Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Próby dynamiczne na warszawskiej linii obwodowej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
13-08-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Próby dynamiczne na warszawskiej linii obwodowej
fot. PKP PLK
W niedzielę po raz pierwszy lokomotywy przejechały z prędkością 80 km/h przez wiadukty na linii obwodowej w Warszawie. To sprawdzanie obiektów, tzw. dynamiczne próby obciążeniowe – informują PKP Polskie Linie Kolejowe.

Jak już informowaliśmy, modernizacja linii nr 20 (obwodowej) przebiegającej przez warszawską Wolę ma wielomiesięczne opóźnienie. Dwa tygodnie temu przeprowadzono pierwsze próby statyczne obiektów inżynieryjnych. W niedzielę (12 sierpnia) odbyły się kolejne próby, tym razem dynamiczne. Po obiektach na Obozowej, Zawiszy, Kasprzaka i Wolskiej przejeżdżała lokomotywa z różną prędkością: od 10 do 80 km/h. Wówczas specjalna aparatura dokładnie mierzyła parametry obiektów i ich zachowanie. Potwierdzone zostały założenia, że wiadukty są przystosowane do obsługi cięższych składów (nacisk na oś 22,5 t) poruszających się z większą niż przed modernizacją prędkością rozkładową (było 40 km/h – będzie 80 km/h).

PLK informuje, że na linii obwodowej kończą się już zasadnicze prace. Nad nowymi torami rozwieszona została nowa sieć trakcyjna. Tory są wyregulowane. Na przystankach Warszawa Koło, Warszawa Młynów, Warszawa Wola i na 8. peronie stacji Warszawa Zachodniej trwają prace wykończeniowe i porządkowe. W połowie sierpnia rozpoczną się odbiory techniczne nowej infrastruktury, pozyskiwanie zgód administracyjnych, a od 20 października linią pomiędzy Warszawą Gdańską a Warszawą Zachodnią mają pojechać pasażerowie.

Więcej na temat inwestycji można przeczytać tutaj. W przyszłym roku, po zakończeniu prac projektowych, rozpoczną się roboty przy budowie nowego przystanku Warszawa Powązki. Oprócz nowego peronu dostosowanego dla osób o ograniczonej mobilności, PLK wybudują także kładkę dla pieszych łączącą Wolę i Żoliborz. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Warszawa: Problem z windami na linii obwodowej. Nie zostały odebrane

Infrastruktura

SKM z Piaseczna na linię obwodową i Dw. Gdański najwcześniej po 2023 r.?

Zintegrowany transport

Warszawa: Rozpoczęły się jazdy zapoznawcze na linii obwodowej

Infrastruktura

Linia obwodowa w Warszawie powróci bez pełnej funkcjonalności

Infrastruktura

Zobacz również:

Warszawa: Problem z windami na linii obwodowej. Nie zostały odebrane

Infrastruktura

SKM z Piaseczna na linię obwodową i Dw. Gdański najwcześniej po 2023 r.?

Zintegrowany transport

Warszawa: Rozpoczęły się jazdy zapoznawcze na linii obwodowej

Infrastruktura

Linia obwodowa w Warszawie powróci bez pełnej funkcjonalności

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5