NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Solaris z umową na 41 tramwajów dla Lipska

| wu, Transport-publiczny.pl / Solaris 26.03.2015 253

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-26 17:09:52 Autor: wojtus
---.183.142.15.dsl.dynamic.t-mobile.pl
brawo Solaris
2015-03-26 17:42:02 Autor: pmpoznań
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jest to UMOWA RAMOWA, na razie jest 5 sztuk a później się zobaczy... może wcale nie być 41 sztuk.
2015-03-26 18:25:58 Autor: Zgred
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale cudak. Nie jest zły, oryginalny, lżejszy od ciężkich PES. Ciekawe, jak wyjdzie na żywo
2015-03-26 18:56:40 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Gratulacje dla Solarisa
2015-03-26 20:05:48 Autor: Eurotram
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post Zgred:
"Ale cudak. Nie jest zły, oryginalny, lżejszy od ciężkich PES. Ciekawe, jak wyjdzie na żywo"
Akurat wygląda dość ciężko,to raz. Dwa,że ciężko coś wnioskować po tej wizce,ale chyba jednak będzie KWP i lepiej dla Solarisa,żeby miał 5 członów,a nie cztery (czteroczłon też się łapał,ale LVB taki numer nagrodziłoby zakończeniem serii na 5 sztukach). Trzy,że z tą jego oryginalnością też nie do końca: spójrz na charakterystyczne przejścia linii paneli w górnej części wagonu; ten zabieg stylistyczny (choć w oryginale w dolnej części) to znak rozpoznawczy Avenio i nie sądzę,by w Lipsku nikt tego nie zauważył...
2015-03-26 20:30:40 Autor: jatal.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dało się zamiast po raz kolejny cytować warunki SIWZ że będzie miał mniej niż 45 m dopytać czy skończy się na 36 m?
2015-03-27 14:19:03 Autor: Gdynianin
---.19.246.94
5-człon raczej nie może być ze względu na to jak taki asymetryczny wóz zachowywałby się na łukach. Długi przegub w 4-członach (2+2) daje radę w łączeniu połówek, lecz łączyć 2+3 to już raczej nie da rady
2015-03-27 17:01:30 Autor: sdgsgd
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Zgred

to nie jest wizualizacja tylko od rysunek nie związany z projektem solarisa. A ty już poznajesz co jest cieższe a co lżejsze i co lepsze ???

gratulacje dla Pesy i Solarisa za zdobywanie kolejnych kontraktów
2015-03-28 14:32:57 Autor: Eurotram
---.lublin.mm.pl
W odpowiedzi na post Gdynianin:
"5-człon raczej nie może być ze względu na to jak taki asymetryczny wóz zachowywałby się na łukach. Długi przegub w 4-członach (2+2) daje radę w łączeniu połówek, lecz łączyć 2+3 to już raczej nie da rady"
A co to ma do rzeczy? To jest KWP,czyli każdy człon jest praktycznie "niezależnym segmentem".To nie lektyka na sztywnych wózkach z podziałem na człony wózkowe i podwieszane. Jak wyglądałby 5-człon?Ano mniej więcej tak jak w Avenio:

http://www.the-blueprints.com/modules/vectordrawings/preview-wm/siemens_avenio.jpg
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5