NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Połączenia międzynarodowe PR: Miał być rozwój, będzie cięcie

| jm, Rynek Kolejowy 27.10.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-10-27 08:26:08 Autor: ezet
---.play-internet.pl
Ale 43 melony na kampanie pseudopromocyjna PKP IC lekką ręką się znalazły. Co za kraj
2014-10-27 08:29:51 Autor: co za kraj
---.dynamic.chello.pl
Płakać sie chce. Człowiek może walić pięściami w stół, ale to nic nie da. Boże, czy Ty to widzisz. Co za dno.


Jednak nie będzie...
2014-10-27 08:39:35 Autor: sikus
---.ostrog.net.pl
Czysty PgR.
2014-10-27 08:40:06 Autor: hahaha
---.g-net.pl
"Nie jest to równoznaczne z zawieszeniem pozostałych połączeń, gdyż przewoźnicy mogą je wykonywać z własnych środków – mówi rzecznik ministerstwa Piotr Popa."

Zamilcz człowieku, zamilcz - zamiast publicznie robić z siebie kretyna.
2014-10-27 08:43:42 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
"Nie jest to równoznaczne z zawieszeniem pozostałych połączeń, gdyż przewoźnicy mogą je wykonywać z własnych środków" - na 100%!!! Cytat miesiąca.
2014-10-27 08:48:17 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Nie wiedziałem że w "ramach połączeń komercyjnych pociągi jeżdżą pomiędzy Frankfurtem /jakim? - bo są dwa/ a Berlinem.
A PR ma na to wpływ.
Ciekawe, ciekawe ...
2014-10-27 08:55:30 Autor: mix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ważne że będzie kasa dla PKP IC. Gorączkowe poszukiwania nowej ministry trwają i są już pierwsze znalezione pieniądze. Wiwat przejedzona dotacja ! Wiwat prezes PKP IC ! Wiwat Ministerstwo Wspierania PKP IC !
2014-10-27 08:59:13 Autor: Kflik
---.60.129.178
hańba!

ministerstwo zabiera 3 z 9 mln złotych a jednoczesnie PKP IC może dostanie nawet 100mln więcej w tym roku. Mimo braku zwiększenie oferty(!).


Te połączenia są potrzebne więc niech uruchamiają choć busy.

a PKP IC zabrac dotację np. z tych Kraków - proteza - Wrocław, mają tak przycięte postoje że powinny utrzymać się komercyjnie (albo ich uruchamianie lub ograniczenie postoi jest błędem).
2014-10-27 09:10:26 Autor: lopek
---.dynamic.chello.pl
Brak słów. Takiego dna nie było panie Popie dawno.
2014-10-27 09:26:13 Autor: BarteS
---.125.60.25
Ale o co sie pieklic. Nowe pociagi za przystepna cene = wiecej pasazerow = mniej na drogach = mniejsze wplywy z oplaty paliwowej takze dla FK.
System jest zaprogramowany tak, ze kolejowe byc albo nie byc ma sie opierac na transferach z budzetu a nie przychodach od przewoznikow. Tyle w temacie... Podziekujcie Seniorowi, Marysce i "spolce".
2014-10-27 09:28:38 Autor: Misia Intelligence
---.dynamic.chello.pl
Jak widać, niektórzy są bardzo bogaci i stać ich na ignorowanie Business Intelligence. Dotyczy to tak marnych kolei jak SNCF czy DB (strajki, tandeta) oraz biednych, zdezelowanych PR. Co innego IC. To po prostu galaktyczny poziom, Business Intelligence szybko i pewnie podpowiada jedyne słuszne decyzje. Początkowo kampania promocyjna miała kosztować 3 miliony, "co tu promować?" mówiono nawet w kręgach decyzyjnych. Business Intelligence z oburzenia aż się dwa razy zawiesiła i trzeba Ją było restartować. Gdy doszła do siebie, wyświetliła: 40 baniek to co najmniej, a 43 będzie w sam raz!
2014-10-27 09:31:35 Autor: Podatnik
---.internetdsl.tpnet.pl
Wszystko w naszych rękach, wybory parlamentarne już wkrótce...
2014-10-27 09:36:25 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
Nieprzypadkowo PR mają ksywę "przewozy agonalne" ...bo od wielu lat to agonia tej spółki jak i całej niemal kolei międzyregionalnej...

Tymczasem znani zachodni specjaliści od transportu, urbaniści, architekci wytykają nam że robimy w kraju wszystko "pod samochody" kosztem transportu publicznego.

I to niestety jest prawda. Motoryzacja w Polsce osiągnęła już "masę krytyczną" wbrew naszym warunkom i możliwościom...

Takie "USA nad Wisłą" tylko że bez własnych zasobów ropy naftowej. Niemal wszystko na modłę amerykańską, na siłę. Może się to dla nas bardzo źle skończyć...

I nie zmieni tego 20 sztuk ED 250 (PKP IC). Tak jak w USA (Acela Express). Potrzebna jest sprawna cała sieć połączeń kolejowych w Polsce...

Tylko kogo z obecnie rządzących i odpowiadających za transport to obchodzi ???
2014-10-27 09:38:53 Autor: Kryniczanin
---.158.218.74.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl

Kryniczanin
Trzeba to głośno powiedzieć:

Kolejny raz PO-PSL pokazały środkowy palec PR.
2014-10-27 09:53:11 Autor: dobrodziej
---.opera-mini.net
Na pociągach brakuje logo caritas
2014-10-27 10:51:22 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
@Huciński

Ale czy ta agonia to winą PR-ów, bo w takim tonie zaczyna się twoja wypowiedź?

Może np. taki Optimus też upadł bo był słaby i biurwa tam siedziała? To wszystko rozwala państwo "polskie" kiedy wynika to z interesów kogoś "ważnego".
2014-10-27 11:16:39 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
MIR tlumaczy decyzje mniejsza dotacja z budzetu.Zabiera PR 30% dotacji czyli...3 miliony zl.Ile zabierze IC z blisko 400 milonow przeznaczonych miedzy innymi na finansowanie dochodowych TLK na CMK? Predzej dosypie srebra "narodowemu przewoznikowi" ktory konsumujac publiczna kase utracil w ciagu 2 lat 30% rynku. Dla misia C kasa sie znajdzie. Biznes intelidzens:-) w wydaniu IC musi kosztowac.
2014-10-27 11:16:43 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
@ Ave Ja


Nie sądzę że upadek PR nie jest wynikiem błędów popełnionych wyłącznie w tej spółce.
Problem degradacji ogólnie - kolei w Polsce jest złożony i wielowątkowy...

Ostatnimi laty wyjątkowo silnie dotkliwy, i podsycany sztucznie nakręcanym stopniem motoryzacji w Polsce do granic absurdu (26 milionów ogumionych pojazdów spalinowych na polskich drogach z trendem wzrostowym), przez promotorów samochodów, lobbystów paliwowych, wspieranych przez rządzących, jak twierdzą w imię - tzw." wolności gospodarczej i konkurencyjności na rynkach międzynarodowych".
2014-10-27 11:18:23 Autor: lol
---
przecie muszą dorzucić do intercity bo im się dotacja skończyła...
2014-10-27 12:06:32 Autor: p.s.
---.dynamic.chello.pl
miało być:
- Sądzę że upadek PR nie jest wynikiem błędów popełnionych wyłącznie w tej spółce...
Huciński...
2014-10-27 12:12:56 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Robimy wszystko pod samochody, bo pociągiem nie dowieziesz chorego do szpitala. Pociągiem nie dojedziesz do pożaru itp. Tak trudno to zrozumieć?
2014-10-27 12:14:51 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
W POlsce jest zbyt ostry klimat, żeby podróżować pociągami. Przecież w zimie gdy jest -10 st plus wiatr i śnieg nikt normalny nie będzie drałował z buta na dworzec i czekał na peronie na opóźniony pociąg, tylko wsiądzie w samochód stojący pod blokiem i pojedzie nim bezpośrednio do pracy.
2014-10-27 12:55:19 Autor: Gheata_Sigiliu
---.4.ku-graz.chello.at
A tak liczyłam na to połączenie Kraków-Ostrawa... :-(

Cytując Klasyka: "Ceterum censeo Carthaginem esse delendam" - czyli "spisek wszelkiej maści masonów i komunistów z MiR i PKP skierowany przeciwko..."

@Huciński
Prawdę prawisz o blachosmrodach, ale chyba w takiej sytuacji trzeba będzie (choć z bólem serca), zainwestować we własny środek lokomocji napędzany paliwem...
2014-10-27 12:57:35 Autor: Kflik
---.60.129.178
@IM&ZB

ja oczekuję, że skoro PRom zabierają 30% to PKP IC zabiorą co najmniej tyle samo

(bo te 3mln w skali budżetu to na prawdę nie były kosmiczne pieniądze a takich połączeń faktycznie brakuje - Polskibus ani busy akurat tutaj nie są zazwyczaj alternatywą ;)
2014-10-27 13:06:40 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
I vice versa...
Jak wszystkich przegonią na drogi, nie będzie alternatywy wobec samochodów np. transportu publicznego - szynowego w szybkim przemieszczaniu się, to chory za długo będzie jechał samochodem, straż do pożaru prędko nie dojedzie... tak trudno to zrozumieć ?

Jak będzie - 10 wiatr i śnieg, to nie każdy codziennie blachosmroda będzie odladzał i przepalał, nie każdy ma podgrzewany garaż, a jak w pobliżu jest transport szynowy, np. tramwaj, SKM, to ten zazwyczaj szybciej się porusza, no chyba że ogumione zawalidrogi wpadną w poślizg i mu to uniemożliwią...
2014-10-27 13:07:53 Autor: pasażerskmwa
---.static.chello.pl
@Huciński

Będzie 20 sztuk ED 250, oraz w przyszłym roku 20 Flirtów3 oraz 20 Dartów. To już wcale niemało.
2014-10-27 13:40:54 Autor: IM&ZB
---.dynamic.chello.pl
@Kflik
MIR nie rozumie roli dotyczacej ksztaltowania polityki transportowej panstwa,skoro jedna reka tnie dotacje dla PR, usuwa z kontraktu terytorialnego w ramach PO Polska Wschodnia usprawnienie komunikacji w relacji Warszawa-Hajnowka-Bialowieza, a druga sypie kase dla IC na TLK z Warszawy do Bialegostoku i Lublina ktore powinny miec charakter komercyjny.Plonne nadzieje na zmiane strategii MIR pod wezwaniem ave marii:-)
2014-10-27 14:20:14 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Przecież kierowcy mają obowiązek przepuszczać na drodze samochody pogotowia i straży pożarnej.

Co do mrozu, to zarówno kolej jak i tramwaje często zawodzą np. gdy jest szadź na drutach. Kiedyś było tak że w Kozłowie pociągi miały dobę opóźnienia.
2014-10-27 14:20:39 Autor: Huciński...
---.dynamic.chello.pl
@ pasażerskmwa

"Będzie 20 sztuk ED 250, oraz w przyszłym roku 20 Flirtów3 oraz Dartów. To już wcale niemało."
================================================
Kwestia dyskusyjna, w zasadzie nowy tabor powinien cieszyć pasażerów kolei, a jak jest z ED 200, zdania są mocno podzielone, podobnie może być z innym nowym taborem, ale najpierw może niech to wyprodukują i uruchomią w ruchu liniowym.
================================================
Po za tym tak się mi się wydaje że około 20 milionów samochodów osobowych w Polsce (a ma być - o zgrozo - 30 milionów) + 6 milionów pozostałych pojazdów drogowych, w porównaniu z całym taborem kolejowym w Polsce, to jednak - udział kolei w transporcie - jest bardzo mały i słabnący. Jeżeli rośnie, to w zatłoczonych samochodami aglomeracjach, na skutek nawału - własne samochodów na drogach - paradoksalnie. Czyli tak naprawdę - w ogólnym rozrachunku, przy wycinaniu połączeń, spadającym udziale kolei w przewozach, taboru nam ubywa, więcej taboru jest kasowane niż zastępowane nowym.
2014-10-27 14:23:06 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
Jak tp jest? Z jednej strony rzad polski pokornie akceptuje "walke z ociepleniem klimatu" a z drugiej obcina srodki na ekologiczny srodek transportu? Jego Wysokosc Cysorz Europy Donek Pierwszy od reki wylozyl 20 mln dla prywatnych wlascicieli autostrad, a jego nastepczyni nie potrafi znalezc znacznie mniejszej kwoty dla PR?
2014-10-27 14:28:47 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Bo PR to przewoźnik niszowy, poza tym nie da się dofinansowania do EN57 sprzedać medialnie tak korzystnie jak zakupu Pendolino
2014-10-27 15:22:21 Autor:
---.114.58.61
Wedlug db.de Dresno - Wroclaw tylko na odcinku Görlitz - Zgorzelec
2014-10-27 15:32:07 Autor: QSe
---.dynamic.chello.pl
Ja też liczyłem na pociąg Kraków - Ostrawa. Bardzo mi brakuje pociągów do Czech i na Słowację z Krakowa [TLK Silesia nie zadowala mnie późną porą przyjazdu do CR]. Szkoda, wielka szkoda! I jak nasze pohranicia mają się rozwijać jak nie ma czym dojechać? Nie każdego stać na auto...
2014-10-27 16:22:57 Autor: Ppp111
---.multimo.pl
Tez mnie to zdziwiło – byłem tam w Czerwcu i pomiędzy Fraknfurtem Oder a Berlinem nie zauważyłem niczego, co by przypominało “Przewozy Regionalne”. Fakt,p potem pojawił się nowy pociąg, ale relacji: Poznań - Frankfurt Oder.
Pozdrawiam.
2014-10-27 16:36:45 Autor: rysiekchaszcz
---.235.121.206

rysiekchaszcz
Zgadza się w 2015 roku fundusz kościelny a więc dofinansowanie czarów i gusłów na KrK zostaje zwiększone o 31 mln PLN a więc modlić się a nie pociągami jeżdzić
2014-10-27 18:09:35 Autor: EU07-106
---.net.pulawy.pl
@ mędrzec octowo-musztardowy
a co tam u buszarzy w Lublynie??:)kiedy skarga do Strasburga?? hehehe
a podobno PB nie zagrażą buszom:) cantbusz boi się konkurencji?? nie może być:)

http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3622956,lubelscy-busiarze-znowu-skarza-polskibus,id,t.html
2014-10-27 18:16:09 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mnie tu odsądzają od czci i wiary, gdy głoszę wszem i wobec totalną nienawiść do PKP IC jako ukochanego jedynego dzieciątka naszych "ukochanych" władz...
2014-10-27 18:19:59 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pokażmy wszyscy kolejowe fuck you PKP IC i MIR - każdy pasażer mniej w pseudopuciongah PKP IC to zwycięstwo normalności nad idiotyzmem!
2014-10-27 18:27:27 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Kryniczanin

Myślisz, że PiS zrobiłby inaczej? Otóż wg mnie nie - a także SLD, Korwin, Palikot i wszyscy inni - bo dla każdego rządu niezależnie od opcji PKP IC zawsze będzie "swoje" a PR "obce". Proste.
2014-10-27 18:38:58 Autor: Kryniczanin
---.158.222.40

Kryniczanin
W odpowiedzi na post G o r a l:
"@ Kryniczanin

Myślisz, że PiS zrobiłby inaczej? Otóż wg mnie nie - a także SLD, Korwin, Palikot i wszyscy inni - bo dla każdego rządu niezależnie od opcji PKP IC zawsze będzie "swoje" a PR "obce". Proste."
Od 7 lat rządzi PO-PSL, to oni obcięli międzynarodowe patrz 2011. Czy inni by to zrobili? Być może patrz SLD i obcięcie w 2004 międzynarodowych. A pozostali? Któż to wie.
2014-10-27 19:27:08 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ QSe

Z Krk do Cieszyna masz wręcz zatrzęsienie wszelakich autobusów (bo to już dawno nie są typowe "busy"), potem tup tup za Olzę i z dworca kolejowego po czeskiej stronie możesz spokojnie dojechać praktycznie wszędzie w Czechach i na Słowacji. Albo bezpośrednio (od Pragi i Chebu po Humenne we wschodniej Słowacji), albo z przesiadkami - bardzo dogodnymi, jak to u naszych południowych sąsiadów.
2014-10-27 20:19:23 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
Tak, miałem wątpliwości po 650 zł kary i braku wi-fi w Pendolino (oby z czystym WC, mydłem, papierem i wodą), ale widzę, po cięciach w/w pociągach międzynarodowych w PRach, że nowa Pani Minister faktycznie pochodzi z PKP S.A.

