Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

SKM Trójmiasto dopłaci do remontu EN57

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Autor:

mj / RK

Data publikacji:
15-09-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
SKM Trójmiasto dopłaci do remontu EN57
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
PKP SKM Trójmiasto na początku lipca ponownie ogłosiło przetarg na naprawę poziomu P4 połączoną z liftingiem trzech elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57. Jedyna oferta ponownie przekroczyła budżet, jednak tym razem zdecydowano się na jego podniesienie.

Liczne pytania kierowane przez ZNTK Mińsk Mazowiecki do PKP SKM Trójmiasto potwierdzają szczere zainteresowanie przetargiem na naprawę poziomu P4 wraz z „poprawą funkcjonalności” jednostek. Miały one dostać m.in. nowe siedzenia, podłogi, toaletę przystosowaną dla potrzeb niepełnosprawnych, system informacji pasażerskiej, czy przedsionki lepiej przystosowane do przewozu rowerów.

Mimo tego, że w poprzednim przetargu nie udało się wyłonić wykonawcy ze względu na ofertę ZNTK Mińsk Mazowiecki przekraczającą budżet (była jedyną), obecny konkurs ofert przyniósł niemal identyczną ofertę cenową ze strony zakładu z Grupy Pesa… i podobny budżet ze strony spółki PKP SKM. ZNTK ponownie chce za prace na poziomie P4 5,3 mln zł, a PKP SKM Trójmiast może za nie zapłacić 3,9 mln zł. ZNTK może wykonać naprawy w 160 dni od momentu podpisania umowy. Okres gwarancji na wykonane prace określono na 18 miesięcy.

Tym razem zdecydowano się jednak na podniesienie budżetu zamówienia. Kontrakt przypadnie firmie z grupy Pesa, czyli Zakładom Naprawczym Taboru Kolejowego „Mińsk Mazowiecki”. Wkrótce powinna zostać podpisana umowa.
Partnerzy działu

BODE Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus
Dellner
CORAIL

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Zobacz również:

Będą prace torowe na linii 250. PKP SKM Trójmiasto szuka wykonawcy

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Infrastruktura

Stara wiata zostanie na przystanku Gdańsk Stocznia SKM

Michał Szymajda 30 października 2024

Aglomeracyjny Impuls dla PKP SKM Trójmiasto wyjechał z fabryki

Tabor i technika

Maciej Lignowski nie jest już prezesem SKM Trójmiasto

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Prawo i polityka

„SKM Trójmiasto powinno być samorządowe”

Michał Szymajda 20 czerwca 2024

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5
Zamknij