NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Railjet już w czeskich barwach [dużo zdjęć]

| Rynek Kolejowy 05.05.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-05-05 11:09:08 Autor: włoss
---.116.23.66
dużo zdjęć! Litości
2014-05-05 11:10:05 Autor: inzynier
---.9.241.246
To w 2011 podpisali kontrakt, a dopiero teraz dostarczyli pierwsze egzemplarze?
Cos slabiutki timing maja.
2014-05-05 11:11:22 Autor: >;p
---.adsl.inetia.pl
No i masz jakiś problem @wloss, że dużo zdjęć?
2014-05-05 11:19:45 Autor: pasażer 125
---.ip.netia.com.pl
I po co nam dziobak wystarczyłby Railjet i o wiele tańszy.
2014-05-05 12:10:08 Autor: pasażer polski
---.dynamic.chello.pl
Takie składy można było kupić zamiast tego para - pendolino.
2014-05-05 12:10:17 Autor: Gorzowianin...
---.180.123.155
A są jakieś zdjęcia wnętrza? Będzie wyglądało jak u kolegów z Austrii, czy też wnętrze będzie zmienione?
2014-05-05 12:12:28 Autor: sky
---.adsl.inetia.pl
A polaczkostwo wydało 2700 mln zł na 20 pendolino które nigdy nad wisłą nie osiągną swojej prędkości max.
A tu proszę jak można znacznie taniej i równie szybko jeździć!!!
2014-05-05 12:27:33 Autor: praktyk branżowy
---.mnc.pl
Również przyłączam się do opinii, że zamiast 20 Pendolino, 40 pociągów na 160 km/h i kilkudziesięciu nowych wagonów na 160-200 km/h należało kupić z 50-60 zestawów Railjet, w tym kilkanaście z lokomotywą hybdrydową elektryczno-spalinową aby można było szybko dojechać na Hel, Mazury czy w Bieszczady. Tak mielibyśmy jednolity tabor na 230 km/h który stanowiłby podstawę dla komunikacji dalekobieżnej. A tak mamy bałagan - Pendolino które i tak nie pojedzie prędko 250 km/h, EZTy Stadlera, EZTy Pesy, wagony Cegielskiego - cztery różne standardy podróży i kategorie techniczne.
2014-05-05 12:29:03 Autor: pepiczek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
....i jeszcze mamy Skode , a wy czym sie pochwalicie ?????????????
2014-05-05 12:51:48 Autor: pisarz kolejowy
---.dynamic.chello.pl
Pendokino było potrzebne na pokaz że PO to partia przyszłości na kredyt . PKP SA i całe to towarzystwo na madagaskar wysłać .
2014-05-05 12:52:45 Autor: Pendolinek
---.97.198.128
@praktyk branżowy

Nic dodać, nic ująć.
Te śmieszne pociągi, które jeszcze co najmniej pół roku będą stały w grochowskich krzakach - to jedna z największych wpadek polskiej kolei.
Czesi nie po raz pierwszy pokazali swoją mądrość.
Tymi pociągami pojadą wszędzie.
Nie to co u nas - od stacji do stacji. Na dwóch, trzech liniach kolejowych.
Ale Polska - mocarstwo kolejowe i lotnicze, jakże miałaby kupić jakieś "marne" pociągi.
2014-05-05 13:57:04 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
Ja powiem nawet więcej - zamiast 20 składów Pendolino trzeba było wybudować kolejne 70 km autostrady.

PS Nagle wam pasuje zakup NIEMIECKICH składów RailJet. Przecież gdyby to kupiono byłby taki sam kwik jak do tej pory, czyli "Dlaczego NIEMIECKIE, a nie POLSKA Pesa?".
2014-05-05 13:57:39 Autor: Kolumbijczyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wam ktoś płaci za to narzekanie?
A poza tym, to w domu w porządku? Żona nie bije, dzieci nie gryzą, pies posłuszny?
2014-05-05 14:01:28 Autor: stoker
---.155.178.2
Chwila, moment! A gdzie płacze nad czeskim robotnikiem, czeskim rynkiem pracy, czeską myślą techniczną, itd?
Więc RailJet od Siemensa (z Austrii) dobry, a Pendo od Alstomu (z Italii) to już be? Bo Pendo? Czy bo od Alstomu? A może bo z Włoch, a nie Francji?

