NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Przystanki PKM nocą

| PKM 04.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-04 11:18:01 Autor: mmm
---.dynamic.mm.pl
Wolałbym, żeby przystanki zwłaszcza w centrum - Strzyża, Niedźwiednik, Brętowo były porządnie osłonięte od wiatru. Tymczasem tylko kilka szybek zamyka wiatę od tyłu na krótkim odcinku (pewnie po to, żeby zmiescił się rozkład jazdy), zmieściło się tam zaledwie 8 krzesełek, poza tym peron osłania jedynie szklany daszek. NA wizualizacjach w w/w lokalizacjach cała wiata miała być obudowana z tyłu szkłem. Niby problem mało istotny, ale przystanki są na wysokich estakadach, na wzgórzach morenowych gdzie zawsze ostro wieje. Nie wyobrażam sobie czekać na pociąg w lutym o 6 rano podczas śnieżycy. Szkoda projektu który zajął 2 miejsce - tam stacje miały być niemal w całości osłonięte, jak w berlińskim metrze. No, ale nie miały czerwonego koloru i nie nawiązywały tym samym do ECS, co okazało się ważniejszym od komfortu :/ Tego się nie zmieni, ale osłonić tył całej wiaty można, nic nie stoi na przeszkodzie, poza większą powierzchnią do mycia.
2015-06-04 14:42:54 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
@mmm
zobacz lepiej jakie przystanki robi PLK i dziękuj Bogu, że dla PKM inwestorem był ktoś inny. np. na E30 w dużych miastach (np. Dębica) są łyse perony z jedną budą jak na przystanku komunikacji miejskiej. buda jest kilkadziesiąt metrów od wyjścia z tunelu, żeby się upewnić, że pasażerowie zmokną zanim do niej dojdą w deszczu
2015-06-04 18:12:31 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Świetnie to wygląda, szkoda, że miasto Gdańsk się nie popisało i w części infry za którą było odpowiedzialne machnęło oprawy z lampami sodowymi jako oświetlenie. Słabo to wygląda w kontraście z białym światłem z opraw diodowych które PKM S.A. zamówiła by oświetlały jej infrę.
2015-06-04 21:20:24 Autor: Architekt
---.dynamic.chello.pl
Cieszcie się. Naprawdę.

W PLK takie rozwiązania by nie przeszły. Standard wiatki autobusowej to maksimum, co te prymitywy są w stanie ogarnąć.
2015-06-04 21:53:30 Autor: Olgierd_Jedlina
---.internetdsl.tpnet.pl

Olgierd_Jedlina
Ładne, kurde!
2015-06-04 22:24:07 Autor: hubert1
---.dynamic.chello.pl
Bardzo ładne. Jest swój styl. Z daleka widać, gdzie przystanek i czyj on jest.
2015-06-05 16:26:29 Autor: Widek
---.wroclaw.dialog.net.pl
Potrzebne to jak wrzód na d... Lepiej by zelektryfikowali te PKM, a nie dawali zarobić jakimś lewym artystom nie wiadomo za co. To w ogóle jest jakis poroniony pomysl z tym PKM, wywalanie kupy pieniędzy na coś, co jest tylko atrapą kolei miejskiej...
2015-06-05 20:46:48 Autor: Nick
---.mt.pl
Zgadza się. I co za idiota wymyślił, by wyjście na peron znajdowało się w jednym jego końcu. Teraz trzeba zasuwać kawał drogi by wsiąść do pociągu. Komu przeszkadzało, jak wyjście był w połowie peronu.
2015-06-06 10:33:54 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post Widek:
"Potrzebne to jak wrzód na d... Lepiej by zelektryfikowali te PKM, a nie dawali zarobić jakimś lewym artystom nie wiadomo za co. To w ogóle jest jakis poroniony pomysl z tym PKM, wywalanie kupy pieniędzy na coś, co jest tylko atrapą kolei miejskiej..."
Głupio piszesz,oj głupio...

Kolej wybudował praktycznie UMWP z dotacją unijną i technicznie (mam na myśli infrę) jest ona jak najbardziej przygotowana do tego by być linią funkcjonalnej kolei miejskiej. Nie patrz na obecny tabor,bo wszyscy średnio nawet zorientowani znają plan,że obecnie realizowany przetarg to było zapewnienie taboru "na krzaki" od 2020,natomiast po elektryfikacji kupią nowy tabor (jedno czego się obawiam to tego,że nowa opcja rządowa z czystej złośliwości to uwali). Ostatnim punktem do omówienia jest ilość kursów i rozliczenia/taryfa na odcinku Gdańsk - Gdynia,ale to już KWESTIE EKSPLOATACYJNE leżące po stronie miast i to Gdańsk oraz Gdynia muszą wysupłać na to kasę. I to od tych miast zależy kształt linii. Może być bardzo dobrze,mogą to spieprzyć,ale WSZYSTKO zależy od ich podejścia,ZWŁASZCZA od podejścia Szczurka!
2015-06-06 21:38:45 Autor: Miolf
---.174.145.238
Brawo brawo brawo!! O take Polskie walczyłem!

Zawołajcie kogoś z PKP PLK, niech uczą się stylu i elegancji JAK powinny wyglądać stacje kolejowe w tym kraju, a nie jakieś niebieskie płotki i szaro-różowe płyty peronowe z żółtymi paskami, jeszcze tylko na s r ąć na środku. Straszne gargamele, PLK, oj straszne, wstyd, żeby w XXI wieku w sercu Europy taką kaszanę odwalać.

PKM, jesteś kolejną perełką Pomorza.
2015-06-07 20:49:11 Autor: szogun9
---.dynamic.chello.pl
kiedy zamontują trakcję?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Fotorelacje
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS