„Klik i w drogę!” to hasło kampanii reklamowej polskiego przewoźnika pasażerskiego Polregio. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca tym razem do zakupu biletów okresowych za pomocą nowoczesnych kanałów sprzedaży.
Jak tłumaczy przewoźnik w komunikacie, sezon "Back to school staje się idealną okazją do przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, takich jak aplikacja i system sprzedaży Polregio". Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli „Klik i w drogę!”. Bilet okresowy to także oszczędność na podróżach. Kalkulację oszczędności sprawdzić można na stronie polregio.pl. Dodatkowo w wersji online użytkownik ma do niego dostęp w każdej chwili, w każdym miejscu i nie musi tracić czasu na stanie w kolejce do kasy.
– Po wakacyjnej przerwie nastawiamy się na wydatki związane przede wszystkim z powrotem naszych pociech do szkół. Z najnowszych raportów wynika, że najczęściej spotykaną tendencją dotyczącą tegorocznej szkolnej wyprawki jest poszukiwanie oszczędności. Pierwszym sposobem na oszczędność może być zmiana środka transportu – wybieramy kolej, a drugim - wybór odpowiedniej oferty. Dzięki biletom okresowym oszczędzamy i to aż do 50% na kosztach przejazdu, w porównaniu do podróży na podstawie biletów jednorazowych. Podobnie podchodzimy również do oszczędności czasu, która w naszym zabieganym życiu zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę. Polregio na to ma sposób – przy zakupie biletów zachęcamy do wyboru zdalnych kanałów sprzedaży, takich jak internetowy system sprzedaży, aplikacja Polregio oraz Videomaty Polregio. Dzięki nim cały proces zakupowy jest prosty i szybki, a zaoszczędzony w ten sposób czas możemy spożytkować na wspólne chwile z rodziną czy inne przyjemności – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, Dyrektor Biura Marketingu i Promocji Polregio cytowana w komunikacie.
Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i wszystkich spotów w ramach kampanii „Klik i w drogę!”: jesiennego spotu na sezon Back to school dotyczącego biletu okresowego, a także wakacyjnego spotu głównego 60-sekundowego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu i możliwość jego zakupu.
Najnowszy spot dostępny jest już a platformie Youtube:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem
zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów
zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w
Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji
handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu
w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z
siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.