NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Sporo zainteresowanych modernizacją linii 274 pomiędzy Wrocławiem a Jelenią Górą

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 09.06.2015 228

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-09 17:02:08 Autor: Dolek
---.adsl.inetia.pl
Skandal!!! Dolkom powinien dostać ten kontrakt z wolnej ręki!
2015-06-09 19:57:41 Autor: et21
---.jeleniagora.vectranet.pl
No to czekamy na jedynkę z Wojanowa do Janowic.
2015-06-09 19:59:13 Autor: et21
---.jeleniagora.vectranet.pl
I na TUNEL.

Bo jak w końcu spadnie coś na Impulsa, to będzie jak z drzewami na Szklarskiej.
KD obetnie wszystkie kursy do Wałbrzycha.
2015-06-09 20:20:07 Autor: ość
---.153.89.54
tiaaa... mieli czekać aż rozbiją wszystko... 3 pociągi w ciągu tygodnia to mało? Pewnie sami w nocy te drzewa podcinali, co? ech...
2015-06-09 20:45:38 Autor: Pr.
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dolkom się popisał na torze nr 2. Trzepie na łukach jak złotówkę w automacie.
2015-06-09 20:45:55 Autor: Pr.
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Dolkom się popisał na torze nr 2. Trzepie na łukach jak złotówkę w automacie.
2015-06-10 07:30:35 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
54 km/h -expresssssss
a Kraków - Katowice 35 km/h
Ślimok-Rail czyli nowy przewoźnik - spółka ssyn Stalexportu
2015-06-10 10:09:26 Autor: intergospodarność
---.84.246.27
Teren nie taki do końca trudny.... może i trochę pod górke, ale z drugiej strony... jest z górki :-)
A na poważnie, bardzo ślimaczy się modernizacja tej linii, trzeba przyspieszyć !!!

Już od dawna powinniśmy tam jeździć 120-160 km/h, bo w końcu po to, to modernizują !!!
Mam nadzieję że czas podróży ekspresem z Jeleniej Góry do Wrocławia będzie poniżej 120 minut. W końcu ekspess ma się zatrzymywać tylko w Marciszowie, Wałbrzychu Głównym, Wałbrzychu Miasto i Jaworzynie Śląskiej. Jest tylko 100 parę kilometrów, więc liczę na czas przejazdu 1,30 - 1,45 min.

Pozdrawiam wszystkich podróżujących tą piękną linią.
2015-06-10 15:10:19 Autor: sad
---.185.158.123
@ ość:

Drzewa, jak wiadomo, spadają tylko na pociągi KD. PR-y i IC-ki jeździły w tym czasie do Szklarskiej normalnie i nic na żaden pociąg nie spadło. Więc w tunelu jak coś spadnie, to też na pociąg KD.

Jak ktoś chce likwidować pociągi/wygaszać frekwencję to każdy powód jest dobry. Do Lwówka też oficjalnie KD pociskały kit, że gumobus jeździ z powodu awarii szynobusu. A tymczasem okazało się, że po prostu mieli za mało taboru i zabierali właśnie z Lwówka. Wygasili frekwencję, a potem zlikwidowali pociągi. Do Szklarskiej ponoć też już pociągi wożą powietrze. Jaki będzie następny krok?
2015-06-10 19:26:37 Autor: Bonawentura
---.play-internet.pl
@intergospodarność

Na linii 274 już od jakiegoś czasu jeździ się 120 km/h m.in. ze Świebodzic do Jaworzyny, z Żarowa do Jaworzyny po torze nr 2, czy też z Kątów Wrocławskich do Smolca po torze nr 1. Teoretycznie można też jeździć 130 km/h po obu torach pomiędzy Kątami Wrocławski oraz Mietkowem, ale nie wiem czy faktycznie jakiś pociąg jedzie tam szybciej niż 120 km/h. Teraz ma być jeszcze robiona reelekryfikacja toru nr 2 pomiędzy Jaworzyną, a Żarowem więc dojdzie kolejny odcinek na 120 km/h. Zostaje jeszcze Smolec-Wrocław Zachodni, który sypie się coraz bardziej, a IZ Wrocław nie raczy nic z tym robić. Zresztą patrząc na bieżące utrzymanie zachodniej E-30 to widać, że IZ Wałbrzch to niemalże ideał w porównaniu do IZ Wrocław.

Natomiast jeśli chodzi o ekspresy to powinny one stawać nie w Marciszowie, lecz Sędzisławiu (czasy się zmieniły) i przydałby się też postój w Świebodzicach.
2015-06-10 19:27:42 Autor: Bonawentura
---.play-internet.pl
Z Kątów do Smolca 120 jeździ się oczywiście po torze nr 2. Mój błąd. Tor nr 1 jest obecnie zamknięty i remontowany.
2015-06-10 20:41:51 Autor: janek532
---.185.147.55
No właśnie pociągi na sporej części trasy spokojnie mogłyby śmigać 130 gdyby KD nie zabierały często Impulsów na których miejsce podstawiają stare kible, lekko tylko przypudrowane z zewnątrz. Bo Impulsy muszą jeździć na Legnicę i jak tam brakuje (a brakuje czesto, bo to typowe "bydłowozy" często niszczone przez hołotę spod bolesławieckich wiosek) to zabiera się z innych linii. A ja się pytam w czym zgorzelecka lepsza od linii jeleniogórskiej? W ten sposób KD zniechęcają pasazerów do korzystania z kolei, a i prędkość jest niższa niż mogłaby być.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5