Ponad 40 tysięcy sztuk blokowych podpór szynowych w otulinie do torów szlakowych, rozjazdów i skrzyżowań oraz urządzeń specjalnych, a także ponad 55 tysięcy m2 mat wibroizolacyjnych Trackelast - to elementy nawierzchni, które TINES na przełomie bieżącego oraz 2013 roku będzie dostarczać na budowę II linii metra.
Zastosowanie blokowych podpór szynowych w otulinie Edilon Corkelast EBS oraz mat wibroizolacyjnych w 2009 roku na bielańskim odcinku I linii metra spełniło oczekiwania Inwestora w zakresie wibroizolacji.
Przeprowadzone przez niezależne jednostki symulacje wykazały, że efektywność konstrukcji nawierzchni torowej sprzed 2009 roku byłaby niewystarczająca. Skuteczność tłumienia drgań elementów nawierzchni szynowej Tines potwierdzona badaniami wykonanymi przez akredytowane laboratorium Badań Odkształceń i Drgań Budowli Instytutu Mechaniki Budowli Politechniki Krakowskiej zadecydowała o zastosowaniu rozwiązań Tines w zabudowie centralnego odcinka II linii metra.
Rozwiązanie pozwoli na skuteczną wibroizolację otoczenia trasy, wieloletnią, bezutrzymaniową eksploatację nawierzchni, co zapewni komfort i bezpieczeństwo podróżującym, jak i sąsiadującym z metrem mieszkańcom.