NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Polska straci 40 mld zł środków unijnych? PLK: Kłamliwa teza

| jm, Rynek Kolejowy/IGTL/PKP PLK 25.06.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-06-25 16:18:46 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Upiory powracaja ? Wach, Szustak, ect !
Ja bym na miejscu Izby postaeił pytanie - ile środkow nie wykorzystano do konca petspektywy 2014. Ale oczywiście towarzystwo z CRI ma się doskonale.
2015-06-25 16:20:41 Autor: Kryniczanin
---.play-internet.pl

Kryniczanin
Polska straci 40 mld zł środków unijnych? PLK: Kłamliwa teza
Czy wy (celowo z małej) w plk-o pekapie myślicie, że ktoś uwierzy w wasze propagandowe teksty wiedząc i widząc co się dzieje na E30 Kraków Główny - Jaworzno Szczakowa (Katowice)?
2015-06-25 17:16:43 Autor: gosc112233
---.tktelekom.pl
Jak zwykle
2015-06-25 19:48:24 Autor: sds
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PLK odwołała przetarg za ponad miliard na budowę systemu informacji pasażerskiej bo wszystkie oferty przewyższały kosztorys... hmmm... jak to jest skoro i tak PLK-a tego nie przeżre to dlaczego nie inwestuje . Czy to celowe działanie mające na celu kolejny raz przeniesienie miliardów zł. na autostrady?

To tak jakby Kowalski na budowę domu miał 100 milionów a hydraulikowi żałowałby zapłacić tysiąc złotych za robotę... a bank stawiałby warunek że dom ma stać do końca roku a Kowalskiego by to waliło !
2015-06-25 20:01:42 Autor: Z
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
?

