NUMER 06/2021
NUMER 06/2021
Temat numeru:
Utrzymanie i naprawa taboru
szukaj
Śledź nas:

Radość z rozkładu PKM przedwczesna

| Paweł Rydzyński, dyrektor ds. projektów transportowych w Zespole Doradców Gospodarczych TOR 22.07.2015 137

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-22 09:34:25 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To niech beton PKP PLK wreszcie zrozumie, że to jest publiczny transport, i pociągi pasażerskie mają pierwszeństwo przed towarami.
A jak nie umieją układać rozkładu jazdy, to niech oddadzą to komu innemu.
2015-07-22 09:48:28 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Jeżeli rozkład jazdy będzie układało "towarzystwo" zatrudnione w gmachu przy Dyrekcyjnej 2/4 - to "nie będzie niczego" - jak mawiał klasyk ...
2015-07-22 17:25:56 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
Tak fachowcy z dyrekcyjnej to elita Xd beton beton beton. Rowny brak poziomu prezentuje patologiczne PLK Gdansk
2015-07-22 17:35:06 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Nawet jakby zgłosili wcześniej to i tak by nie mieli pierwszeństwa
2015-07-22 22:54:58 Autor: Patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do autora,
Juz od dawna pisze ze pana poziom wiedzy i lenistwo nic nie wnoszą. No i potwierdza sie to po raz kolejny. Pisanie dla pisania. Moze poczyta Pan sobie np. regulamin PLK, który wskazuje na postępowanie dot m.in. Nowych linii kolejowych. No ale nie moze byc Pan leniem! Wiec jedno chyba wyjaśniałem. Druga sprawa dot pierwszeństwa rozpatrywania wniosków rozkładowych. Znowu nalezy sobie poczytać i jakby autor nie był leniem i umiał czytać ze zrozumieniem to wiedziałby, iz określona sa zasady ktore wskazują ze np Poc. IC maja pierwszeństwo przed póz. Tzw PKM, gdyż kursują one w relacjach przebiegających przez cały kraj i nikt nie zgodzi sie na to aby pendolinek czekał np. 5 na stacji Gdansk aby przepuścić poc. PKM. No ale dyrektor projektu wie lepiej. Dajcie mu zlecono i wtedy napisze za większa kase ze nie mozna w 100% zrealizować założeń rozkładowych tzw. PKM bo pendolinek ma pierwszeństwo.
2015-07-23 14:56:10 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
I cały misterny plan poszedł.........:
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=125775942&postcount=16622
Do grudnia pociągów do Gdyni będzie tyle co kot napłakał. Winna oczywiście jest PLKa przez grzebanie się z moderną węglówki. Z drugiej strony dobrze chociaż, że to tylko do grudnia, a potem będzie lepiej, można powiedzieć wręcz, że to pikuś w porównaniu do prób uwalenia gdyńskiej części PKM przez Gdańsk wtedy gdy było ustalanie koncepcji PKM i Gdańsk miał pomysł z tramwajem dwusystemowym. Przez roszady koncepcji Gdańsk przesunął budowę gdyńskich przystanków na 2018 i dopiero dzięki zwiększeniu dofinansowania do 85% zmieniono datę budowy gdyńskich przystanków na bardziej ludzką i już na to Gdańsk nie ma wpływu, już nie przeszkodzi.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2021
NUMER 06/2021
Ostatnie miesiące przyniosły spore zmiany na rynku napraw taboru kolejowego. PKP Cargo sfinalizowało zakup zakładów w Gniewczynie, PKP Intercity Remtrak przejęło ostatecznie zakład w Opolu, a nieco wcześniej zakończyło rozbudowę swoich głównych zakładów. Ostatnie lata przyniosły także budowę wielu zapleczy utrzymaniowych, przeważnie w ramach realizacji dużych kontraktów taborowych. Pomimo tego ciągle utrzymują się mniejsze podmioty oferujące usługi naprawcze oraz większe zakłady jak Olkol. W tym numerze staraliśmy się porozmawiać z możliwie największą liczbą firm działających na tym rynku, by pokazać, jakie są perspektywy jego rozwoju na najbliższe lata.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5