Nic, czekam na te 52 nowe pociągi dla PRów, po oddłużeniu przez ARP oczywiście.
Mario - Radom trzyma za Ciebie kciuki!
2014-10-27 20:26:12 Autor: mix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIR - Musimy Intercity Ratować - nowa nazwa ministerstwa
2014-10-27 20:42:35 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
MIR - Ministerstwo Idiotów Raczkujących

lub

MIR - Ministra Infantka Radomska ...
2014-10-27 21:13:42 Autor: QSe
---.dynamic.chello.pl
@ G o r a l:
Podróżuję z rowerem, co niełatwo wcisnąć do autobusu ;) chyba faktycznie trzeba się szarpnąć na auto!
2014-10-27 22:16:49 Autor: max1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To co zrobiono z ofertą przygraniczną za rządów PO to jakaś masakra. Polikwidowano pociągi a na koniec podrzucono ten problem marszałkom bez żadnego finansowania.
2014-10-27 22:32:41 Autor: mix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest bajka z cyklu o tym jak Misia Intercity Ratuje znajdując kasę w budżecie zaplanowanym dla PR-ów. Nie dziwie się że niektórzy Marszałkowie przystali na propozycję oddania części władzy dla ARP. Przy takiej huśtawce chcą się pozbyć problemu który zamieciony parę lat temu pod dywan nadal istnieje.
2014-10-27 22:50:20 Autor: fgk
---.103.10.161
A gdzie jest przepraszam stacja Zielona Górza?
2014-10-28 02:11:07 Autor: mimi
---.dynamic.chello.pl
PR-om caly czas wiatr w oczy, a to jedyna spolka ktora w tej chwili stara sie wyjsc na przeciw oczekiwaniom pasazerow [IR, IRbusy, Superbilet, regio karnet itp]. Za to kasa na promocje PICu to jest;/
2014-10-28 22:03:15 Autor: -Kamil-
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na stronie www.bahn.de z internetowym rozkładem jazdy znalazłem następujące pociagi, w nowym rozkładzie jazdy, przykład na dzień 17.12.2014

Wroclaw Glowny 6:23, Brzeg 6:51 06:52, Opole Zachodnie 7:17 7:18, Opole Glowne 7:21 7:22, Kedzierzyn Kozle 8:04 8:05, Kuznia Raciborska 8:28 8:29, Rybnik(PL) 8:54 9:04 , Wodzislaw Sl. 9:17 9:18, Olza 9:44 9:45, Bohumin 10:02

Bohumin 10:33, Chalupki 10:39 10:40, Olza 10:49 10:50, Wodzislaw Sl. 11:16 11:17, Rybnik(PL) 11:36 11:46, Kedzierzyn Kozle 12:35

Kedzierzyn Kozle 15:32, Kuznia Raciborska 15:55 15:56, Rybnik(PL) 16:22 16:33, Wodzislaw Sl. 16:47 16:47, Olza 17:14 17:14, Bohumin 17:32

Bohumin 17:52, Olza 18:09 18:09, Wodzislaw Sl. 18:36 18:36, Rybnik(PL) 18:55 19:12
Kedzierzyn Kozle 20:00 20:01, Gogolin 20:25 20:26, Opole Glowne 20:46 20:47, Opole Zachodnie 20:49 20:50, Brzeg 21:14 21:15, Wroclaw Glowny 21:43

Ostrava hl.n. 6:25, Bohumin 6:32 6:34, Detmarovice 6:40 06:41, Petrovice u Karvine 6:46 6:47, Zebrzydowice 6:53 6:54, Chybie 7:05 7:06, Czechowice-Dziedzice 7:21 7:26, Oswiecim 8:06 8:08, Spytkowice 8:39 8:40, Skawina 9:10 9:11, Krakow Plaszow 9:29 9:42, Krakow Glowny 9:48

Krakow Glowny 17:29, Krakow Plaszow 17:34 17:49, Skawina 18:07 18:08, Spytkowice 18:38 18:39, Oswiecim 19:11 19:12, Czechowice-Dziedzice 19:52 19:53, Chybie 20:08 20:09 Zebrzydowice 20:20 20:21, Petrovice u Karvine 20:27 20:28, Detmarovice 20:36 20:37, Bohumin 20:42 20:43 Ostrava hl.n. 20:50.

I mała uwaga: Alle Angaben ohne Gewähr.
2014-10-29 16:31:55 Autor: Bober
---.play-internet.pl
Pociąg Kraków - Ostrawa...... Dzieciom się pociąg do Ostrawy marzył a tu psikus Departamentu czyli nie będzie prezentów pod choinkę. W domu siedzieć jak dzieci mikolskie jak Was na EC nie stać.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS