NUMER 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat numeru:
Rower na kolei
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PR z komunikacją zastępczą wewnątrz Łodzi

| Kasper Fiszer, Rynek Kolejowy 13.08.2015 156

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-08-13 14:40:39 Autor: ciekawski
---.adsl.inetia.pl
Kiedy "fachowcy" z LOTu doprowadzą do tego, że na tory nie wyjedzie żaden pociąg PR?
2015-08-13 14:45:05 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Jakby nie można w końcu nawet prowizorycznie ułożyć 1 toru na 2 estakadzie... Materiału staroużytycznego pełno, a takie coś może być nawet na 20km/h... Ale niedasię, burdel przy remoncie do Skierców niczego nie nauczył, a mogli wcześniej zrobić Zgrzerz - Łowicz i się śmiać z remontu...
2015-08-13 15:04:05 Autor: d3
---.146.191.38.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Arrivederci
Nikt nie wymaga od nich myślenia ani tym bardziej uczenia się bo to już nie po raz pierwszy z powodu braku 100 m toru na wschodnim wiadukcie na Kaliskim ukończonym 20 lat temu powstaje długookresowy zamęt komunikacyjny na terenie Łodzi wiec tylko wojna może rozpierd.. ten burdel w PKP PLK - a przy takiej upalnej pogodzie szybko się do nas z Ukrainy przeniesie więc dni tych co odpowiadają za remonty np. Kraków Katowice, Zielonka Sadowne są już policzone..
2015-08-13 15:49:46 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Burdel jakby nie wiadomo co przebudowywali, a to tylko zwykła wymiana rozjazdów... Brawo dla PLK za piękną akcje wygaszania popytu.
2015-08-13 16:39:15 Autor: sugar z frezji
---.dynamic.chello.pl
powaznie da sie tam ulozyc taki tor na czas remontu czy to czysta fikcja autora komentatora?
2015-08-13 17:10:49 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post sugar z frezji:
"powaznie da sie tam ulozyc taki tor na czas remontu czy to czysta fikcja autora komentatora?"
Fikcja. Trzeba mieć najpierw ekspertyzę, czy po tylu latach ten obiekt nadaje się nadal do użytku, co będzie robione w ramach studium wykonalności, na dokończenie obiektu. Przetarg w Q4 tego roku.
2015-08-13 17:33:03 Autor: woland
---.adsl.inetia.pl
Najpierw należałoby zasypać wielki dół, który nadal istnieje w murach oporowych między estakadą, a budynkiem dworca. Zdążyły tam wyrosnąć całkiem spore drzewa. To raz. Dwa, że nie jest znany stan techniczny tej budowli, która od ponad dwudziestu lat straszy tam, niczym i nijak nie zabezpieczona. Trzy: torowisko urywające się tuż przed estakadą (może jakieś 25-30 metrów) jest - co ciekawe - kompletne i w niezłym stanie. Wisi nawet trakcja. Tyle, że tory są już poprzerastane samosiejkami, a to kwalifikuje je do wymiany.

Zgoda, że tak, jak napisałeś, byłoby najprościej. Ale przecież PLK nie lubi prostych rozwiązań, bo one tylko raz kosztują...
2015-08-13 19:38:48 Autor: rajmund
---.dynamic.chello.pl
Mam nadzieje ze PR utrzyma sie na rynku bo to moj ulubiony przewoznik regionalny. Tanie bilety, zawsze na czas i duzy komfort.
2015-08-14 06:37:52 Autor: łodzianin44
---.dynamic.chello.pl
Taka decyzja na pewno ułatwi przemieszczanie się po i tak zakorkowanym mieście. Co tu dużo pisać Przewozy Regionalne spisały się na medal.
2015-08-14 11:44:54 Autor: 33
---.146.128.137.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@sugar z frezji;

1)Ekspertyzę w tydzień mogą zrobić specjaliści od bieżącego utrzymania sieci kolejowej (obiektów inżynieryjnych ) PKP PLK nie potrzeba na to przetargu - obiekt jako wiadukt miał odbiór, nie miał prób obciążeniowych kolejowych bo nie było na nim nigdy torów .
2)Przetarg na studium wykonalności ogłosił niejaki Nita który już 4 lata temu odszedł z PKP PLK do Zarządu Dróg w Łodzi najwyraźniej ktoś go przesuwa w nieskończoność a jeszcze za następne 2 lata musi być przetarg na projekt budowlany a za następnie 2-3 lata na roboty budowlane.

@woland
Samosiejki nie rosną na torze szlakowym na południe bo tam cofają pociągi z węglem dla EC II, samosiejki rosną na 50 m odcinku nowych torów przy peronie 4 dworca Kaliskiego.
Tam nie ma żadnego dołu tylko jest brak wypełnienia piaskiem przestrzeni między przyczółkiem północnym wiaduktu a bocznymi murami oporowymi na odcinku 50 m do początku peronów.
2015-08-21 12:17:21 Autor: Gardon
---.dynamic.chello.pl
Masz rację. Ja osobiście nie wyobrażam sobie rynku kolejowego bez PR. To jedyny sprawny konkurent dla PKP. Oferuje tańsze połączenia często bardziej komfortowe.
2015-08-21 12:19:17 Autor: Natalia
---.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję, że nigdy do tego nie dojdzie. PR oferują naprawdę tanie połączenia na każdą kieszeń.
2015-08-31 14:54:48 Autor: lodzianin
---.play-internet.pl
Do utrudnień to już jestem przyzwyczajony w naszym mieście. Dobrze, że Przewozy Regionalne wprowadzą linie zastępcze co mam nadzieję usprawni poruszanie się po mieście. Czas pokaże. Czekamy do 1 września.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2022
NUMER 07-08/2022
Temat najnowszego raportu jest z jednej strony wakacyjny, a z drugiej – mocno rozgrzewający opinię publiczną – czyli kolej i rower. Jak zwykle, nie brakuje również ciekawych rozmów, tematu integracji komunikacji czy przyszłości technologicznej, takiej jak wodór i ETCS. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5