NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

SKM Trójmiasto zmodernizuje zmodernizowane EN57

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 31.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-31 15:30:10 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Redakcjo tytuł do poprawki. Wspomniane 4 sztuki EN57 to nic innego jak EN57KM. Nawet ciocia wikipedia podpowiada, że:
W 2007 roku SKM Trójmiasto zdecydowały się zastosować rozruch impulsowy w niektórych swoich jednostkach poddawanych naprawom głównym:
pojazdy SKM Trójmiasto o numerach 768, 1089, 1094 i 1116 otrzymały aparaturę Instytutu Elektrotechniki Warszawa.
Naprawy główne zostały wykonane przez ZNTK „Mińsk Mazowiecki”, a wraz z zastosowaniem rozruchu impulsowego podczas modernizacji wprowadzono także mikroprocesorowe sterowanie napędem oraz hamowanie elektrodynamiczne.

Tytuł więc powinien brzmieć PKP SKM w Trójmieście zmodernizuje serię EN57KM.
2015-12-31 15:33:17 Autor: Ciemniak Grącki SKM
---.free.aero2.net.pl
Ale o co chodzi z tą modernizacją. To modernizacja modernizacji. Niech ktoś to wyjaśni bo niekumam.
2015-12-31 15:40:31 Autor: Avejj
---.242.138.101
A klimy w tych wagonach saunowych, w których już przy 20 stopniach przy słońcu nie da się wytrzymać, to nie łaska zamontować?
To ma tylko małe, uchylane lufciki.
2015-12-31 15:42:36 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post Ciemniak Grącki SKM:
"Ale o co chodzi z tą modernizacją. To modernizacja modernizacji. Niech ktoś to wyjaśni bo niekumam."
O to chodzi, że przez 7 lat technika w kwestii modernizacji EN57 poszła mocno do przodu, więc aby te pojazdy można było łączyć z tymi nowszymi, trzeba je przebudować. Przy okazji będą szybsze.
2015-12-31 16:35:49 Autor: Użykownik SKM
---.interkar.pl
Mogliby zmienić również system ogrzewania, bo ten w AKM jest tragiczny. Nie dość, że nieskuteczny to jeszcze okropnie głośny i na rozruchu dmucha w użytkownika zimnym powietrzem.
Nie rozumiem po co ten automat biletowy? Czy chcą w ten sposób zachęcić ludzi do niekupowania biletów? Tak jak często, gdy jest tłok sporo osób udaje, że stoi w kolejce do konduktora w przypadku kontroli biletów.
2015-12-31 17:12:52 Autor: fredk
---.dynamic.chello.pl
Automat w każdym członie? Do tego kibel, miejsca dla rowerów, usunięcie siedzeń przy wejściu.
Będą jeszcze jakieś siedzące dla "zwykłych" pasażerów?
2015-12-31 18:15:56 Autor: jprdl
---.pruszcz.mm.pl
A nie lepiej zmodernizować stare które są zmasakrowane? te średnio nowe nie są złe...
2015-12-31 18:39:09 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:15 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:22 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:25 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:27 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:33 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:39:59 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:40:09 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:40:16 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:41:46 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2015-12-31 18:41:58 Autor: GWR
---.play-internet.pl
Proszę nie mylić SPOTów SKMT z tymi które miały KM ponieważ różnią się one nieco (min: okna są normalne) a ta niby modernizacja ma duży sens ponieważ jednostki te czasami stały kilka miesięcy ponieważ oczekiwały części które są trudno dostępne. Szkoda tylko że zapomniano jak zwykle o klimatyzacji i co mnie dziwi zostaną dwie toalety gdzie jedna zupełnie wystarczy. Ciekawe ile tam miejsca teraz zostanie po tej ,,modernizacji"
2016-01-01 03:43:34 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Wystarczy dać do EN57-19xx i ED72 gumy do wózków i asnynchrohny bez zmiany czoła i asynchrony do spotów. I bangla.

Najlepszego dla RK i Czytelników RK w 2016 !!!!
2016-01-01 03:43:34 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Wystarczy dać do EN57-19xx i ED72 gumy do wózków i asnynchrohny bez zmiany czoła i asynchrony do spotów. I bangla.

Najlepszego dla RK i Czytelników RK w 2016 !!!!
2016-01-01 10:20:46 Autor: Elity3RP
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
[zmoderowano]
2016-01-01 14:50:38 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Czyli reanimacja trupa trwa w najlepsze, EN57 wiecznie żywy jak Lenin i Jarozbaw...
2016-01-01 15:04:39 Autor: ep40
---.dynamic.mm.pl
Ciekawe, że postanowiono zastosować nowe przekładnie dwustopniowe ze sprzęgłem metalowo-gumowym, wcześniejsze EN57AKM zrobione wprost z oporowców mają zachowane oryginalne przekładnie jedynie zregenerowane (wyjątkiem jest rodzynek EN57-1718 z TS Opole). Nie mniej jednak się chwali, że podjęto taką decyzję gdyż nowe przekładnie posiadają szereg zalet.

Co do automatów to rzecz polega na tym, że będą to automaty bezgotówkowe i uważam, że w takiej formie montaż tych automatów jest bez sensu. Albo automaty z możliwością płatności gotówką albo w ogóle. Nie każdy człowiek ma kartę.
2016-01-01 16:12:44 Autor: sz-r
---.dynamic.mm.pl
@Maurysio+

... i banksterzy zarabiający po kilkanaście tyś, którzy aktualnie walczą o "demokrację"...
2016-01-01 20:18:50 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
W odpowiedzi na post ep40:
"Ciekawe, że postanowiono zastosować nowe przekładnie dwustopniowe ze sprzęgłem metalowo-gumowym, wcześniejsze EN57AKM zrobione wprost z oporowców mają zachowane oryginalne przekładnie jedynie zregenerowane (wyjątkiem jest rodzynek EN57-1718 z TS Opole). Nie mniej jednak się chwali, że podjęto taką decyzję gdyż nowe przekładnie posiadają szereg zalet.

Co do automatów to rzecz polega na tym, że będą to automaty bezgotówkowe i uważam, że w takiej formie montaż tych automatów jest bez sensu. Albo automaty z możliwością płatności gotówką albo w ogóle. Nie każdy człowiek ma kartę."
Każdy ma kartę. Raczej nie wszędzie można nią zapłacić. Dlatego każdy prócz karty musi mieć gotówkę bo nie zje, albo pójdzie piechotą.
2016-01-01 20:38:53 Autor: prGODsrodka
---.google.com
Widze ze w tym woj. nic się nie zmieni i w 2016r. Może tak woj. Pomorskie pomogłoby PR Gdynia? Rezerw juz nie ma. Do ruchu wskrzeszamy składy które stały x lat na torach odstawczych. Na trasie prawie już wygineły składy w relacji ukrotnionej. Co chwilę awaria. Sprawność techniczna składów... Cóż... Wpadnie UTK to chyba wszystkich pozamyka. Dochodzi juz do sytuacji gdzie składy w Tczewie muszą zostać wyhamowowane automatycznie...
2016-01-02 11:24:36 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Pomorskie powinno ogłosić duży przetarg na 20-40 ezetów z opcją zakupu kolejnych 120. Cała rodzina kompatybilnych 2-, 3-, 4- i 6-członowych pojazdów w wersji dla SKM (więcej drzwi) i PR (mniej drzwi). Np. nocą SKM puszcza 2-3-członowe na mniej uczęszczanych kursach, w szczycie daje 6-człona z 2- lub 3-członem.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5