NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Przewozy Regionalne wyprzedają tabor. Także autobusy szynowe

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 24.07.2015 409

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-24 15:10:50 Autor: gość
---.11.191.251
Tak jest jak nie dba się o swoje, to musi ktoś inny tym zarządzać.
Dlaczego nie płacili składek na ZUS, dlaczego nie pracowali efektywnie,
dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia, tak to już jest, że jak głupcy
rządzą.
2015-07-24 15:11:19 Autor: glos z kujpomu
---.play-internet.pl
Smaczny kąsek dla Arrivy. Pojedynczy SN81 na linię do Chojnic. No i jest mlodszy niz 40 lat, czyli jeszcze dluuuugo pojezdzi!
2015-07-24 15:15:00 Autor: maszynista667
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W polskim talibanie nawet takie numery przechodzą bezkarnie,no chyba że spółka PR ma zgodę wszystkich współwłaścicieli wyrażoną na walnym zgromadzeniu,na zbycie w/w taboru będącego cząstkową własnością 16 województw i ich podatników,póki co...
2015-07-24 15:19:10 Autor: fastcracker
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

fastcracker
https://pr.logintrade.net/s,aukcja,192033,b89477ae876a92bf4d0f887017dc6a85.html
2015-07-24 15:30:36 Autor: Robert T.
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maszynista667

Maszynisto,
ty lepiej pilnuj trasy, albo odpoczywaj.
No i lepiej nie wypowiadaj się na zarządzaniu i kompetencjach poszczególnych organów spółki, bo się akurat na tym zupełnie nie znasz...
2015-07-24 15:38:43 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Gośc

"Dlaczego nie płacili składek na ZUS"
pewnie nie mieli z czego.
Może też liczyli za umorzenie długu.
W dużych filmach zdarza się..zwłaszcza państwowych...


"dlaczego nie pracowali efektywnie"
dobre pytanie.

"dlaczego dopuścili się przerostu zatrudnienia"
Jeśli mowa o PR to zatrudnienie dostali w spadku w 2008 roku.

Dlaczego przerost Zatrudnienia?
może też dlatego, że kiedyś było więcej pociągów a teraz niby się opłaca jak pociąg stoi na bocznicy i czeka na kurs za 4 godziny - byle nie płacić PLK za dodatkowe kursy......
i to nawet na liniach gdzie nic innego nie jeździ tak bywa....
2015-07-24 15:41:34 Autor: robercik
---.adsl.inetia.pl
@Robert T.

Masz całkowitą rację.
Szczególnie obecny zarząd aż poraża kompetencjami.
Właśnie oczyszcza spółkę z doświadczonych fachowców zastępując ich osobnikami, którzy nie odróżniają elektrycznego zespołu trakcyjnego od autobusu szynowego. Jeszcze parę tygodni polityki kadrowej Dariusza L. i w PR będzie sobie można pogadać wyłącznie o pogodzie.

Ciekawe jak w tym roku po ostatnich zwolnieniach na Wileńskiej wyjdzie dojazd na Woodstock?
2015-07-24 15:45:00 Autor: Pn11
---.3s.pl
A SA104 to w ogóle da się naprawić? ;-)
Bardziej poważnie: gdyby jednak dało się porządnie naprawić, to byłby to sposób na różne ogryzki, na które obecnie nie ma pomysłu. Przejęcie linii przez gminy, zakup taniego taboru i może koszty nie byłyby duże? Np. Sławno - Darłowo, Zamość - Hrubieszów, Zagórz - Łupków, Kętrzyn - Węgorzewo i podobne.
2015-07-24 15:51:36 Autor: PITZ filia
---.207.107.13
Tak patrząc na tego "kolzłoma" SA104, to przypomnial mi sie projekt Mitor z polowy lat 90tych:

