NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Świetna promocja Arrivy dla kierowców. Bilet na pięć dni za złotówkę

| Rynek Kolejowy/Arriva 19.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-19 11:41:15 Autor: BankOmat
---.dynamic.chello.pl
Karnowskie, uczcie się od Arrivy.
2015-02-19 12:19:16 Autor: tomek janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
Jak zobaczyłem w tytule "Arriva" oraz "kierowców" - zaraz pomyślałem że chodzi o firmę Arriva Bus Polska.
2015-02-19 12:20:23 Autor: Karollis
---.10.53.228
bo nie jest spółką Państwową to i promocje robi :) spoty PKP są o (_I_) potłuc :P
2015-02-19 12:31:39 Autor: podróżnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Myślałem, że chodzi o Prima Aprilis. Jednak nie.
Wypada tylko wyrazić uznanie dla Arrivy.
Sytuacja jednak mnie niepokoi. A to dlatego, że przewoźnikom jakby nie było państwowym (IC, PR) wyraźnie na klientach nie zależy.
Problem w tym, że taką politykę kreuje Zarząd PKP (wypowiedzi prezesa o spółkach prawa handlowego, zasadach rynkowych itp.).
A to wyraźnie pokazuje, że państwo polskie klienta kolei ma zwyczajnie w d.
Niby nic nowego, ale na przykładzie Arrivy widać, że można inaczej.
2015-02-19 12:35:20 Autor: dudo
---.142.citypartner.pl
Na szczęście nie każdy pociąg to PKP.
2015-02-19 13:25:43 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Karollis:
"bo nie jest spółką Państwową to i promocje robi :) spoty PKP są o (_I_) potłuc :P"
Mylisz się. Jest spółką jak najbardziej państwową czyli spółką córką holdingu Deutsche Bahn Aktion Gesellschaft, reprezentowaną w Polsce przez DB Schenker Rail Polska. Prywatna była do przełomu 2010/2011 gdy właścicielem była nieboszczka PCC Rail.
2015-02-19 13:37:41 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
„Nie każdy pociąg to PKP” - pyszna reakcja :)))
2015-02-19 13:39:17 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@scorpio
Ojtam, czepiasz się. Przecież oczywiste, że chodzi o POLSKIE państwowe...
2015-02-19 14:34:54 Autor: czernikowo
---.adsl.inetia.pl
Drodzy Państwo przecież doskonale widać jak Arriva po raz kolejny zastosowała chwyt zwany socjotechnika przecież im nigdy nie zależało na " Dobro klienta " ludzie stoją w szczerym polu wyglądając na trzy światełka ... Przyjedzie czy nie przyjedzie .
Drodzy Państwo zbliża się chwila jaką jest ogłoszenie przez P. Całbeckiego przetargu a w następnym etapie wyłonienie przewoźnika w Kuj. Pom . wiec staja na rzęsach .
2015-02-19 17:36:37 Autor: Marmur
---.satfilm.net.pl
Cyt "Arriva to inne spojrzenie na kolej. Wydawanie milionów na kampanię, zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy. Jesteśmy koleją skoncentrowaną na naszych klientach i ich realnych potrzebach " konie cytatu a rzeczywistość - zobaczyć miny wkurwionych pasażerów gdy awaria nie przyjedzie bezcenne, szczególnie gdy jest to ostatni pociąg w dobie i kwitnie się do pierwszego poc. do rana.
2015-02-19 17:36:37 Autor: Marmur
---.satfilm.net.pl
Cyt "Arriva to inne spojrzenie na kolej. Wydawanie milionów na kampanię, zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy. Jesteśmy koleją skoncentrowaną na naszych klientach i ich realnych potrzebach " konie cytatu a rzeczywistość - zobaczyć miny wkurwionych pasażerów gdy awaria nie przyjedzie bezcenne, szczególnie gdy jest to ostatni pociąg w dobie i kwitnie się do pierwszego poc. do rana.
