NUMER 09/2022
NUMER 09/2022
Temat numeru:
Innotrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Strajk niemieckich maszynistów uderzył w PKP Cargo

| PKP Cargo 27.10.2014 133

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-10-27 11:00:19 Autor: acid drinkers
---.zory.vectranet.pl
Jasne !!! Tak jakby innych przewoźników nie było na torach tylko Cargo ?! Inni przewoźnicy - domniemam - odnotowali zyski bo DB wozi tylko pociągi Cargo ...
2014-10-27 11:18:16 Autor: zw
---.dynamic.chello.pl
Tylko patrzeć a w Cargo pod obecnym zarządem będzie strajk...
2014-10-27 11:20:40 Autor: zgryz
---.play-internet.pl
A przez Zagorz to nie moga puscic?
2014-10-27 12:04:05 Autor: Kysó
---.adsl.inetia.pl
Brednia za brednią w tym artykule.
Po pierwsze: ruda na Słowację nie jeździ z portu w Szczecinie a w Świnoujściu.
Po drugie: Koks do Niemiec na pewno nie stoi na granicy w Olszynie, bo tam nie ma stacji kolejowej. Co najwyżej mógł stać w Węglińcu, Żarach, Czerwieńsku lub Gubinie.
Po trzecie: pociągi z rudą na Słowację dojeżdżają do Zebrzydowic mając 40 wagonów i maksymalne brutto 3200 ton i w takim też zestawieniu są przeciągane na teren Czech. Ewentualne dzielenie składów nie odbywa się po polskiej stronie.
Po czwarte: ruda na Słowację nie jeździ przez Muszynę w związku z decyzją PLKi o przekierowaniu składów poza rozkopany odcinek Kraków - Tarnów. Co więcej, gdy pociągi jeździły tamtędy to w Stróżach były dzielone na składy po 20 wagonów i dostawały popych do Nowego Sącza w postaci ET21. Tak więc to wtedy trzeba było zagospodarować więcej lokomotyw i drużyn a nie teraz.
2014-10-27 12:55:52 Autor: gość
---.152.150.72.dsl.dynamic.t-mobile.pl
W Kurierze Kolejowym jest ten sam artykuł, z tego wniosek, że jest on napisany i sponsorowany przez PKP Cargo. A gdy autor z PKP Cargo pisze takie kwiatki, że w Olszynie jest kolejowe przejście graniczne to po prostu ręce opadają. Wniosek z tego jest tylko jeden, że nie ma on pojęcia o czym pisze.
2014-10-27 13:59:16 Autor: Kryniczanin
---.158.218.74.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Ha ha ha co za bajki nastawione na naiwnych. W 2010 i na początku 2011 gdy PKP Cargo musiało jechać na Słowację przez Łupków po zerwaniu mostu na Kryniczance nikt nie pisał o kosztach jakie poszły a było to spokojnie kilka baniek, objazd, diesel, przerzucenie ludzi na Łupków. Pamiętam jak mechanicy z Nowego Sącza do Terespola jeździli żeby jakaś robota była.
2014-10-27 14:39:50 Autor: dobrodziej
---.opera-mini.net
Caritas czeka z otwartymi drzwiami.
2014-10-27 15:25:17 Autor: ixi
---.dynamic.chello.pl
Reasumując:
Wszyscy a w szczególności DB robi Cargo na złość ale i tak osiągnęli dobre wyniki. To może teraz Cargo podniesie pensje swoim maszynistom żeby nie brali przykładu z DB i nie zachciało się im strajku?
2014-10-27 15:32:07 Autor: em
---.adsl.inetia.pl
Wreszcie kolejarze odczuli na własnej skórze to jest kiedy oni strajkują
2014-10-27 16:03:52 Autor: Xawery
---.77.124.79
@acid drinkers Problem w tym, że większość pozostałych spółek należy do Deutsche Bahn wiec straty ponoszą oni sami.
2014-10-27 17:15:15 Autor: allegro
---.play-internet.pl
http://allegro.pl/klucz-pkp-konduktorski-i4740693024.html
2014-10-27 20:39:20 Autor: mala
---.tktelekom.pl
ixi akurat ta grupa pracowników w cargo ma się bardzo dobrze... Podwyższyć by można czasy efektywów bo tu cieniutko.
2014-10-27 20:59:28 Autor: ktoś
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
To sprawcie ile w tym dniu nie wyjechało ze Śląska pociągów z uwagi na brak lokomotyw i wagonów!
2014-10-27 22:07:16 Autor: ajax
---.hviv.nl
Takie straty przez tych wrednych Niemców, którzy nie chcą odbierać na granicy tych paru pociągów? Nie czarujcie, przez Rzepin teraz mało pociągów PKP Cargo, tam przecież głównie prywatni śmigają.
Ale pomimo tych ogromnych strat (a może jest inna przyczyna strat, ale o tym sza!) cargule i tak wykazują zyski. Czyli ten zabiegany Purwin to jednak świetny menedżer? ;)

Strajk strajkiem, ale cargule jakoś dojechali do Amsterdamu, żeby sobie pobiegać.
Na Titanicu wg legend orkiestra grała do końca, a ci będą do końca biegać?
2014-10-28 08:45:06 Autor: Stary ekonomista z lokomotywowni
---.dynamic.chello.pl
@mala to zostań maszynistą w cargo, jak taki luksus...i nie pieprz bzdur, jeśli nie masz pojęcia pustaku.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 09/2022
NUMER 09/2022
Oddajemy w Państwa ręce wyjątkowy, dwujęzyczny numer "Rynku Kolejowego" przygotowany na targi Innotrans 2022. Warto przeczytać rozmowy z prezesami PKP SA, PKP PLK, UTK, Pesy, Siemens Mobility, Kolei Śląskich... oprócz tego piszemy o stanie bezpieczeństwa na kolei w Polsce i Europie, słynnym bilecie za 9 euro w Niemczech i o obiecującym kierunku ekspansji dla polskich firm z branży kolejowej. Zapraszamy do lektury! 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5