technika

Wielosilnikowy Traxx dla Bawarii

Bombardier 27 maja 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5