5848
2015-06-25 20:38:38 Autor: soad1
---.dynamic.chello.pl
Co z modernizacją linii Kraków - Katowice?
To grzebanie trwa od pięciu lat a efekt? Żden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bo pilniejsze jest grzebanie w "igrekach"?
Wy CMK nie jesteście w stanie doprowadzić do właściwego stanu. Co z modernizacją linii 131? Co z modernizacją linii Gliwice - Katowice? Epatowanie tzw. rewitalizacją ciągnącą się od pięciu lat (27 km) to kpina!!!!!!!
2015-06-25 21:20:35 Autor: fanClubSoada
---.237.91-rev.victor.pl
@SOAD1 - Umowa Stalexportu S.A. z mafią rządową jeszcze pociągnie wiele lat. Katowice -Kraków może po 2022 roku ;) Za ten czas na tej linii kolejowej powstanie ścieżka rowerowa i deptak dla zdrowia bo asfaltowej drogi na szlaku też nie wolno postawić - konkurencja by była ;)
2015-06-25 21:31:00 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Od około 5 lat nieudacznictwo Kolejnych Zarządów PKP PLK S.A jest porażające. Więcej polityków do koryta to będziemy chodzić pieszo. Hm.... może to będzie zdrowsze ?
2015-06-25 21:43:51 Autor: jerzy
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]
2015-06-25 21:44:11 Autor: gra
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak tu nie zgodzić się z tymi co wiedzą o czym mówią, "bankomaty"nic nie zrobią, wyprowadzą tylko środki na te inwestycje!!!
2015-06-26 00:33:22 Autor: Głos z USA
---.hsd1.il.comcast.net
Hahaha. Wykształciuchy po religiach. Dać miliardy nie potrafią spożytkować. No cóż!, to nie mój biznes, ja tylko siedzę za biurkiem.
2015-06-26 06:49:18 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
Teza to pojęcie matematyczne. W pozostałych przypadkach jest używane w sposób niewłaściwy.
2015-06-26 07:23:25 Autor: Przemas Malbork
---.opera-mini.net
Widać jaki w PLK bałagan na całej magistrali E65 wyremontiwano i wymieniono tory i sieć tracyjna na całych stacjach np. Iława , Działdowo a na stacji w Malborku tylko tory główne i wyjazdy w stronę Gdańska i Warszawy części towarowej oraz bocznicy EZT za Peronem 4 nie ruszyli to samo z wyjazdem na Elbląg /Kwidzyn
2015-06-26 07:23:28 Autor: Przemas Malbork
---.opera-mini.net
Widać jaki w PLK bałagan na całej magistrali E65 wyremontiwano i wymieniono tory i sieć tracyjna na całych stacjach np. Iława , Działdowo a na stacji w Malborku tylko tory główne i wyjazdy w stronę Gdańska i Warszawy części towarowej oraz bocznicy EZT za Peronem 4 nie ruszyli to samo z wyjazdem na Elbląg /Kwidzyn
2015-06-26 07:23:37 Autor: Przemas Malbork
---.opera-mini.net
Widać jaki w PLK bałagan na całej magistrali E65 wyremontiwano i wymieniono tory i sieć tracyjna na całych stacjach np. Iława , Działdowo a na stacji w Malborku tylko tory główne i wyjazdy w stronę Gdańska i Warszawy części towarowej oraz bocznicy EZT za Peronem 4 nie ruszyli to samo z wyjazdem na Elbląg /Kwidzyn
2015-06-26 08:50:45 Autor: baca
---.146.82.236.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeszcze ten nieudacznik Wach ma czelność się wypowiadać!!!
W dodatku nie ma pojęcia o zasadach finansowania infrastruktury z UE. To skandal nazywać tego ignoranta specjalistą i cytować w takim poważnym periodyku jak RK
2015-06-26 09:11:39 Autor: teletechnik
---.cgn.optinet.hr
W ogóle E65 to porażka. Modernizacja po najmniejszej linii oporu.
2015-06-26 09:30:14 Autor: daro66754
---.grupajd.com
Heh. Wklej to jeszcze 10 razy :)
2015-06-26 10:02:45 Autor: tourist
---.free.aero2.net.pl
@Głos z USA
Przejmuj się lepiej ,,ludem Izraela" panującym w twoim kraju niż problemami kolei , bo Ci to kiepsko wychodzi.
2015-06-26 10:22:40 Autor: Żarden
---.static.chello.pl
p. Kochański i p. Zarzecki takie sławy pochylają się nad takim g....

Widocznie leży tam kasa. Tylko po to się schylają.

Głupi Wykonawcy dadzą się wydoić jak krowy dojne???????
2015-06-26 15:48:26 Autor: Abdul Mohamet Dżi
---.static.ip.netia.com.pl
A co z linią Kraków - Katowice ?
Wiecie kiedy wezma się za linę ? Kiedy wykolei się tam pociąg towarowy z groźnymi substancjami chemicznymi, i trzeba bedzie ewakuować ludność. Czego sobie i Wam życzę by stało sie to jak najszybciej.
jestem ciekawy co PLK będzie mówiła do TVN-u ?
A swoja drogą TVN nie jest zainteresowany zgłebieniem wiedzy na temat tej linii i cichegu układu, tak samo jak ABW gdzie składame możliwość popełnienia przestępstwa
2015-06-26 16:10:36 Autor: Gość
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Firmy zewnętrzne się skarżą, bo widać PLK wzięło się za liczenie pieniędzy.
Nie do wszystkich firm pójdą budżety...
2015-06-27 06:32:54 Autor: cypisek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za to w oszałamiającym szybkim tempie wydaja kasę na papierologie jaka tworzy sie w Sekcjach Eksploatacji. Następuje dziabanie zwłaszcza pionu drogowego. Przecież drogowcy w Sekcjach to zbiór pracowników odsunietych z tzw wysoko wykształcona edukacja czyli byli" inrzynierowie" ruchu i druciki automatycy. Tworzy sie planiki robót dla inwalidów . To jest juz debilizm w PKP PLK S.A. Tu jest patologia zarzadzania .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS