NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przystanek Kraków Nowa Huta dostępny od 15 marca

| inf. prasowa Koleje Małopolskie 04.03.2020 6k

Przystanek Kraków Nowa Huta dostępny od 15 marca
Fot. PKP PLK
Po blisko 21 latach przerwy pociągi wracają do obsługi przystanku Kraków Nowa Huta. Przygotowywany jest też przystanek Kraków Lubocza, który zostanie udostępniony podróżnym od czerwcowej korekty rozkładu jazdy.
Od 15 marca po blisko 21 latach przerwy, dzięki współpracy Kolei Małopolskich, PKP Polskich Linii Kolejowych oraz Województwa Małopolskiego regularne pociągi pasażerskie znowu będą zatrzymywać się na stacji Kraków Nowa Huta. Początkowo na wyremontowanym peronie zlokalizowanym przy ul. Organki w pobliżu osiedla Wadów, zatrzyma się 8 pociągów osobowych, które ze względu na prowadzone prace torowe pomiędzy stacjami Podłęże i Kraków Główny kursują tą trasą okrężnie. Pozwoli to na wstępną weryfikację potencjału tego obszaru Krakowa w przewozach pasażerskich

Będą to następujące pociągi:

W kierunku Tarnowa:
  • 33404/5 SKA3 Kraków Główny 6:11 – Kraków Nowa Huta 6:30 – Tarnów 7:39
  • 33116/7 DOLINA POPRADU Kraków Główny 7:44 – Kraków Nowa Huta 8:01 – Krynica-Zdrój 12:38
  • 43802/3 Kraków Główny 13:09 - Kraków Nowa Huta 13:26 – Rzeszów Główny 15:59
  • 33128/9 SKA3P Kraków Główny 14:10 – Kraków Nowa Huta 14:30 – Tarnów 15:28
  • 33430/1 SKA3 Kraków Główny 23:41 – Kraków Nowa Huta 0:00 – Tarnów 1:09

W kierunku Krakowa Głównego:
  • 33462/3 SKA3 Tarnów 7:53 – Kraków Nowa Huta 9:02 – Kraków Główny 9:21
  • 33478/9 SKA3 Tarnów 15:42 – Kraków Nowa Huta 16:54 – Kraków Główny 17:10
  • 33126/7 DOLINA POPRADU Krynica-Zdrój 14:00 – Kraków Nowa Huta 18:51 – Kraków Główny 19:10
Dodatkowo wszystkie pociągi przejeżdżające przez stację Kraków Nowa Huta obsługiwać będą również stację Kraków Batowice uzupełniając tym samym ofertę pociągów SKA2.

Równocześnie rozpoczęte zostały prace rewitalizacyjne przy kolejnym przystanku zlokalizowanym na dużej linii obwodowej – Kraków Lubocza. Przystanek ten zostanie uruchomiony najpóźniej od kolejnej korekty rozkładu jazdy w połowie czerwca. Poprawi to dostępność komunikacyjną tego rejonu Krakowa, umożliwiając dojazd do centrum miasta w 15 minut, z takich osiedli jak Wzgórza Krzesławickie, Grębałów i Lubocza. Zapewni także możliwość dojazdu do firm zlokalizowanych na północ od Nowej Huty.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Kraków (1278)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Kraków (1278)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5