NUMER 05/2022
NUMER 05/2022
Temat numeru:
Rynek taboru kolejowego
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Półtora roku na usunięcie nieprawidłowości na linii 133

| lk, Rynek Kolejowy 19.02.2016 167

Półtora roku na usunięcie nieprawidłowości na linii 133
fot. Michaelus CC BY 3.0
Inspektorzy Urzędu Transportu Kolejowego przeprowadzili kontrolę stanu technicznego fragmentu linii kolejowej nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice – Jaworzno Szczakowa. UTK stwierdził liczne nieprawidłowości, ale nie spowodowały one potrzeby ograniczenia prędkości.
Jest to odcinek, który został zmodernizowany w 2014 r. i obecnie na linii tej dopuszczalna prędkość dla pociągów pasażerskich wynosi 120 km/h.

Inspektorzy UTK stwierdzili „liczne nieprawidłowości”, w tym m.in.:

– eksploatowanie toru kolejowego z przekroczonymi wartościami prześwitu toru,
– eksploatowanie toru kolejowego ze zużytymi biologicznie podkładami drewnianymi i pękniętymi podkładami strunobetonowymi,
– eksploatowanie toru kolejowego na podtorzu niezapewniającym odpowiedniego odwodnienia toru,
– usytuowanie drzew i krzewów w odległości zagrażającej bezpieczeństwu ruchu kolejowego.

Prezes UTK nakazał zarządcy infrastruktury, PKP Polskim Liniom Kolejowym, usunięcie nieprawidłowości w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2017 roku. W przypadku podobnych nieprawidłowości stwierdzanych na innych liniach UTK wprowadzał nieraz ograniczenia prędkości. Tym razem inspektorzy nie stwierdzili potrzeby zastosowania takiego zabezpieczenia.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

UTK (0)
PKP PLK SA (277)

Więcej z regionu:

Sosnowiec (145)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Sosnowiec (145)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 05/2022
NUMER 05/2022
Najnowszy numer "Rynku Kolejowego" poświęcamy tematowi taboru kolejowego. Doskonałą okazją do tego było Europejskie Forum Taborowe, który przyniosło wiele ważnych dyskusji. Przyszłością, która już teraz wjeżdża na tory są pociągi hybrydowe i wodorowe. Coraz bliżej jest też do uruchomienia środków unijnych, a przewoźnicy zaczynają ogłaszać przetargi.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5