Partnerzy serwisu:
Biznes

Sprostowanie PKP Intercity

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
23-10-2008
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
PKP Intercity, 23 października 2008

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
Sprostowanie PKP Intercity
\"Dobrom osobistym PKP Intercity SA zagraża sugestia, że ogłoszenie PKP Intercity SA o przetargu na 20 szybkich pociągów wyklucza z przetargu składy z tzw. wychylnym pudłem. Treść ogłoszenia PKP Intercity SA dlatego milczy o w/w rozwiązaniu konstrukcyjnym, że kwestia wyboru konstrukcji składów pozostaje całkowicie otwarta, także w zakresie tzw. wychylnego pudła i będzie rozstrzygana w terminie późniejszym\" - piszą przedstawiciele spółki, odnosząc się do artykułu w \"GW\".

Gdańsk, dnia 22.10.2008 roku


Szanowny Pan
Adam Michnik
Redaktor Naczelny Dziennika
„Gazeta Wyborcza”

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

Al. Przyjaciół 9/13
Warszawa

Szanowny Pan
Jan Grzechowiak
Redaktor Naczelny Dziennika
„Gazeta Wyborcza - Trójmiasto”

ul. Tkacka 7/8
80-836 Gdańsk


Szanowny Panie Redaktorze

Działając w imieniu PKP Intercity SA, powołując się na udzielone mi pełnomocnictwo, przesłane w załączeniu, w reakcji na treść materiału prasowego pt. „Będziemy mieć szybkie tory do Warszawy i zwykłe pociągi”, zamieszczonego w prowadzonym przez Pana dzienniku „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto” z dnia 22.10.2008 roku, działając na zasadzie art. 31 i n. Prawa prasowego, zwracam się do Pana z żądaniem publikacji na łamach dziennika „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto” w ustawowym terminie, w sposób określony przepisami Prawa prasowego sprostowania wiadomości nieprawdziwej i odpowiedzi na stwierdzenie zagrażające dobrom osobistym PKP Intercity SA

- o treściach podanych poniżej kursywą,
- pod nagłówkami o treściach wskazanych poniżej tłustym drukiem,
- z podpisami „PKP Intercity SA”


Sprostowanie PKP Intercity SA
wiadomości nieprawdziwej zawartej w artykule pt. „Będziemy mieć szybkie tory do Warszawy i zwykłe pociągi” opublikowanym w dzienniku „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto” z dnia 22 października 2008 roku

„Nieprawdziwa jest wiadomość, że Spółka PKP Intercity podjęła decyzję o zakupie pociągów planowanych do eksploatacji na trasie Warszawa – Gdynia o konstrukcji bez tzw. wychylnego pudła. Harmonogram przetargu prowadzonego w formie dialogu konkurencyjnego przewiduje termin sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na styczeń 2009 r. Do tego czasu PKP Intercity SA prowadzi analizy, które z rozwiązań technicznych stosowanych dla składów zespolonych najlepiej sprawdzą się na gruncie polskim, nie przesądzając o zakupie, bądź rezygnacji z tzw. wychylnego pudła.”.

PKP Intercity SA

…………………………………….
(podpisał pełnomocnik – adw. Grzegorz Kuczyński)


Odpowiedź PKP Intercity SA
na stwierdzenie zagrażające dobrom osobistym spółki
zawarte w artykule pt. „Będziemy mieć szybkie tory do Warszawy i zwykłe pociągi” opublikowanym w dzienniku „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto”
z dnia 22 października 2008 roku

„Dobrom osobistym PKP Intercity SA zagraża sugestia, że ogłoszenie PKP Intercity SA o przetargu na 20 szybkich pociągów wyklucza z przetargu składy z tzw. wychylnym pudłem. Treść ogłoszenia PKP Intercity SA dlatego milczy o w/w rozwiązaniu konstrukcyjnym, że kwestia wyboru konstrukcji składów pozostaje całkowicie otwarta, także w zakresie tzw. wychylnego pudła i będzie rozstrzygana w terminie późniejszym.”


PKP Intercity SA

………………………………….
(podpisał pełnomocnik – adw. Grzegorz Kuczyński)

 

Jednocześnie, w imieniu mojego Mandanta, oświadczam – w ramach polubownego uzgadniania treści sprostowań i odpowiedzi - iż dopuszczam możliwość publikacji zbiorów (kompilacji) odpowiedzi i sprostowań zgłoszonych powyżej,

- w punktach, o treści podanej poniżej kursywą,
- pod nagłówkiem o treści wskazanej poniżej tłustym drukiem
- z podpisem „PKP Intercity SA”

Sprostowanie i Odpowiedź PKP Intercity SA
do wiadomości i stwierdzenia zawartych w artykule pt. „Będziemy mieć szybkie tory do Warszawy i zwykłe pociągi” opublikowanym w dzienniku „Gazeta Wyborcza – Trójmiasto” z dnia 22 października 2008 roku

1. Nieprawdziwa jest wiadomość, że Spółka PKP Intercity podjęła decyzję o zakupie pociągów planowanych do eksploatacji na trasie Warszawa – Gdynia o konstrukcji bez tzw. wychylnego pudła. Harmonogram przetargu prowadzonego w formie dialogu konkurencyjnego przewiduje termin sporządzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na styczeń 2009 r. Do tego czasu PKP Intercity SA prowadzi analizy, które z rozwiązań technicznych stosowanych dla składów zespolonych najlepiej sprawdzą się na gruncie polskim, nie przesądzając o zakupie, bądź rezygnacji z tzw. wychylnego pudła.

2. Dobrom osobistym PKP Intercity SA zagraża sugestia, że ogłoszenie PKP Intercity SA o przetargu na 20 szybkich pociągów wyklucza z przetargu składy z tzw. wychylnym pudłem. Treść ogłoszenia PKP Intercity SA dlatego milczy o w/w rozwiązaniu konstrukcyjnym, że kwestia wyboru konstrukcji składów pozostaje całkowicie otwarta, także w zakresie tzw. wychylnego pudła i będzie rozstrzygana w terminie późniejszym

PKP Intercity SA

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Zobacz również:

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

Infrastruktura

KE: Słaba poprawa parametrów transportowych w Polsce

ew, Rynekinfrastruktury.pl 23 listopada 2015

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Warte uwagi

Oświadczenie Piotra Mieczkowskiego

Jakub Madrjas 02 listopada 2015

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Fotorelacje

Olsztyn: Tramwaj częściowo już ukończony (zdjęcia cz. 2)

Martyn Janduła, Transport-publiczny.pl 03 września 2015

Testy olsztyńskiego Tramino w Poznaniu zakończone sukcesem (zdjecia + film)

Fotorelacje

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5