Partnerzy serwisu:
Pasażer

Połączenie ŁKA do Warszawy sukcesem. Pociągi pełne, wydłużą zestawienia

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-03-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", Łódzka Kolej Aglomeracyjna przewiozła wczoraj na nowej trasie Warszawa – Łódź aż 1300 osób. To duży sukces przewoźnika, który już zapowiada wydłużenie pociągów.

Wczoraj ŁKA (niedziela, 13 marca) rozpoczęła nowy etap swojej działalności. Tego dnia ruszyły regularne połączenia międzywojewódzkie spółki pomiędzy Warszawą a Łodzią. Na razie pociągi będą jeździć tylko w weekendy, po dwa w każdą stronę.

Jak dowiedział się „Rynek Kolejowy”, nowa oferta z miejsca zyskała pasażerów. Wszystkie cztery niedzielne pociągi były pełne, pojechało w nich w sumie 1300 osób – ponad 320 na kurs. – To nawet więcej, niż przypuszczaliśmy. Mieliśmy pewne obawy względem porannego pociągu, ale on też był pełny – skomentował dla „Rynku Kolejowego” członek zarządu ŁKA Janusz Malinowski.

Przewoźnik zapowiada wydłużenie zestawienia pociągów już od przyszłej niedzieli z dwóch do trzech jednostek. – Pociągi Flirt dają nam takie możliwości, więc skorzystamy z tego przynajmniej w popołudniowych kursach – mówi Malinowski. Dzięki temu na pokładzie pociągu będzie 360 miejsc siedzących.


Janusz Malinowski sukcesu nowej oferty upatruje m.in. w tym, że bilet na pociąg ŁKA pozwala korzystać z komunikacji miejskiej w Warszawie i w Łodzi. – W ten sposób łodzianie mogą na jednym bilecie dotrzeć z domu na przykład na lotnisko Chopina – podkreśla członek zarządu ŁKA.

Więcej na temat nowych połączeń i relację z przejazdu przeczytasz tutaj. Naszym zdaniem zmodernizowane tory z Warszawy do Łodzi pozwalają zresztą na jeszcze lepszą ofertę – przeczytaj komentarz Kaspra Fiszera w tej sprawie.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5