2015-02-19 17:36:37 Autor: Marmur
---.satfilm.net.pl
Cyt "Arriva to inne spojrzenie na kolej. Wydawanie milionów na kampanię, zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy. Jesteśmy koleją skoncentrowaną na naszych klientach i ich realnych potrzebach " konie cytatu a rzeczywistość - zobaczyć miny wkurwionych pasażerów gdy awaria nie przyjedzie bezcenne, szczególnie gdy jest to ostatni pociąg w dobie i kwitnie się do pierwszego poc. do rana.
2015-02-19 17:37:20 Autor: aygsud
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
do czernikowo - infrastruktura należy do PKP PLK to oni powinni dbać o perony w szczerym polu itd,
a ja podróżując tyle razy arrivą nigdy nie spotkałem się z sytuacją żeby pociąg nie przyjechał. Owszem były jakieś opóźnienia ale bez jaj
2015-02-19 17:39:57 Autor: hahaha
---.dynamic.gprs.plus.pl
"zawieszanie dobrze prosperujących połączeń, żądanie dodatkowych środków publicznych – to nas nie dotyczy. "

BYDGOSZCZ - CHEŁMŻA to ufoludki uwaliły !!!
2015-02-19 17:41:01 Autor: yt
---.opera-mini.net
Blondynki z pekapu po wszelkiej maści kierunkach studiów by nigdy na taką promocję nie wpadły. Pocoś ich Karnowszczak przyjmował do spółek z holdingu?
2015-02-19 18:23:04 Autor: fora ze dwora
---.146.22.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zagrywka w stylu Judasza-tym nie przykryją złodziejswa, ciągłych opóźnień i odwołań , niepotrzebnych przesiadek w Jabłonowie Laskowicach Kutnie czy wiecznego spalinowego smrodu
2015-02-19 19:53:55 Autor: RuruMaHobi
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@fora ze dwora

Ale właśnie dzięki Arrivie nie ma już przesiadek w Laskowicach Pomorskich. Teraz z Grudziądza do Bydgoszczy można dojechać bezpośrednio - bez przesiadek!
2015-02-19 20:38:08 Autor: Kierowca z konieczności
---.play-internet.pl
Z miłą chęcią korzystałbym z transportu kolejowego, ale nawet ta promocja nie spowoduje, że pojadę pociągiem. Dlaczego? Z powodu braku skomunikowań i absurdalnych czasów podróży.
Jeśli potrzebuję pojechać z okolic Czerska do Bydgoszczy tak, by być tam ok. 15, żeby móc spotkać się z klientami, gdy skończą pracę, kolej proponuje czas przejazdu 3.15 - 3.30 (odległość ok 80 km!). Owszem, jest połączenie którym jedzie się 2.10 i jest się w Bydgoszczy 16.23. Tyle, że trzeba wracać już o 17.33. bo jest to w zasadzie ostatnie sensowne połączenie.
Podobnie trudno jest dostać się z Czerska do Grudziądza - przed południem jedyny pociąg z sensownym czasem przejazdu jest o 5.12! (7.01 w Grudziądzu). Potem połączenia są z czasem przejazdu 3 do 5 godzin (ok. 75 km) i dopiero o 14.10 jest połączenie, którym jesteśmy w G-dzu o 16.00. I niestety o 18.11 jest ostatni sensowny pociag powrotny.
2015-02-19 22:03:25 Autor: Wynocha do siebie
---.adsl.inetia.pl
@ RuruMaHobi i tego samego aygsud
_ zmieniając swój nick to i tak wiemy ,że jedna i ta sama osoba pisze i jest zwolennikiem tego s ku rwi ałe go przewoźnika wynocha do siebie mamy swoich Polskich przewoźników zasrane promocje a dlaczego na komunikację samochodową nie zrobią czegoś podobnego ?????
2015-02-19 22:08:54 Autor: Zdzichu 66
---.adsl.inetia.pl
Do RuruMaHobi
No właśnie Baranie widać ze dzieki avari mamy same przesiadki :
Do Łodzi w Kutnie
do Olsztyna w Jabłonowie
do Piły w Bydgoszczy
2015-02-20 07:19:50 Autor: Raszczy
---.dynamic.chello.pl
Wróciłem z Bieszczadów gdzie wędrowalem z plecakiem. Do Zagórza dojechałem Monciakiem, potem korzystałem z usługi Arrivy na podkarpaciu ( zaraz się odezwą hejterzy i "znawcy" tematu, że to inna spółka). Arriva bus również należy do DB Company ale do rzeczy: w opisywanym terenie usługi tej spółeczki to obraz nędzy i rozpaczy, nawet w dni robocze. Do niektórych miejscowości jedzie 1 (słownie: jeden) kurs dziennie, przeważnie w absurdalnych godzinach (np. 13.01) gdzie frekwencja wynosi 3-5 osób...O kursach weekendowych nie wspominam bo jest ich dosłownie kilka na całe Bieszczady... Żenująca spółka.
2015-02-20 07:28:36 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Arriva potrafi zrobić promocję! Podobnie rzecz się miała z połączeniami do Ciechocinka, brawo!
2015-02-20 08:13:46 Autor: Zatruty spalinami Avvari
---.play-internet.pl
Na szczęście nie każdy pociąg to Avvaria!
2015-02-20 08:17:11 Autor: Zatruty spalinami Avvari
---.play-internet.pl
Na szczęście z Trójmiasta można dojechać do Bydgoszczy bez przesiadek, brawo Przewozy Regionalne!
2015-02-20 09:08:50 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
skoro uzywa się taboru produkcji PESY to awarie po prostu muszą być.
2015-02-20 10:26:40 Autor: rauss
---.180.231.14.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Awarria z Włocławka do Torunia tylko 75 min opóźnienia -spadać dziady co to po wszystko łapy wyciągają i wynocha z szopy na Kluczykach!!!
2015-02-20 10:48:35 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
Na infopasazer było, że skład do Włoclawka, ktory wraca potem do Torunia złapał ponad 120 minut w Nieszawie Waganiec. Może leniwy wąsaczu najpierw się upewnij co było przyczyną spóznienia, a potem się czepiaj
2015-02-20 22:59:10 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
To prawda, nie każdy pociąg to PKP... :D.
Shrek - pozdrów kolegów z PKP IC.
2015-02-20 23:03:58 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post jurasN:
"@scorpio
Ojtam, czepiasz się. Przecież oczywiste, że chodzi o POLSKIE państwowe..."
Wiesz, może i DB czy CD, Leo i reszta zmieniły taktykę i wolę jeździć busami, ale uważam, że do końca 2019 roku jakiś potężny zagraniczny przewoźnik z własnym(!) eleganckim taborem się pojawi i zmiażdży naszą(?) kolej. Całkowicie. A PLK i UTK będą się wówczas mogły tylko przyglądać.
2015-02-21 21:30:16 Autor: gosc
---.55.109.2
lepiej zrobcie cos z tymi opoznieniami i ciaglym psuciem sie pociagow. Bo jak tak dalej pojdzie to podroznych bedzie wam ubywac
2015-02-25 13:19:38 Autor: FD1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A może Arriva napisze coś na temat traktowania pracowników?
-grafik do 13 marca, kiedy będzie na resztę miesiąca nikt nie wie
-problemy z urlopami
-wieczne błędy przy naliczaniu wynagrodzeń a korekty trwają po kilka tygodni
-służby zaczynające się i kończące poza jednostką macierzystą trwające 9-10h a człowiek jest poza domem po 16h i więcej
-kwartalne rozliczanie nadgodzin, gdzie najpierw robi się ponad miesięczną normę a w ostatnim miesiącu kwartału służby mają po 5-6h
-nacisk na pracowników żeby naginali przepisy, straszenie zwolnieniami
-brak ogrzewania w pojazdach, stan techniczny woła o pomstę do nieba
Co powie Arriva na temat projektu wprowadzenia przerywanego czasu pracy?

Faktycznie, super firma.
2015-02-28 22:33:54 Autor: Wojtek_
---.adsl.inetia.pl
@kierowca...
"skomunikowań" - kolejarzem wali na kilometry, dopóki nie poznałem kilku to słowo było dla mnie tak samo obce jak aproksymacja dla teologa.
Nie udawaj kierowcy....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS