NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Przy wjeździe na PKM pociągi... zapowiadają telefonicznie

| jm, Rynek Kolejowy 11.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-11 12:28:10 Autor: maxi
---.dynamic.gprs.plus.pl
"W poniedziałek w trasę nie wyjechały dwa pociągi SA136, zakupione do obsługi linii w Pesie. Operator - SKM Trójmiasto - stwierdził, że chodzi o standardowe dla nowych pojazdów "choroby wieku dziecięcego" i poradzi sobie z tą sytuacją."


Czy naprawdę gdziekolwiek pojawią się szroty z PESY, trzeba się zawsze spodziewać, że coś nie pojedzie?

walić patriotyzm, jeśli mam czekać "iks" minut na pociąg!
2015-09-11 13:21:43 Autor: ISDR
---.tktelekom.pl
No i co to za problem? Szukanie sensacji tam gdzie jej nie ma.
2015-09-11 13:33:39 Autor: Stiepan z KD
---.opera-mini.net
Nie lepiej przez smsy albo na gg?
2015-09-11 13:49:57 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
"Partnerzy Portalu: Pesa" :)
2015-09-11 14:15:35 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post maxi:
""W poniedziałek w trasę nie wyjechały dwa pociągi SA136, zakupione do obsługi linii w Pesie. Operator - SKM Trójmiasto - stwierdził, że chodzi o standardowe dla nowych pojazdów "choroby wieku dziecięcego" i poradzi sobie z tą sytuacją."


Czy naprawdę gdziekolwiek pojawią się szroty z PESY, trzeba się zawsze spodziewać, że coś nie pojedzie?

walić patriotyzm, jeśli mam czekać "iks" minut na pociąg!"
Faktem jest, że po początkowych problemach szerszeni Newagu to potem awarie zasadniczo nie zdarzały się, widzi człowiek codziennie SA137 i SA138 jeżdżące jak trzeba, ze sprawną klimą, a jak zdarza się opóźnienie na kursie wykonywanym przez Newaga to z powodów innych niż problemy z pojazdem, np. awarie SRK itd..
Te SA136 to jest któraś z kolei konstrukcja Pesy, SZT wyprodukowali dużo i żeby mimo doświadczenia ciągle zdarzały się takie problemy? SA136 to i tak są w miarę w porządku, SA133 dla PKM których jeszcze nie ma choć powinny być technologicznie równorzędne do SA136 to w rzeczywistości będą miały wiele rozwiązań prymitywniejszych, np. gorsze wózki. SA137 i SA138 różnią się obecnością członu środkowego w drugim przypadku, lecz człony skrajne są identyczne. Pesa dopiero Linki zrobiła modułowymi i zunifikowanymi w różnych długościach, wśród starszych modeli SA136 i SA133 to mocno różne bajki.

Poza tym PKM miała otrzymać do obsługi oba szerszenie SA137 i jednego SA138, a na helskiej 2 pary miały być obsługiwane składem wagonowym.
Jak na razie SA137 śmigają pod banderą Przewozów Regionalnych do Helu i do Kościerzyny, a składów wagonowych nie ma żadnych. Rozumiem, że nie ma pośpiechu jako, że na razie Kartuzy nie są uruchomione, lecz biorąc pod uwagę awaryjność Pes to może lepiej jednak by było wziąć te Newagi już teraz jako rezerwę?
2015-09-11 15:01:49 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Od 1 października PKM rzekomo ma ruszyć do Kartuz,
ciekawym czy Turecki Kurier odda SZT-y?

A swoją drogą - większość kursów PKM będzie zaczynała się od Wrzeszcza, bo okazuje że brak jest przepustowości odcinka,

albo coś schrzaniono, albo ktoś nie potrafi układać r.j.
zakładanego cyklu PKM też nie ma bo okazuje się że kłopot jest z zajętościami krawędzi peronowych we Wrzeszczu,
PKM odjeżdża z różnych peronów przy braku informacji...
2015-09-12 02:13:08 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
To właśnie pytanie czy SA137 i jeden SA138 będą oddane gdyż teoretycznie to już miały być oddane, a na helskiej 2 pary miał obsługiwać skład wagonowy z SU42.
Jedyny wagon PR jaki wczoraj się pojawił w Gdyni to bonanza doczepiona do SA138 jadącego jako Tur do Chojnic.
2015-09-12 08:28:35 Autor: xyz321a
---.google.com
PR Gdynia konia puści z naczepa tam gdzie zabraknie taboru. PR Gdynia nic nie kupuje to tak ma. Przetarg i dostawa trwa latami. Ciekawe jak sobie poradzą na rynku skoro nie widać na horyzoncie żadnych zakupów. Niech zgadne - ogranicza ilość połączeń. Juz teraz wycinaja linie Malbork - Elbląg. Busiarstwo tak się rozwinęło... Ale jeśli w taką sobotę pociąg jest o 6.00 z Tczewa później o prawie 11tej..
2015-09-12 11:05:32 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i mamy odpowiedz na pytanie dlaczego trudno jest ułożyć rozklad jazdy na PKM. Jeżeli funkcjonuje telefoniczne zapowiadanie to jest odcinek krytyczny, który utrudnia konstruowanie rozkładu jazdy. Dlatego tez przy zakłóceniach na linii trudno jest w szybkim okresie powrócić do rozkładu, gdy trzyma go Gdansk Wrzeszcz.
2015-09-12 14:47:58 Autor: M.
---.eaw.com.pl
Ten szlak jest dwuodstępowy, więc wprowadzone telefoniczne zapowiadanie pociągów nie wpływa na punktualność.
2015-09-12 20:27:54 Autor: MBF
---.icpnet.pl
Problem braku integracji systemów PKM z systemami PLKi we Wrzeszczu oraz braku informacji do ujęcia PKMki w aplikacji stacji Wrzeszcz znany i podnoszony był już w 2012 roku, szkoda tylko że "mądrzy" panowie z PKMki i PLKi mieli go w poważaniu w myśl zasady że "jakoś to będzie". No ale tak to już jest jak milionowe inwestycje są prowadzone przez takich ludzi jak obecnie...
2015-09-13 02:15:46 Autor: Pkpplksa
---.centertel.pl
Problem z tym że jest zapowiadane telefoniczne na szlaku pomiedzy posterunkiem odgaleźnym Gdańsk Brętowo - Gdańsk Wrzeszcz wynika z tego że Thales nie wyrobił się z wykonaniem prac na stacji Gdańsk Wrzeszcz na czas. Tehnologia powiązania tych systemów juz jest. Patrzcie przykład powiązania stacji Pruszcz Gdański (Thales) z blokadą na szlaku Pruszcz Gdański - Pszczółki (Bombardier).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5