http://ssb.strefa.pl/mitor/mitor.html

Moze warto by go kontynuowac, tylko zamiast Żuka uzyc cos bardziej wspolczesnego, konstrukcję sprawdzoną i docenioną przez kierowców oraz klyentuf buszowego biznesu, np. dwa polaczone przegubowo Mercedesy Sprintery?
2015-07-24 19:08:34 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
SN81 czy SA104 nie mają praktycznie żadnego zastosowania, nadają się jedynie na złom. Nie przystają do kolei XXI wieku, są małe, niewygodne i nietypowe.
2015-07-24 19:14:16 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Natomiast stonki aż się prosi przebudować na SU42-10xx i mieć na różne bezprądowe trasy z 3-4 bohunami. W sam raz na Gdynia - Hel, Gdynia - Grudziądz, Tomaszów - Skarżysko czy trasy szuwarowo-bagienne.
2015-07-24 19:18:27 Autor: 987654
---.u3d.net
Małe i nietypowe. Czyli jak czeskie motoraczki. Tanie, proste, ale w RP tyłek trzeba wozić SZT za 20 mln zł.
2015-07-24 21:27:22 Autor: gość
---.wide-net.pl
Dlaczego "RK" nie napisze artykułu bardziej na czasie np. "Przewozy Regionalne pozbywają się specjalistów na potęgę, ostra jazda po bandzie. Co na to UTK ?
2015-07-24 21:29:43 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
UTK będzie się czepiać zarządzania ryzykiem czy innymi nieistotnymi wymysłami nudzących się za biurkami...
2015-07-25 08:58:33 Autor: ANIA27
---.play-internet.pl
Juz myślałam że PR GDYNIA wyprzedają skoro mowa była o złomie :) :) ku chwale patogicznemu oddziałowi PR!
2015-07-25 10:03:49 Autor: darek liszaj
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na Wileńskiej niedługo zostaną tylko ci, którzy poprowadzą rachunki w bankach panów prezesów, ogromu pełnomocników i dyrektorów biur i projektów. A pociągi?
A pociągi pojadą na platformie .... zakupowej.
2015-07-25 10:28:21 Autor: ep40
---.stargard.mm.pl
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"SN81 czy SA104 nie mają praktycznie żadnego zastosowania, nadają się jedynie na złom. Nie przystają do kolei XXI wieku, są małe, niewygodne i nietypowe."
SN81 zdecydowanie, lecz SA104 to był dyskutował. Ma współczesną automatyczną skrzynię i WC próżniowy (jako pierwszy pojazd w Polsce). Skoro w Czechach jeżdżą i dają radę 810 to nie demonizowałbym SA101, SA102 itd... Problemem z SA104 jest jego unikatowość co wiele rzeczy komplikuje.
2015-07-25 12:23:48 Autor: fan
---.centertel.pl
PR powinny w pierwszej kolejnosci wykonac modernizacje Bohunow. W szczegolnosci zainstalowac klime i drzwi automatyczne odskokowo-przesuwne. Podobna modernizacje z drzwiami automatycznymi i klima oraz przedzialem rowerowym powinno wykonac sie w Bonanzach. Do tego doprowadzić do porządku zmodernizowane SP32 i skład z 4-5 Bohunow + 1 Bonanza jest idealny na linie helska latem a nie szynobusy, które są zbyt małe. Szynobusy na Hel ze względu na swoją pojemność latem nadają się do obsługi pociągów późno wieczornych albo porannych. Poza sezonem lokomotywa EP07 i mozna jezdzic wagonami na inne trasy. Nie rozumiem po co wieczna modernizacja EN57. SU42 i zdezelowana bipa na Hel to mogła jezdzic 10 lat temu a nie teraz
2015-07-25 12:23:57 Autor: fan
---.centertel.pl
PR powinny w pierwszej kolejnosci wykonac modernizacje Bohunow. W szczegolnosci zainstalowac klime i drzwi automatyczne odskokowo-przesuwne. Podobna modernizacje z drzwiami automatycznymi i klima oraz przedzialem rowerowym powinno wykonac sie w Bonanzach. Do tego doprowadzić do porządku zmodernizowane SP32 i skład z 4-5 Bohunow + 1 Bonanza jest idealny na linie helska latem a nie szynobusy, które są zbyt małe. Szynobusy na Hel ze względu na swoją pojemność latem nadają się do obsługi pociągów późno wieczornych albo porannych. Poza sezonem lokomotywa EP07 i mozna jezdzic wagonami na inne trasy. Nie rozumiem po co wieczna modernizacja EN57. SU42 i zdezelowana bipa na Hel to mogła jezdzic 10 lat temu a nie teraz
2015-07-25 17:55:55 Autor: ep40
---.szczecin.mm.pl
Dokładnie, nawet w bonanzach wózki 4Anc zapewniają lepszy komfort niż wózki w kiblu, więc klima, wyciszenie wnętrza i byłby świetny wagon. Turbobohun to w ogóle byłby luksus. Jestem za modernami, ale takimi robionymi z głową, kible jednak na które się wszyscy uparli są kiepskim materiałem do modernizacji.
2015-07-26 10:47:32 Autor: gość
---.ethnet.com.pl
Redaktor skupił się na szynobusach, a na sprzedaż pod palnik idą unikatowe wagony pociągu rządowego
www.psmkms.krakow.pl/index.php/kolej/wagony-kolejowe/711-wagony-pociagu-rzadowego
www.wgk.cal.pl/search.php?search_keywords=rz%B1dowy
2015-08-05 10:53:03 Autor: tomasz01
---.play-internet.pl
Odchodzi stare przychodzi nowe. Taka kolej rzeczy. Dobrze, że Przewozy Regionalne zaczynają inwestować w nowy tabor. Z połączeń tego przewoźnik korzysta coraz więcej osób więc warto inwestować. Zadowolony klient to najważniejsza informacja dla firmy.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5