NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Stawka większa niż 40 zł. Będzie strajk w PKP Cargo?

| jm, Rynek Kolejowy 05.08.2015 724

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-05 12:21:11 Autor: diplodok
---.adsl.inetia.pl
W dwóch pozostałych, dużych firmach kolejowych jest to samo: taka sama demolka, tak samo wyrzucani są z pracy doświadczeni fachowcy, taka sama arogancja - tacy sami banksterzy u władzy.
2015-08-05 12:43:11 Autor: kompozytor
---.30.54.140.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Faktycznie, przez te całe PDO brakuje pracowników, a zakład (czyt. dolnoślaski) szuka naiwnej siły roboczej i czesto narzuca prace na dwóch stołkach. Co nie którzy godzą sie na to bo sie po prostu boja(szczgolnie krzyczacego Pana z Pólnocnego) i zapierdzielaja pokazujac, ze mozna,chociaz nie zawsze im to wychodzi i wporadzajac jeszcze wiekszy chaos na torach, jaki jest na ogól . Nie liczni tylko sie przeciwstawiaja. Zakazy WŻ itp. srata tata, mysla, ze oboz pracy wprowadza. tlumaczac sie, ze jestesmy zmowieni z innym pracownikiem, by on zrobil sobie nadgodziny .to jest po prostu kabaret. Poprzyjmowali kilku nowych pracowników na dyspozytorów, którzy nigdy nie mieli z stycznosci z koleja. I kaza im siedziec po 2-3 miesiacach szkolenia samym, kiedys zeby dyspozytorem zostac potrzeba było kilku lat doświadczenia. Szkoda mi tych ludzi, ze przez zle chaotyczne zarzadzanie zwierzchnikow musza sie meczyc oraz inne wpolpracujace z nimi stanowiska.
to jest kino. jestem ciekaw jak jest w innych zakladach.
Te 250 to jest dla mnie minimum jakie powinno byc przyznane. zero jakiejkolwiek motywacji obniza morale pracowników co za tym idzie wydajnosc. Podano ze wydajnnosc wzrosla o 5 pkt proc. to jest nic. Wzrosła by o wiecej gdyby zaloga byla jeszcze jakos MOTYWOWANA. a nic nie zmotywuje pracownika jak dodatkowa kasa. I zrozumcie to bankomaty!!! albo wy nas zmotywujecie do pracy dajac konkretne pieniadze, albo my was zmotywujemy do działania po 21.
2015-08-05 13:01:40 Autor: obserwator 123
---.icpnet.pl
do @kompozytor

to weź załóż własną firmę i daj sobie podwyżkę nawet 5000
2015-08-05 13:19:04 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
każdemu PO równo czy też będą szczebelkami mieszać?
2015-08-05 13:59:58 Autor: kompozytor
---.30.54.140.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
a ty do obozu pracy panie obserwator jak ci takie warunki pasują
2015-08-05 14:05:28 Autor: j.k
---.centertel.pl
Pytanie do związkowców, za co sprzedali w trakcie negocjacji Paktu Gwarancji Pracowniczych aby mieć miejsce w Zarządzie PKP Cargo?
2015-08-05 14:30:12 Autor: obserwator 123
---.icpnet.pl
tak panie kompozytor - mi pasują więc zostaję a Ty pokaż jakiś cwaniak na swoim
2015-08-05 14:34:34 Autor: obserwator 123
---.adsl.inetia.pl
tak panie kompozytor - mi pasują więc zostaję, bo jestem "dyrektorem projektu" i za nicnierobienie biorę sporą kasę.
2015-08-05 14:38:49 Autor: Głos z USA
---.56.12.54
[Admin: zmoderowano]
2015-08-05 14:42:54 Autor: ktoś
---.147.246.94.ip4.artcom.pl
Popytaj który ze związkowców został nagrany w Sowie i Przyjaciele w 2013r
to sobie odpowiesz!!
2015-08-05 14:49:52 Autor: Cargotka
---.internetdsl.tpnet.pl
Czy dają podwyżkę czy nie robią z nami co chcą Najwyższa pora pokazać Zarządowi że kolejarze tez sie cenia i znają swoją wartość i bedą walczyć o swoje ... Albo my ich albo oni nas ...
2015-08-05 17:00:36 Autor: kkkkk
---.opera-mini.net
cargotka , a Ty wiesz jak sie cenia? Ano tak ze dobrowolnie podpisuja umowy zlecenia ze stawka 2zl i 50gr brutto za godzine.
2015-08-05 17:24:22 Autor: wks
---.internetdsl.tpnet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-05 18:54:59 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post ktoś:
"Popytaj który ze związkowców został nagrany w Sowie i Przyjaciele w 2013r
to sobie odpowiesz!!"
Oczywiście był to Leszek Miętek.
2015-08-05 22:12:04 Autor: dość
---.swidnica.mm.pl
Gdzie były związki..? Burde... juz od dawna jest, za przyzwoleniem owych związkow.. W Dolnośląskiej to dopiero bagno.Sprawa dla prokuratora
2015-08-06 00:04:36 Autor: Ktoś tam
---.play-internet.pl
Związki mamy takie, jakie mamy..... ale gdyby nie ich jakiekolwiek działanie... nie byłoby Paktu Gwarancji Pracowniczej, ani PDO..... byłyby poprostu zwolnienia grupowe !!!!!!!!!! Bez pytania kogokolwiek o przyczyny i bez jakichkolwiek pieniędzy do ręki. A dlaczego liderzy związkowi tyle zarabiają? Przecież ich pensja nie jest ze składek członkowskich .... przecież to pracodawca im płaci... to on się zgodził na takie kwoty. Moi drodzy! Związki to rzeczywiście BETON, ale prawda jest taka, że bez nich nic byśmy nie mieli od Zarządu... lub nas by nie było w tej firmie..... Przestańmy ciągle narzekać i weźmy los w swoje ręce... tylko strajk pokrzyżuje plany Zarządowi
2015-08-06 00:20:32 Autor: Ktoś
---.play-internet.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-08-06 18:00:50 Autor: kometa
---.dynamic.gprs.plus.pl
Roczne utrzymanie nierobow zwiazkowych w PKP CARGO kosztuje 20 milionow zlotych.Pytam sie,za co/////
2015-08-08 16:10:46 Autor: dysp
---.146.50.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
[Admin: zmoderowano]
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5