Założę się, że gdybyśmy zamiast Pendo kupili 20 RailJetów, pisk, malkontenctwo i rzucanie obelg byłoby nie mniejsze niż obecnie. Bo u nas politykierstwo (tak, politykierstwo, a nie prawdziwa polityka) dla wielu (w tym niestety także miłośników kolei) jest ważniejsze od zdrowego rozsądku i merytorycznych przesłanek. A zdrowy rozsądek podpowiada, że w końcu trzeba postawić ten pierwszy krok ku czemuś więcej, niż te 160 km/h, które u nas jest szczytem techniki już od czasów komuny.

Malkontentom przypomnę dodatkowo, że RailJet też (czyli niemal tak jak Pendolino) jest zaprojektowany i wyprodukowany dla osiągania V max 230, a nie jak się tu niektórym wydaje do 160, więc swojej V max i tak by u nas (ani w Czechach) nie osiągnął.

Pendo jest OK i tyle!
2014-05-05 14:02:08 Autor: pisarz kolejowy
---.dynamic.chello.pl
Pendolino to porażka ekonomistów PKP SA . Na madagaskar PKP SA
2014-05-05 14:05:41 Autor: niepowiem
---.dynamic.mm.pl
Tia, zakup używanych składów tylko na 200 km/h mających wady zarówno składów wagonowych jak i EZT ma być lepsze od kupna całkowicie nowych nowoczesnych EZT na 250 km/h?
2014-05-05 14:06:51 Autor: MichalKowalski
---.253.185.132
Akurat Czesi też kupili Pendolino i jeżdżą nim 160kmh (to a propos pokazywania mądrości).
2014-05-05 14:09:37 Autor: inzynier
---.9.241.246
Jak zwykle: trawa u sasiada jest bardziej zielona niz u nas, co?
A jaki przepraszam interes z zakupu SZWABSKICH skladow maja Pepiki?
No, ale oni przeciez w genach maja milosc do wszystkiego co szwabskie.
2014-05-05 14:10:38 Autor: inzynier
---.9.241.246
U nas przynajmniej w koncu kupuje sie POLSKIE produkty (Darty). I tak trzymac!
2014-05-05 15:03:24 Autor: p
---.dynamic.chello.pl
@inżynier

Pilnuj swojej powiatowej dziury polaczku...
2014-05-05 15:18:43 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Czesi kiedyś kupili pendolino a my prawie - pendolino. Jest tu gdzieś artykuł jak je wprowadzali do ruchu.Kupili je kiedyś a teraz są mądrzejsi więc wybrali Railjet.I to wystarczy za cały komentarz ...
2014-05-05 15:30:44 Autor: MichałM
---.dynamic.chello.pl
@pasażer 125

Sic! Nie wywołuj wilka (Wyszyńskiego) z lasu:-), on tylko czyha na takie komentarze;-)
2014-05-05 18:07:01 Autor: pomorzak
---.dynamic.chello.pl
Czesi kupili pociągi z vmax 230km/h którymi będą jeździli tylko 160km/h. Nie wiem więc w którym miejscu jest to rozważne, szczególnie w porównaniu do naszego ETRa.
2014-05-05 18:56:17 Autor: elwawa
---.play-internet.pl
Wg niemieckich źródeł: OeBB zrezygnowały z części zamówienia, tłumacząc się kryzysem i dlatego CD skorzystały z okazji...
2014-05-05 18:58:14 Autor: elwawa
---.play-internet.pl
@MichałM - please, nie prowokuj, bo doczekamy się... :(
2014-08-11 17:48:57 Autor: Fredi
---.93.192.3
Jak widać Czesi nie są za do końca zadowoleni z Pendolino skoro zamawiają zestawy Siemensa. Jechałem Pendolino w CH i są zdecydowanie mniej komfortowe (gniazdka do komputerów nad głowami, maleńkie odstawki na bagaże nad siedzeniami) i gorzej wyglądają w środku od Viaggio Comfort AT.
Ale my od 20 lat marzymy o Pendolino. To tak jakbyśmy teraz kupowali super odtwarzacz VHS...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS